Dojmy z dema Final Fantasy XVI: Epické, brutální i politické
-
Tvle dohrávat to do tří do rána nebyl super nápad.
-
Pojem černý kůň u jedné z nelepších sérii historie je hodně odvážný výrok.
Dojmy po demu, snad budeme i hrát v plné hře a ne jen cumet na filmečky.
-
-
to ti jako vážně vadí cutsceny u příběhové hry? LoL
-
-
samozřejmě, jsou to hry, vyprávět se dá i jinak než jen nekonečnými filmečky. To demo se hrálo tak 1/5 celého obsahu, to je dost smutné.
-
-
tak to asi hraj něco jiného, než hry z japonska lol... FF, yakuza atd byly vždy známé dlouhými cutscenami, éra 90. let už je naštěstí dávno pryč a už to není jen o bum prásk. Rád si zahraji hru, kde se komplexní příběh buduje dlouhými cutscenami nebo bloky textu. Popravdě spousta her má toho hraní až moc a filmový předěl by jim neuškodil... Demo mě jako fanouška FF neuvěřitelně nadchlo a na filmečky byla radost pohledět.
-
-
-
Nic jinýho jim nezbylo. "Nejočekávanější hru roku" už si vyplýtvali u Diabla IV 😃
-
-
Tak jsem zvědav, co budou psát u Spidermana a Starfieldu.. :D
-
-
-
Vytek mam malo, byl jsem prevazne unesen celkovou atmosferou a zpracovanim. V 60 fps modu se mi hra vubec nelibila, obvzlast v te treninnkove oblasti to byl dost vyblity hnus (plus jak bylo zmineno je stejne nestabilni a cutscen je hodne, takze i kdyz to ve finalni hre opravi, bude to skakat mezi 60 a 30 neprijemne casto). Doporucoval bych hrat ve 30 a zvednout senzitivitu kamery. Tak, jak je nastavena je to otaceni tak pomale, ze mate cas cumet na vsechen ten blur a dost mi to bralo oci, kdyz se ale kamera otoci hned tak se na to neni cas zamerit a to byl docela zlom, kdy mi prestalo tech 30 vadit. Soubojak naprosto v pohode, input lag nizky, takze neni problem reagovat.
Z tech vytek mam realne problem s tim, ze v te skalnate oblasti se clovek diva 5 minut na cutscenu, pak ubehne 10 metru a cutscena pokracuje, tam opravdu mohli dat trosku delsi interakci s cimkoliv, nebo vubec zadnou. Dale pak bych rad videl upravu "cinematic dodge / attack", trosku to rozbiji tempo, kdyz na vas vyskoci ten smesne predvidatelny ukazatel a jeste se to zapauzuje. QTE jako takove mi nevadi, ale lepsi by bylo, kdyby se neukazalo nic, pokud clovek stiskne sravne tlacitko ve spravnou chvili.