Dohrál jsem Valheim. A sypu si popel na hlavu
-
Ahoj, taky bych to rád vyzkoušel jestli bude ještě místo, kdyžtak dej vědět :)
-
Podle mě je jedna z hlavních deviz hry PvE coop a kombinace sandboxu a trochu struktury díky bossum a lokacim. Obtížnost je tak akorát, nástroje jdou opravit, člověk při smrti přijde dočasně o věci, ale ne na trvalo
Hlavně těch dobrých PvE coop her je zoufale málo, s kamarádem hledáme něco takového a je to těžké. Buď jsou to vyloženě příběhovky (Borderlands), kde musíte hrát fakt spolu pořád. Nebo strategie, kde hrajete spiš vedle sebe (anno). Nebo je to nějaká arkáda cílená spíš na děti (Overcooked). Všechno dobré hry, nicméně něco pro dospělé, kde má ten coop smysl, se moc často nevidí. Třeba zajímavá je idea z CK:Warlords, kde dva hráči budují jednu frakcí, jen může stavět, druhý bojovat. Nicméně hra jako taková moc nezaujala. Spousta her, ktere by mohly být potenciálně dobrý coop, tak jsou jen singleplayer (Medieval dynasty, Rimworld). I to sdílené ovládání ve strategiich by mohlo byt daleko častěji (cities skylines apod.) Je to prostě větší zabava hrad s kamaradem, než sám. Člověk se musí domlouvat, kde co postavíte, vzájemně se doplňovat atd.
-
Predčasný hype už zarezal nejednu hru. Ono keď si to odohrá priveľa ľudí priskoro, len málokto sa k tomu vráti.
-
Přesně tak
-
Jo četl sem, akorát trčim v práci, zítra se ozvu.
-
Mas tam e-mail;-)
-
hergot... tak na malacandra@seznam.cz
-
Zase se mi to vratilo:D
-
Máš to tam znovu..;-)
-
Aha, zkus teď na malacandra@tiscali.cz. Pošlu pak mail který používám :-)
-
Super moc děkuju za popis, už jsem mnohem víc v obraze haha.
-
Nejde se mi ti domailovat:(
-
Mas za ukol zabit vsechny bosse...abys je dokazal zabit potrebujes vybaveni a to ziskas tak, ze si ho vyrobis. Aby sis ho mohl vyrobit, potrebujes materialy a na jejich tezbu/zpracovani vetsinou potebujes neco co vypadne po zabiti bosse. At uz je to neco tvrdeho z ceho vyrobis krumpac nebo klic, ktery ti dovoli odemykat krypty ve kterych se ten matros nachazi....atd.....takhle postupujes od ,,bezpecnych,, oblasti a zkoumas dale ty vice nebezpecne...K tomu vsemu potrebujes nejakou zakladnu, kde budes mit postel a kovarnu atd...To kolik casu venujes samotnemu architektonickemu pojeti zakladny je ciste na tobe...ta zakladna muze casem vypadat jako stredoveke mestecko s hradem a pristavem a polickama na kterych pestujes surovinu pro lepsi jidlo, obehnana kamennymi hradbami, nebo muze vypadat jako jedna velka stodola obehnana prikopem proti trolum (a dalsi haveti). To vse pod rouskou survivalu - umres, na zemi zustane lezet tvoje mrtvolka s veskerym vybavenim a RPG prvky...pouzivanim dostavas bodiky do jednotlivych skillu...behani, skakani, plavani, machani mecem....atd......a umiranim zase o bodiky prichazis. Je docela rozdil jestli mas behani na 10 nebo na 40...
-
Vím že jsem hodně mimo co se týče trendů, ale pořád si moc nejsem jisty o co vlastně ve Valheimu je představuju si že je to takový mix survivalu a craftingu a RPG. Představuji si že je to takové jako Subnautica například.
Je tedy účelem přežívat, stavět si obydlí a pak bojovat s bossy nebo něco takového??
-
Zdar pánové, pokud Vám nevadí dědek 40 let, možná bych to zkusil s Vámi. Dnes nemůžu, ale mohli bychom se domluvit na nějaké rozumné termíny, párkrát do týdne 18.00 - 24.00 jsem OK. Pokud ne, nevadí.
-
Super, napisu email vecer...
-
A budou ti lide cekat dalsi 4 roky ? Ma tam byt 9 biomu je jich tam 5 a 6 ktery uz je castecne ve hre, ma byt dokoncen na konci roku. Pokud timhle tempem budou pokracovat, tak ,,hotova,, hra bude nekdy na konci roku 2024.
-
Mám stejný uvažování, klidně bych do toho ty prachy vrazil ale ne na sólo hraní, jestli mas zájem hrát s 25+ Dej vědět.
-
Me by spis zajimalo, jestli by to nechtel nekdo zahrat v coopu?
Solo me to nelaka, ale coop bych teda dal!
-
Tak naštěstí je pořád spousta lidí, kteří hypu (ať už je to cokoliv) nepodléhají, nenechají se jím ovlivňovat a prostě tak nějak klasicky "umí čekat" na to, až to vývojáři udělají. Ve hře je toho dost, za 17e bych dokonce řekl až dost. Ať si s tím dají práci, ať přidávají svým tempem a nejsou tlačeni ADHD komunitou, to zabilo nejednu hru. Přeci jen máme ty skvělé případy, kde se trpělivost vyplatila - např. Deep Rock Galactic.