Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak to asi hraj něco jiného, než hry z japonska lol... FF, yakuza atd byly vždy známé dlouhými cutscenami, éra 90. let už je naštěstí dávno pryč a už to není jen o bum prásk. Rád si zahraji hru, kde se komplexní příběh buduje dlouhými cutscenami nebo bloky textu. Popravdě spousta her má toho hraní až moc a filmový předěl by jim neuškodil... Demo mě jako fanouška FF neuvěřitelně nadchlo a na filmečky byla radost pohledět.

  • iSpirit

    samozřejmě, jsou to hry, vyprávět se dá i jinak než jen nekonečnými filmečky. To demo se hrálo tak 1/5 celého obsahu, to je dost smutné.

  • to ti jako vážně vadí cutsceny u příběhové hry? LoL

  • medveddd

    Tak jsem zvědav, co budou psát u Spidermana a Starfieldu.. :D

  • uher

    Nic jinýho jim nezbylo. "Nejočekávanější hru roku" už si vyplýtvali u Diabla IV 😃

  • Thanquol

    Tvle dohrávat to do tří do rána nebyl super nápad. 

  • iSpirit

    Pojem černý kůň u jedné z nelepších sérii historie je hodně odvážný výrok.

    Dojmy po demu, snad budeme i hrát v plné hře a ne jen cumet na filmečky.

  • Vytek mam malo, byl jsem prevazne unesen celkovou atmosferou a zpracovanim. V 60 fps modu se mi hra vubec nelibila, obvzlast v te treninnkove oblasti to byl dost vyblity hnus (plus jak bylo zmineno je stejne nestabilni a cutscen je hodne, takze i kdyz to ve finalni hre opravi, bude to skakat mezi 60 a 30 neprijemne casto). Doporucoval bych hrat ve 30 a zvednout senzitivitu kamery. Tak, jak je nastavena je to otaceni tak pomale, ze mate cas cumet na vsechen ten blur a dost mi to bralo oci, kdyz se ale kamera otoci hned tak se na to neni cas zamerit a to byl docela zlom, kdy mi prestalo tech 30 vadit. Soubojak naprosto v pohode, input lag nizky, takze neni problem reagovat.

    Z tech vytek mam realne problem s tim, ze v te skalnate oblasti se clovek diva 5 minut na cutscenu, pak ubehne 10 metru a cutscena pokracuje, tam opravdu mohli dat trosku delsi interakci s cimkoliv, nebo vubec zadnou. Dale pak bych rad videl upravu "cinematic dodge / attack", trosku to rozbiji tempo, kdyz na vas vyskoci ten smesne predvidatelny ukazatel a jeste se to zapauzuje. QTE jako takove mi nevadi, ale lepsi by bylo, kdyby se neukazalo nic, pokud clovek stiskne sravne tlacitko ve spravnou chvili.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit