Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z Gamescomu: Chytře vedená pěchota v Iron Harvest porazí i obřího robota

27.8.2019 20:30
Václav Pecháček 6 příspěvků

Company of Heroes, ale s ohromnými mechy namísto tanků. Takhle nějak se od počátku prezentuje realtimová strategie Iron Harvest a poté, co jsem si ji na Gamescomu vyzkoušel, můžu říct, že jde o popis nebývale výstižný. Přehledná, taktická hratelnost založená na ovládání malých skupinek vojáků je zpátky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Deskovka je to moc dobrá, jednotlivé strany asymetrické, steampunkové prostředí se k tomu vyloženě hodí. Tak snad se podaří přenést atmosféru a vytvořit k tomu i hratelnost. Držím jim palce.
    • Se Scythe bych to tedy moc neporovnával :) Universum je stejné, hratelnost už ne.

      • Souhlasím. Ani jsem to neporovnával. Nelze porovnávat deskovku a rts strategii. 

        Jen jsem poukazoval z čeho hra vychází a že hra má prostor vyniknout. A že doufám v dobrou hru 😀

        • Chápu :D já jen chtěl naznačit že harvest nevychází ze scythe, ale že oba vychází z práce Jakuba Rozalskiho. Takže pěchota + roboti to je hlavní spojitost :D

  • TheGGG

    hra vypadá skvěle, univerzum (jestli nějaké je) neznám... snad kampaň bude zajímavá jak po hratelnostní tak příběhové stránce...

  • Blue.Shark

    Výborná zpráva. Grafika, taktika, zniitelnost prostředí, přitažlivost atmosféry a příběhu. Super koktejl, po kterém bychom po letech konečně nemuseli zvracet.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit