Dojmy z hraní - Assassin’s Creed Odyssey klade důraz na volby a následky
-
Nikdy jsem nepochopil proc tam maji to prolinani s pritomnosti. Palite kanonem na druhou lod, splhata po stezni, lokalizujete svuj cil, souboj na zivot a na smrt a bam nesete flash disk do 3. patra. Pri tom si samozrejme uvedomite, ze postava, za kterou hrajete, je nekolikset let mrtva, vsechno se jiz stalo a vase konani je zcela zbytecne.
-
Rozhodnutí? Větvení? Takže už "nepřehráváme" vzpomínky našich předků? Zopakujte mi někdo prosím, proč se to ještě jmenuje Assasins Creed?
-
-
Protože v truhle najdeš asasínskou kápi, co si můžeš narazit na bednu. A pak beztrestně předstírat asasína, ač ti mají v historii ještě ca 15 století volno.
-
-
ještě že doteď se AC serie držela historické přesnosti pokud jde o hašašíny....
-
-
To bude asi chyba Animu nebo neúplné vzpomínky. Pro další díl Ubi určí, co je kánon. :)
-
-
Ha ha ha, tomu muze verit jen blazen. Ukoly v hrach od Ubisoftu sou odjakziva ubohost s nulovym dopadem na pribeh, hratelnost. Jedina vyjimka je Assasin Creed 2
-
-
jo a jaké questy ve dvojce mají dopad na příběh a hratelnost? Pověz, jsem zvědav😉
-
-
Ve dvojce je aspon citit nejake smer, zajimavy questy, karneval, litaci stroj a dalsi. Vsechno uz si nepamatuju.
Od te doby to ubisoft seka a nic poradnyho nevydal.
Watch Dogs 2 neni tam jedine zajimave quest. AC Black Flag: to stejny, questy sleduj, prines a v ppdstate jedine zajimave quest je v mocalech.
Nove Assasin to stejny, Wildlands, Far Cry, obrovska nuda, furt to stejny a questy uplne o nicem.
-
-
S poslední odstavcem souhlas ohledně Wildlands a víceméně to samé bude i u Far crY.
-
-
-
-
Hele podle tvurcu tyhle "volby" jsou vždy správně, tzn at se rozhodnete jakkoli, rozhodnete se spravně. Tak to sou mi teda volby jak sviňhe
-
-
Tím chtěli říct, že volbou se nic zásadně nepokazí a půjde to dokončit.
-
-
Takže zase repetitivní úkoly jako v Origins: Najdi, zachraň, zabij, opakuj.
Ne, díky.
K vlastní triéře jsem se dostala prakticky až na závěr tříhodinového dema, potom, co jsem zachránila zasloužilého kapitána z tábora banditů vedených jednookým Kyklopem.
-
Proč mají proboha v trailerech ten děsivý řecký přízvuk? Vždyť to nedává smysl. Staří Řekové sice mluví anglicky, zato řeckou angličtinou? Jako kdyby třeba v Kingdom Come mluvili anglicky, ale aspoň s tou nejhorší českou výslovností. Pokud si pamatuju, tak třeba v AC: Unity nikdo francouzskou angličtinu nepředstíral mon Dieu!
-
-
V tom případě si ale taky napamatuješ, jak je za to na fórech strhali, protože v Eziově trilogii, AC3 i AC4 na ty přízvuky dbali.
-
-
Ne, že si to nepamatuju, ale nemám o tom ani tušení. To si fakt někdo stěžoval, že Francouzi v 18. století spolu nemluví anglicky s francouzským přízvukem, ale jen anglicky🙂?
-
-
Ano, protože do té doby to tam bylo. U AC1 si to osobně už nepamatuji, ale u těch ostatních jo.
AC2, ACB - všichni mají italský přízvuk
ACR - postavy s tureckým přízvukem, Altairův nový dabér má arabský přízvuk
AC3 - Indiáni mají přízvuk, u ostatních jasně slyšíš britský, irský a další
AC4 - Edward má velšský, dabér Adewalého je stejně jako jeho postava z Trinidadu
No a v Odyssee jsou skoro všichni hlavní dabéři Řekové nebo řeckého původu
-
-
Jednička a dvojka je tak dávno, že si už nevzpomenu, a pak jsem jen pro legraci zkoušel Unity, i když mi bylo jasné, že jenom nakouknu a půjdu. Takže ti věřím, že to tak s těmi ostatními díly je. No co k tomu říct? Když si to zákazník žádá, tak to má smysl, i když to smysl nemá.
-
-
ani lidi tam ty přízvuky chtějí... stejně jak u němců ve hrách z wwii
-
-
Nechápejte špatně ale MICKEY was vytrollil😀😛😎
-
-
Jacku, nezlob.
-
-
-
-
-
-
No nevím, většina těch voleb asi nebude mít převratné následky, ale některé věci změní včetně toho, jaké postavy z příběhu zmizí a jaké ne, nebo jaké úkoly dostanete. Ukázali to na jiném videu i s následky. Tady:
https://www.youtube.com/watch?v=W5dKcvUshuI
Jinak koho to zajímá, něco o příběhu a herním světě s titulky
https://www.youtube.com/watch?v=O_3M_wv62oo
-
-
Tak jasně ale zase plus za to že se chtějí někam dál posunout...
-