Přejít na výpis diskuzí

Dojmy: The Outer Worlds byly vlažnou ochutnávkou vesmírného westernu

21.6.2019 19:02
Lukáš Grygar 8 příspěvků

Jsem jednoduchý hoch. Vidím RPG, které není 357 621. variací na fantasy, dávám lajk. Dvojnásob, když je pod ním podepsané studio s rozkymácenou, ale vesměs pozitivní křivkou kvality. V případě Obsidian Entertainment rád mhouřím oči před nedodělky, protože bývají součástí výjimečného kompletu – například...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Pokud to bude jako takové barevnější Fallout: New vegas nezlobím se protože na standalone Falllout si ještě počkáme tak minimálně do roku 2020 neli více😉

  • dworkin

    Viděl jsem nějakou prezentaci z E3, kterou vysílalo IGN, a přišla mi hrozně nudná. Exteriéry vyloženě hnusné, interiéry tak nějak okay-ish, chyběla tomu jednotná koncepce a rozhovory vypadaly jako něco z Oblivionu.

  • Mne to celkove pripada hodne jako Fallout 4 - nemastne neslane vypadajici hra. Uvidime, jake to bude pod povrchem, treba to nakonec bude dobre (ostatne New Vegas vypada stejne blbe jako trojka, ale jinak je mnohem lepsi), ja jsem osobne trochu zklaman, ze na hre kvuli Pillars of Eternity nedela Josh Sawyer

    • Zas na tom dělaj Cain a Boyarsky. Ale je fakt, že od takovejch legend jsem čekal víc, zatim to vypadá hnusně a nudně, což by byla škoda. Ale úplně nejvíc se bojim, že to bude při launchi zase strašně rozbitý, jako všechny 3D hry od Obsidianu. Páč Alpha Protocol, KOTOR 2 i New Vegas byly v době vydání prakticky nehratelný. A to ani nemluvim o prvních Bloodlines, který maj na svědomí právě Cain a Boyarsky.

      • JohnnyLegend

        Alpha jsem hral nejakou dobu po vydani, bez problemu. Kotor 2 jsem nehral tak nemohu soudit. Ale Fallout New Vegas jsem koupil krabickovku v den vydani a prvni tyden proparil desitky hodin. Nevsiml jsem si, ze by to bylo "prakticky nehratelny". Krom klasickejch bugu Gamebrya jsem tam nezaznamenal nic game breaking.

        • Takhle, já zas třeba nezažil žádnej závažnější bug v Kingdom Come, ale objektivně vzato ta hra nebyla při vydání v dobrym technickym stavu. Mně třeba New Vegas padalo, rozbíjelo savy, bugovaly se questy a podobný radosti. I když fakt nevim, do jaký míry za to může Obsidian a do jaký ten šílenej bethesdí engine, kterej měl zmizet v propadlišti dějin už před deseti lety...

    • Murlock

      Já bych nadále zůstával vlažnej protože lidi co dělali New Vegas už dávno nejdou v Obsidianu. 

      • V Obsidianu celkově nedělá už skoro nikdo, kdo by stál zato. Josh Sawyer je poslední, ale ani jeho poslední hry mě nijak zvlášť nenadchly  - nevím proč se pořád snaží znovuvynalézt kolo, a přitom vytvářet hru, která je mechanicky 20 let pozadu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit