Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ahoj jaký je rozdíl mezi Rising Storm a Rising Storm - Digital Deluxe ? ?
    (myšleno na steamu) dík za odpověd :)
  • Dneska předobjednávám.. RO2 je super, ale válku v Pacifiku zbožnuju, takže tohle je prostě superrr!! a navíc sleva 40%! *5*
  • Ataker
    Lidi včera jsem zakoupil na steamu Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad spustil jsem a šlape to krásně na vysoké detaily, ale jak se dám do sprintu, tak mi se mi zdá, že se to trochu škube neměl někdo podobný problém jo a vše prostě šlo krásně střelba i otáčení se zbraní nádherně šlapalo bez škubanců... zkusím ještě něco stáhnout z detailů, ale zatím bez výsledku
    • v singleplayeru že ano? ten problém mám taky a nejenom já. Ale tak naštěstí to je jenom v singleplayeru.
      • Ataker
        Jj v MP to jde kupodivu v pohodě a to je tam víc hráčů, jak v singlu počítačem řízených hráčů...
        • single player v RO2 je jeden velký podvod, raději se mu vyhýbej... autoři slibovali promakanou kampaň a místo toho naservírovali trapně odfláklý bot hunt, který je navíc tak blbě nastavený, že kolikrát musíš střelit nepřítele třikrát do hlavy, aby vůbec chcípnul.... pár misí dokonce nešlo dokončit, protože byly buglé, tak nevím, jestli už to spravili... podle mě tam vůbec ten SP dávat neměli, když ho neumí pořádně udělat
          • Ataker
            To máš recht páč stala se mně tam několikrát taková situace že sem naběhl do baráku a vidím jak se tam mlatí němec s pěti rusama tak sem na chvilku přestal hrát a jenom sem se smál
    • Muze to byt pingem.
      • Ataker
        tak ping mám od nějakých 88 po 118 vidívám tam i větší kolem 300
  • Takové rýpnutí pro autora článku... Kdyby jsi hrál Red Orchestru 1 a především skvělý přídavek Darkest Hour, tak by jsi věděl, že "simulace morálky" (lol) byla už tam, dokonce i ty zmiňované minomety (jeden hráč byl minometčík, druhý působil jako zaměřovač) a navíc to bylo podle mě udělané líp... Píšu to sem jen protože to podle mě není fér, když nějaká hra (která třeba není zas tak známá) příjde s nějakými "novinkami", za pár let ale výjde jiná hra od jiných tvůrců, která tyto věci pouze okopíruje a ještě k tomu očeše na kost a v herních magazínech/serverech se o tom pak píše pomalu jako o herní revoluci...
    • RO1 jsem hrál masivně včetně klanového hraní ( i když pravidelné trénování jsem časově moc dlouho neustál), Darkest Hour jsem zkoušel v rané verzi, ale už mě tak nedostal. Každopádně simulace morálky naplno vyzněla až v RO2. Za tím si stojím, stejně jako za revolučním přístupem RO2 :). Šlo skutečně o herní revoluci, něco, co posunulo MP hraní o kus dál a vyškublo se ze sevření COD nebo BF masovek.
      • Tikov
        Simulace byla vážně silně k využití už v DH a byl to důvod (spolu se skvělýma mapama) proč jsem z RO1 přešel. Je škoda že tehdy nezaujal Carpathian Crosses. Lehké tanky a penetrace, která mohla zabít jen posádku byl fajn moment (+ tedy minomety). Celkem mi přijde, že RO2 je o něco málo horší než DH z doby největšího hraní. (Tehdy tam minomety co vím ještě nebyly).
      • simulace moralky je v ro2 uplne stejna jako v DH, akorat stokrat zabugovanejsi. casto se mi stalo, ze jsem mel cernobilou obrazovku v momente, kdy se nic nedelo a akorat me to otravovalo... jinak s tou revoluci to je dobry joke, revoluce mozna byla ve sve dobe orchestra jednicka nebo flashpointu, ale urcite ne ro2, ktere hraje uz jen par hracu
        • Inquisitor
          Já jsem třeba za celou doby hraní na žádný bug nenarazil a lidí to hraje stále dost. Má to svoje chyby, ale zase bych to tak nepřeháněl.
  • Docela bych si to i zahrál, ale už nechci věnovat ani korunu Tripwirům po tom, jak zprasili Red Orchestru 2 (jednička byla geniální) a totálně vyjebali s RO1 a DH komunitou. U RO2 pořád jen slibovali, co všechno přidají a kde nic tu nic. Všechny nové mapy si museli hráči udělat sami, nové vozidla nebudou s tímto tempem nikdy (a zase si je musí dělat hráči sami) a vyladěné to taky nikdy nebude, takže RO2 vlastně zůstane jen takovým polotovarem, po kterém za rok už nikdo neštěkne... Rising Storm působí sympaticky, ale zase to není práce Tripwire, ale jiného týmu, Tripwire to po nich akorát převzali a vydají a pak sklidí slávu (lol), prostě jsou to jelita a podle mě si nezaslouží, aby jim hráči platili za flákání... Jsem zvědavý, jak dopadne In Country: Vietnam, ale hlavně Festung Europa - tam si tvůrci aspoň uvědomili, jak strašně pitomý je UDK engine a přešli na CryEngine3 *5*
    • RO2 je prostě torchu jiná hra, než RO1. Nevidím důvod, proč nezkusit něco krapet jiného, proč jen kopírovat dokola jeden koncept. RO1 můžete hrát pořád, ne?

      Mezi ostatními FPS RO2 velice vyniká, mně běhá plynule na plné detaily (a to mám 6 let starej PC). Nemluvě o simulaci pohybu hráče, balistiku a míření všeobecně.
      Jestli někde RO2 selhává, tak je to právě komunita. Žádné klan-wary, jako to bývalo u RO1. Úroveň her je všeobecně strašná (hráči ji hrají jako CoD a ne tak, jak by se mělo->s mozkem místo s prstem na spoušti a druhým na šipce vpřed).
      To že si komunita může dělat na vlastních mapách (které jsou lepší než originály) je příjemné zpestření, v porovnání s tím si EA může hodit mašli.
      • Komunita ale nemůže za to, že v den vyadání dostali téměř nehratelnou hru, kterou trvalo Tripwirům půl roku, než to dali do provozuschopného stavu. Nemůžeš se divit, že se hraje málo clanwarů, když doteď i na public zápasech se stává, že vyhraje strana, která měla prohrát a nebo mapa skončí nesmyslnou remízou (bugy) - lobby a menu je v RO2 velmi problematické. Druhá věc je, že drtivá většina hráčů od hry utelka po dvou týdnech - cca 15 000 online hráčů během dne vydání, po dvou týdnech už průměr klesl na 1500, teď se to drží kolem tisícovky. Většina komunity z RO1 už dvojku nehraje, protože je stereotypní - defaultní mapy jsou v porovnání s jedničkou přímo miniaturní a prostoru pro taktiku tu moc není - nemluvě o tom, že kombinované souboje (tanky s pěchotou) postrádají jakýkoliv smysl, když si tak může vybrat pouze dvě úzké cesty, kudy jet...

        Ona RO2 vůbec není špatná hra, co se hratelnosti týče, špatné je ale jak je designovaná - příliš mnoho módů hry = chaos, málo map a jejich malá velikost, žádné vozidla, nemožnost vystoupit z tanků, některé standardní věci z výstroje se dají získat pouze přes levelování (demence) atd. Jinak ty nové mapy jsou téměř všechny remaky map z RO1, problém je, že když si je zahraješ v jedničce, tak je to větší zábava díky většímu množství zbraní / vozidel a větší míře realističnosti...

        Pokud RO2 srvonám s CoD apod. tak je jasné, že RO2 je bomba, ale když to srovnám s RO1 + Darkest Hour, tak dvojka působí jako nějaké hodně očesané demo *4*
        • jako by takový Bohemia interactive dělalo něco jiného... no a takových studií se najde hromada.
          Souhlasim, že kouzlo RO2 je tak v 24-max32 hráčích, to se pak hraje úplně jinak.
          Darkest Hour rule them all
          • darkest hour strci vsechny orchestry aj s rising stormem do kapsy :) skoda ze to nikdy nemelo poradnou hracskou zakladnu, jedou prakticky jen 2-3 servery a z toho ten nejlepsi je az v americe, takze ping nic extra... pro me nezbyva nez cekat na nejakeho poradneho nastupce - traction wars by mohlo byt dobre, ale prej to bude spis arkadovejsi jak battlefield... no a festung europa bude pecka ale na to si chvili pockame
            • ja hral DH asi dva roky a to ze by tam bylo malo hracu jsem nejak nezaznamenal.
    • Zaujímavý názor, ale však tak poraď nejakú alternatívnu hardcore multiplayer FPS... Pár ich je, ale všetko už je smiešne zastaralé a komunita takmer alebo úplne mŕtva... A riešiť kto si čo zaslúži? Omg, mňa ako zákazníka zaujíma finálny produkt, nie kto, s kým, kde a prečo *7*

      BTW, za tých pár dolárov, čo za RO2 a RS teraz pýtajú, v dobe, keď trhu vládnu všeliaké CODy a Battlefieldy a iné srandaarkády, je to úplne super kúpa, podľa mňa :P Treba takého hry podporovať a dávať vývojárom najavo, že aj na tom sa dá zarobiť...
      • Vynikajucou alternativou k RO je urcite Project reality. Mod na Battlefield 2. Bezi uz roky a stihli toho uz dost. Jedna mapa trva niekedy aj dve hodiny. V ramci PR je niekolko modov od WW2, Falklandy, Vietnam po moderny boj napriklad proti Talibanu. Server spusta tieto mody za sebou, nie je nutne restartovat hru.
        Samozrejmostou su vozidla. Motorky, dzipy, nakladaky, bvp, tanky, clny, vrtulniky, stihacky.
        Americania, Rusi, Taliban, Hamas, Izrael, Cecenci, Kanadania, Briti, Nemci (aj Wehrmacht)...
        Problemom moze byt malo aktivnych hracov (odhadom tak 1500). No po nejakej 16. hodine nie je problem najst niekolko plnych serverov (boli pokusy aj so servermi pre 128 a 200 hracov, to bolo fakt maso). Vyhodou je, ze su to vsetko "hardcore" hraci. Casto prislusnici nejakych bojovych zloziek. Cize sa treba pripravit, ze vam budu velitelia davat rozkazy (casto aj trafene) a ked ich neposluchnete, vyhodia vas zo squadu.
        A prave plnenie a zadavanie rozkazov je to, co ma pri hre drzi uz roky. Nic sa nevyrovna tomu, ked ako dobre zohrate druzstvo, ktore komunikuje (navzajom a aj s ostatnymi druzstvami) dobyje poziciu, postavi FB (firebase) a uspesne sa brani protiutoku.
        Prave stavanie FB je podstatnou slozkou hry. Mozete ich postavit najviac asi 4 na mapu. Je to vynikajuca obranna pozicia a spawn point. Podla potreby je mozne k nej postavit gulometne hniezdo AT, AA, "liscie diery", drotene ploty. Kedze hratelnost je trochu volnejsia (neraz sa stalo, ze sme cele druzstvo trcali 10 minut v zakopoch, lebo sme cakali na vrtulnik, ktory mal zlikvidovat tank), je cas na komunikaciu a dohadovanie taktiky, obchvatov, ustupov, ci len tak kus reci. K tomu sluzi bud VOIP, alebo vynikajuci externy program Mumble. S jeho pomocou je mozne sa dohovorit aj s hracami, mimo druzstva, ktori prave idu okolo. Polovicu zazitku PR tvori prave Mumble. Prave ta moznost spoluprace a komunikacie hru vyvysuje nad ostatne novsie tituly (kam sa hrabe akcny BF3 s nemoznostou hlasovej komunikacie).
        Stalo sa mi, ze som hral dve hodiny mapu za medika a ani raz nevystrelil. Skvelo som sa bavil. Mal som tolko prace s ozivovanim a liecenim, ze som ani raz nestihol strelit po protivnikovi. Jeden padne, velitel ruci, aby ste ho ozivil, to znamena zabespecit kamosa, ci dvoch na krytie, hodit dymovnicu, beh k ranenemu, rychlu masaz srdca, adrenalinovu inekciu a obvazom, ci lekarnickou doliecit. O 5 minut to iste :-) .
        Rozostrenie obrazu pod palbou, ci vybuchmi granatov je aj tu (tu to bolo skor ako v Darkest Hour, ak sa dobre pamatam) a je to ovela efektivnejsie, ako v RO. Preto aj funguje zakladna taktika s krycou palbou a obchvatom (supress and flank).
        Ak si mod stiahnete (je potrebna originalka BF2), pripravte sa na niekolko minutove presuny (peso, ci vozidlom), stavanie FB, zadavanie a prijimanie rozkazov, pomaly, takticky postup, kladenie min a nicenie strategickych mostov, frustraciu z palebnej presily protivnika, oznacovanie ciela laserom pre stihaca, bombardovanie dedin zamorenych Talibanom, casto takticky ustup pred nepriatelom, ktory sa vas uz uz chysta obist po kridle, menej intenzivne boje na vacsiu vzdialenost (zalezi od mapy. Ale ked pride skutocne intenzivny boj na blizko pri vacsom pocte hracov, tazko na to zabudnete) a mnoho inej skvelej zabavy, ktoru ocenia len fajnsmejkri. Ak si chcete uzit takticke boje, pri ktorych treba aj rozmyslat a spolupracovat so vsetkymi zlozkami armady, je PR pre vas ta spravna volba. A nam sa zvysi hracska zakladna :-). Nenechajme Project reality umriet. Nic tak dokonale v tomto smere na scene nie je! :-) (ak si myslite, ze moj prispevok splna vsetky poziadavky na nabor hracov do PR, mate pravdu :-) ). A ak stretnete v hre ZT_Fekalistu, venujte mu priatelsky pozdrav, ci aspon granat (ak budete hrat za protivnika).
        Mimochodom PR mod vysiel aj na ARMA, no nehral som ho, pre vyssie naroky na debnu.
      • Vynikajucou alternativou k RO je urcite Project reality. Mod na Battlefield 2. Bezi uz roky a stihli toho uz dost. Jedna mapa trva niekedy aj dve hodiny. V ramci PR je niekolko modov od WW2, Falklandy, Vietnam po moderny boj napriklad proti Talibanu. Server spusta tieto mody za sebou, nie je nutne restartovat hru.
        Samozrejmostou su vozidla. Motorky, dzipy, nakladaky, bvp, tanky, clny, vrtulniky, stihacky.
        Americania, Rusi, Taliban, Hamas, Izrael, Cecenci, Kanadania, Briti, Nemci (aj Wehrmacht)...
        Problemom moze byt malo aktivnych hracov (odhadom tak 1500). No po nejakej 16. hodine nie je problem najst niekolko plnych serverov (boli pokusy aj so servermi pre 128 a 200 hracov, to bolo fakt maso). Vyhodou je, ze su to vsetko "hardcore" hraci. Casto prislusnici nejakych bojovych zloziek. Cize sa treba pripravit, ze vam budu velitelia davat rozkazy (casto aj trafene) a ked ich neposluchnete, vyhodia vas zo squadu.
        A prave plnenie a zadavanie rozkazov je to, co ma pri hre drzi uz roky. Nic sa nevyrovna tomu, ked ako dobre zohrate druzstvo, ktore komunikuje (navzajom a aj s ostatnymi druzstvami) dobyje poziciu, postavi FB (firebase) a uspesne sa brani protiutoku.
        Prave stavanie FB je podstatnou slozkou hry. Mozete ich postavit najviac asi 4 na mapu. Je to vynikajuca obranna pozicia a spawn point. Podla potreby je mozne k nej postavit gulometne hniezdo AT, AA, "liscie diery", drotene ploty. Kedze hratelnost je trochu volnejsia (neraz sa stalo, ze sme cele druzstvo trcali 10 minut v zakopoch, lebo sme cakali na vrtulnik, ktory mal zlikvidovat tank), je cas na komunikaciu a dohadovanie taktiky, obchvatov, ustupov, ci len tak kus reci. K tomu sluzi bud VOIP, alebo vynikajuci externy program Mumble. S jeho pomocou je mozne sa dohovorit aj s hracami, mimo druzstva, ktori prave idu okolo. Polovicu zazitku PR tvori prave Mumble. Prave ta moznost spoluprace a komunikacie hru vyvysuje nad ostatne novsie tituly (kam sa hrabe akcny BF3 s nemoznostou hlasovej komunikacie).
        Stalo sa mi, ze som hral dve hodiny mapu za medika a ani raz nevystrelil. Skvelo som sa bavil. Mal som tolko prace s ozivovanim a liecenim, ze som ani raz nestihol strelit po protivnikovi. Jeden padne, velitel ruci, aby ste ho ozivil, to znamena zabespecit kamosa, ci dvoch na krytie, hodit dymovnicu, beh k ranenemu, rychlu masaz srdca, adrenalinovu inekciu a obvazom, ci lekarnickou doliecit. O 5 minut to iste :-) .
        Rozostrenie obrazu pod palbou, ci vybuchmi granatov je aj tu (tu to bolo skor ako v Darkest Hour, ak sa dobre pamatam) a je to ovela efektivnejsie, ako v RO. Preto aj funguje zakladna taktika s krycou palbou a obchvatom (supress and flank).
        Ak si mod stiahnete (je potrebna originalka BF2), pripravte sa na niekolko minutove presuny (peso, ci vozidlom), stavanie FB, zadavanie a prijimanie rozkazov, pomaly, takticky postup, kladenie min a nicenie strategickych mostov, frustraciu z palebnej presily protivnika, oznacovanie ciela laserom pre stihaca, bombardovanie dedin zamorenych Talibanom, casto takticky ustup pred nepriatelom, ktory sa vas uz uz chysta obist po kridle, menej intenzivne boje na vacsiu vzdialenost (zalezi od mapy. Ale ked pride skutocne intenzivny boj na blizko pri vacsom pocte hracov, tazko na to zabudnete) a mnoho inej skvelej zabavy, ktoru ocenia len fajnsmejkri. Ak si chcete uzit takticke boje, pri ktorych treba aj rozmyslat a spolupracovat so vsetkymi zlozkami armady, je PR pre vas ta spravna volba. A nam sa zvysi hracska zakladna :-). Nenechajme Project reality umriet. Nic tak dokonale v tomto smere na scene nie je! :-) (ak si myslite, ze moj prispevok splna vsetky poziadavky na nabor hracov do PR, mate pravdu :-) ). A ak stretnete v hre ZT_Fekalistu, venujte mu priatelsky pozdrav, ci aspon granat (ak budete hrat za protivnika).
        Mimochodom PR mod vysiel aj na ARMA, no nehral som ho, pre vyssie naroky na debnu.
    • počkat proč by rising storm neměl být prací tripwire? dit je to víceméně dattadisk do RO2 která vypadá uplně stejně a nevím kdo jiný by to měl dělat když né vývojáři red orchestry 2, přece dattadisk by nezačala dělat jiná firma než ta co vytvořila původní hru. Krom toho jsou vývojáři tripwire nezávislí a nemají to vubec lehké...
      • Dělal to tým lidí úplně mimo Tripwire, TWI jim pak před nějakou dobou poskytli oficiální podporu. Bylo to tak ohlášeno dlouho dopředu, že módy s velkým potenciálem, by mohly dostat ofic. podporu. Nevím teď přesně, kolika módů se to týká, ale řekl bych, že jen RS, protože to není tak komplikovaná předělávka.
  • Koupil jsem - ale ještě než stáhnu se chci zeptat: jak je to s herními mody? Protože nejvíc hodin jsem v RO2 nahrál v classic modu... je tempo RS pomalejší/stejné/ryhlejší než classic mod, respektive originální RO2?
    • Povedal by som ze je to narovnako. Je to datadisk samostatny takze v tomto smere (tempo hry) sa nic nemeni
  • taky jsem to vcera koupil, pred tim sem RO2 ani RS nikdy nehral tak uvidim, ale zatim pozitivni dojmy

    PS: pridejte si mne do pratel na steamu parani ID: zikurat *3*
    • Inquisitor
      Uvidíme se na bojišti ID: svobodník Halík :)
  • Kupuju.
  • když jsem tak koukal na to video napadlo me proč se ti chlapi ve valce vlastne zabijeli? kvuli nejakemu dedkovi s knirkem?
    • To se dovíš tak v 7 třídě, zatim čum na superstar, hraj lego hry, poslouchej Justina Bibra a nepřemejšlej nad pi**vinama.
  • Jak to je s hardware narocnosti? Rad bych zakoupil, ale nechci za to vyhodit zbytecne penize. Muj notebook je docela uz vykopavka - amd phenom quad-core 2 ghz, 4 GB RAM, ati mobility 5470. Takovej Bioshock na tom rozjedu na nizky plynule, Skyrim na nizky-stredni...
    • No HW narocnost je podla bety rovnaka ako v RO2. ja osbne mam dnes uz fakt vykopavku. mam C2D 2GH, 3 GB RAM, 8800GT RO2 a RS hram plynule v low-off-medium nastaveniach plynulo. pri velkom pocte hracov uz sice trosku procesor nestiha ale staôe hratelne aspon premna. inak by som u hry nestravil okolo 250 Hodin :) takze by si to rozbehat plynule mal samozrejme v rozumnych nastaveniach
      • Super, to by tedy melo bezet... dikes!
    • Na steamu píšou požadavky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit