Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hráč CoD by v tomhle netrefil ani stodolu. Po smršti článků na CoD WW2 jsem měl náladu na red orchestru 2 a i tam je vidět propastný rozdíl ve zpracování zbraní. V CoD se nepohnul ani kulomet při střelbě ve stoje, tady s vámi pěkně zacvičí i pistole.
    • COD WW2 je paradne, ale chcelo by to este drobne zmeny. Hlavne mod SND, spomalit herne tempo. Menej sprint, viac casu na kola a bolo by to top. Mozno v buducnosti dedikovane servery a komunita, ktovie. Zbrane kopu celkom obstojne co som sa bal ze nebudu takmer vobec :D, na rychlu mp akciu dostacujuce.
      Inak som teraz kupil aj Rising Storm 2 na zaklade tohto clanku a zlavy na steame.
      Kazda hra ma svoju kostru svoj styl ktory sa zasadne nemeni. Ci je to CS:GO, COD, Battlefield, Farcry alebo tento Rising Storm.
      Ja mam v kniznici tri online fps, Rainbow six siege, COD WW2 a Rising Storm 2. Kazda z nich je paradna a zahram si tu na ktoru mam zrovna naladu.
      Rainbow su skor indoorove zabarikadovane priestory a ich dobyvanie, potom ale zabavi vyborna atmosfera v cod, taky klasicky Carentan nikdy neomrzi a to som ho uz hraval v COD 1.
      A Rising storm zas nieco ine s uplne inou atmosferou.

      Nesnazim sa byt nejaky progamer a poznat tu hru dokonale. Proste sa tym len bavim, a cod je tiez paradna zabava takze netreba Tolko kritizovat :D
      Niektori ludia su mi na smiech, hraju mod Hardpoint, Domination v COD a idu len po killoch a body vobec neobsadzuju :D
      Z toho dovodu by mohli radsej vypnut K/D ukazovatel alebo to niekam skryt. Lebo niektorym z toho hrabe a hraju len na skore :D
    • Neviděl bych to až tak černě. Samozřejmě TOP hráč CoD nebude TOP hráčem Rising Stormu či Red Orchestry, ale ztracen určitě nebude. Možná prvních pár hodin.

      Na CoD4 jsem strávil nějakých 1300+ hodin a rozhodně jsem TOP nebyl (spíše šedý průměr). Hrával jsem i RO i RS a že bych netrefil stodolu zevnitř se mi nezdálo. Na nějaký 1.5 KD se člověk dostane (a samozřejmě je pravdou, že to je ta poslední věc, která je v té hře důležitá, ale přece jen bavíme se o střelbě). Jen dodám, že na těchto hrách jsem nahrál všehovšudy 40-60 hodin. A zastávám názor, že tyto hry nejde porovnat v žádném aspektu. Snad jen v tom, že to jsou FPS, ale tam veškerá podobnost končí.
      • Preco porovnavat.

        kazda z tych hier ma svoju kostru a chce byt niecim charakteristicka, odlisna. Counterstrike sa nezmeni ani o 50 rokov takisto ako CoD ak este tie znacky budu existovat. Rainbowsix ma tiez uplne iny herny styl.
        Podla mna CoD ww2 je super. je to proste novodoba CoD1 a vyzera vyborne. mapa Carentan alebo London docks su paradne. Ako som pisal, ten SND mod by mohol byt trosicku pomalsi, obmedzeny sprint a run and gun, trosku viac casu a napinavych momentov.

        ja si myslim ze by mohli pokracovat a spravit trilogiu podobnu ako Black ops. Tj cod ww2 pacific assault, z afriky toujane apod :D
    • Já si teď pořídil Day of Defeat Source, který jsem před lety hrával na nonsteam serverech za 1 euro. A čuměl jsem, jak zbraně hážou. Rising Storm 2 mám, ale nehraje se mi dobře. Prostě ten hitreg je furt posranej a chybí tomu ta hladkost a plynulost jako má BF1.
  • Boje ve Vietnamu táhla 1. jídní divize, 1. výsadková divize a námořní pěchota, tak ty Australany zrovna moc nechápu. A to jsem tu zmínil divize, samo sebou tíhu bojů na sebe táhly jen některé prapory. Když si člověk vezme do ruky knížku od takového Emanuela Eycka a Marthew Brennena, jako by probíhaly dvě rozdílné války.
  • Jack1947
    Ti klokani by byli jistě zajímavější *5*
    • klokan je nejvíc super zvíře na světě.. *14*
      • Dělají se z nich dobré kombinézy.
        • Nebo ledvinky. *1*
    • Jo jízda na klokanech, bez sedla a v kapse.
  • super ted ješte aby tam dorazil realistický gameplay a bude to v cajku
    • co ty povazujes za realisticky gameplay??
  • jindra.veliky
    hlavne ze pry bez lootboxu a podobnych blbosti (season pass, placena dlc) to nejde, protoze jsou dneska vyvoj a propagace drazsi...
    • ty jsi tak krátkozraký...

      Ono to vypadá stejně jako BF1 a hraje to i víc lidí viď..
      • To je na tom to nejsmutnější...Battlefieldy dělá studio, který má za zády obří megakorporaci s naprosto nevyčerpatelnými financemi, a přesto tam vecpou lootboxy, mikrotranskace a bůh ví co...a přesto, si vývojáři daný hry nechaj tendle opdad naordinovat od managmentu místo toho aby je poslali do řiti, což by si vzhledem k prodejům BF serie asi i mohli dovolit
        • nevyčerpatelné finance... děláš jim účetní nebo co?
          • Přesně tak
      • Sorry, jako BF1 to nevypadá ani omylem a ten engine od DICE je nahony daleko Unrealu v Rising Storm 2. A lidi si dost stěžovali v diskuzích, že to nikdo nehraje.
        • Ten engine je paradny, skoda ze je natom taka nezabavna hra ako Battlefield :D mna to proste nebavi.
          Respawnfield :D obsadzovat body A B C, donekonecna respawny. Milion hracov, takze tvoj dopad na celkovy vysledok timu je minimalny.

          Battlefield si predstavujem ako kombinaciu FPS a RTS, tj budovy, zakladne, zasobovacie trasy. Bombardovanie zakladne supera, artileria, Inzinieri, Elektrarne, Kasarne, Letisko, Zasoby, Municia atd. A nie A B C D E F G H :D:D
        • No právě.. to byla ta ironie
      • Jakože když to hraje víc lidí a používají vlastní engine který jenom vylepšují a je pěkný na pohled a nic víc tak tam musí být lootboxy atp.?
        • chci tím říct, že to logicky stojí víc peněz, není to jen o vývoji, je to o tom zaplatit např.marketing nebo věhlasný lidi v oboru či dotovat jiné studio které je na tom hůře..

          lidi kdybyste se více pohybovali v podnicích, tak byste takový kraviny nepsali
  • uz tu chybaju len reklamy na nebankovky
  • podla vas je normalne ze sa tu propaguje gambling?
    • Sa pozri ako to tu vyzerá s tými reklamami. Títo by kľudne propagovali heroín ak by z toho dačo kvaplo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit