Přejít na výpis diskuzí
Do Not Cross kombinuje vyšetřování zločinu s úklidem místa činu
25.3.2015 | Petr Poláček
9 příspěvků
-
Trefné.
-
Hezké, hezké co pravíš. Musím souhlasit, ale tohle je hra. Kdo by hrál simulátor uklízení bez nakouknutí do pozadí? Mno... prostě nemíchat hrušky s jablky, jak pravili již naši předci.
-
Tohle téma s tím uklízením snad není nové, vybavuji si, že (asi) minulý rok jsem viděl něco podobného ve 3D 1st person... ale tam se jen čistě zametalo po jatkách. Jinak to vypadá zajímavě.
-
Nebo Mythbusters v díle kdy se snažili vyčistit a následně prodat auto, v němž se před tím dva měsíce rozkládalo tělo *4*
-
Bones jsem zahlíd jen pár dílů, ale v tomhle je navíc ta temná fascinace a propadání duše peklu, takže spíš Dexter (ve své lepší formě).
-
Autor ale píše, že koníčkem zametače bude hledání přehlédnutých stop a pátrání na vlastní pěst. Postupně narazí na případy, ve kterých rozpozná práci sériového vraha, která ho začne fascinovat a příběh nepůjde cestou prostého odhalení krvavé zločinné série. Bude se pravděpodobně podle autorových náznaků vyvíjet částečně mystickým směrem.
-
Nebo Bones :)
-
Hlavně nedává smysl aby forenzní uklízeč sbíral důkazy a nedejbože s nima pracoval a analyzoval je. Uklízeč přichází na místo jako poslední, když už jsou důkazy posbíraný, otisky sejmutý, všechno nafocený. Něco jinýho by bylo jako ve filmu Zametač stop, kdy takovýto uklízeč náhodou objeví stopy které tam forenzní technici zapomněli a začne na vlastní pěst vyšetřovat... tohleto spíš vypadá jako nedotažený koncept a ta pixelart grafika tomu moc nepřidává..
-
Tohle určitě napadlo někoho, kdo osm let sledoval Dextera.