Dojmy: Ve zničitelném podzemí Noity se rodí nový roguelite klenot
-
Ja tu hru miluju ale v soucasnym stavu bych vahal ji nekomu doporucit :D
-
-
Je to zatim nehotový a zoufale nevyvážený, ale jak sem psal, stejně to pouštim pořád znova =)).
-
-
Jj je to presne tak :D Je to brutalne tezky a i kdyz najdes pouzitelnou hulku do ktery narves super kouzla tak cast clovek umre na to ze se zapomene a namoci se do lavy nebo jeste hur vezmes do ruky hromovej kamen kdyz jsi ve vode ale neco na tom je.
Btw. omylem jsem nahlasil tvuj prispevek tak snad nedostanes ban...
-
-
Hah, neboj, nedostanu, leda bych si ho dal sám =D.
Hele přesně na to, že voda vede elektřinu, sem přišel dost podobným způsobem... našel sem nádhernou hůlku, s bleskama, rozdvojováním kouzel, rychlou, prostě paráda... zaradoval sem se a za pět vteřin s ní skočil do vody, ano. No já myslel, že to prokopnu =D .
-
-
Nebo ti na hlavu spadne lucerna a pokud zrovna pobliz neni alespon kaluz krve tak mas proste smulu :D
-
-
Hele ale přesně proto beru první flašku, co najdu, když v ní neni voda, tak to někam vyleju, naberu nejbližší vodu a mám to permanentně u sebe. Pač jinak přesně, někde zahoříš, nebo tě pokydá voko slizem a máš půl hpček v tahu jen to hvízdne, ale jak máš vodu, stačí se pokropit a jedeš dál =D.
-
-
-
-
-
-
-
Dlouho jsem si brousil zuby na It Lurks Below, ale jak jsem nedávno narazil na Noita, tak jsem hned po tom skočil. Konečně někoho napadlo spojit flashové hříčky s pískem do větší hry. Prostě bomba. :)
Nejvíce mě pobavila transmutační tekutina, která z vás nebo nepřátel udělá náhodnou bytost včetně jejich útoků. :D