Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To se mi ulevilo že to nezmršili. Docela sem se bál aby to nedopadlo jak Grid Autosport nebo nedejbože Fuel
  • Základem této hry je potřeba vyjezdit upgrade, kdy se Vám odemkne celé auto, kdy šampionát min. 3x za sebou musíte projet, pak se Vám auto, s kterým jedete, celé odemkne (pak možnost poladit podvozek a přidání 100-200 koní + snížení hmotnosti 100-200Kg).
    Pak např. takové Audi, je radost dostat do cíle (oproti RBR jsem zpocený až na prdeli)....je to makačka, ale ale jsem uspokojen.
    • Nějak nechápu, proč tam musí cpát takové opičárny jako upgrady... Zvlášť v rally, kde jsou auta homologované do posledního šroubku a něco jako "přidání 100-200 koní" je totální sci-fi. Zase jen jdou na ruku dnešním casual hráčům, kteří za všechno potřebují dostávat nějaké nesmyslné "odměny"... Já bych raději viděl odměny v nějakých pěkných skinech, protože ty základní jsou ohavné
      • Je to myšleno asi tak ,že máš vlastní (nový a nezkušený)tým.Auta co koupíš mají ze začátku nižší výkon atd.Jak s nimi jezdíš ,tak se mechanici postupně naučí auto lépe vyladit až na hodnoty odpovýdající homologaci.
        • Zkuseny tym taky dokaze udelat lehci auto?
          • Pan_Klobouk
            Vyndas klimatitaci a CD prehravac, ne? Clovece ty o rallye vubec nic nevis. ;D

            BTW ted chvili vazne, Dirt Rally je docela povedena zalezitost, ale porad tak nejak pro vsechny a ponekud arkadova. Kdyz vidim jak nekdo odkazuje k RBR a mluvi o simulatoru, je to dost legracni. Codemasters preju vse dobre, konecne se vymanili z bludneho Dirt kruhu a moci pana Blocka, ale pri nejlepsi vuli se vrati maximalne k tem starym zlatym CMR casum. Diky dnesni technologii, enginu a fyzice to bude jiste realistictejsi, ale simulator? Pokoritel RBR? Prosim vas. :)
            • Napsal jsi to pěkně.....a tom mini teamu jsem neměl ponětí.
            • Pan_Klobouk
              Pro IMPa: (boze, oni jeste porad neopravili diskuse, aby se dalo reagovat vic nez a dva a pulkrat)

              Se simulacema obecne je potiz. Nemas zpetnou vazbu. Kdyz necitis auto pod zadkem, nikdy to nebude ono, tohle kvalitni volant s FF neresi. RBR byl tak nejak neriditelny pro vsechny, v prvni chvili, chce to trochu jezdit a zvyknout si. A at uz tomu budeme nebo nebudeme rikat simulator, je to zatim asi to nejvic co kdy kdo vyrobil. A za tech 10 let i dorobil. ;)

              Komunitne financovany Dirt urcite ma nadeji, ovsem Ego engine ma svoje roky i limity. At se budou snazit sebevic, uplnej hardcore a nirvana to asi nebude. Co moc nechapu, kde je problem potesit vsechny? Proc s tim Codies bojuji? Chces arkadu, nastav si arkadu. Chces sim, vsechno vypni, i na tohle jsme pripraveni. Kdyz to slo driv, proc ne ted?

              BTW Codemasters nejsou tak velke studio. Oni jsou rok od roku mensi a nejvic lidi ted maka na F1 serii. Nekde to i psali, na rallye pracuje v podstate mini-team. Na druhou stranu, Dirt Rally pomalu skladaji ze starsich Dirt her. Zjednodusene receno, ono to moc nechce, jenom musi vsechno preladit z te Blockovske arkadovky do neceho trochu seriozniho.
            • No...simulátor není ani RBR, pokořitel "ZATÍM" též asi ne, ale vše bude záležet, co komunita bude vyžadovat, totiž teď je rozdělena na 2 poloviny. Jedni chtějí simulátor (málo je to těžké) a druzí chtějí arkádu (je to moc těžké). Uvidíme, kterým směrem se Codemasters vydá.
              Vzhledem k tomu, že u Codemasters tam sedí hromada lidí, tak dotvořit další auta, tratě, úpravy fyziky, nebo i nějaký plugin na turnaje mezi závodníky, tak potenciál je podle mého názoru skoro neomezený a v tom vidím největší přínos pro nás závodníky (to u RBR něco takového trvá i roky).
              Ještě ohledně RBR, pokud se budeme bavit, jak je realitstické, tak je dobré k tomu posadit obyčejného člověka, stačí třeba tátu, který má nějakou praxi z reálu, hned ti řekne, že se to na nedá řídit.
              Když mu upravíš setup a to ještě tak, aby odpouštěl chyby, tak ti řekne, že je to lepší, ale musí se těžce přizpůsobit a to nepočítám, pokud to chceš závodit na úrovni, ne hodiny a 100 hodin tréninku, jinak nezajedeš nic.
              No uvidíme, jak to celé dopadne.
          • Moderní a lehčí materiály ?
            • Ale prosím tě... Laminátové díly místo plechových jsou standard a těch pár kilo, co na tom ušestříš, je nic. Prostě ty upgrady jsou možná dobrá herní vychytávka, ale jinak naprosto nerealistická.
        • Hlavně, že si ten blbeček výše zanadával na casuals, když tu hru sám očividně ani nepochopil.
          • A něco k věci by nebylo, ty zoufalý retarde?
  • na volantu je tahle hra neskutecna zabava .opravdu se koupe vyplati ;-) .ale treba ovladani subary by mohli o dost zlepsit .na monte carlu ve snehovych castech se to moc jako ctyrkola nechova :-( sice jsem neridil nikdy wrc .ale imprezu na snehu mam dobre vyzkousenou .a takhle se 4 kolka na snehu urcite nechova ;-) .ale to snad jeste odladej . takovej stratos to je zabavy :-)
  • ringmancz
    já se teda přiznám, že jsem si to stáhl, ale potřeboval jsem vyzkoušet, jestli mi to pojede. v dohledné době koupím.

    dva dotazy: ruce na volantu tam nemám kvůli nastavení grafiky nebo v té první verzi nebyly?
    a jak je to s HW náročností early access her? zůstává stejná jak přidávají další věci?
    • To, že tam nemáš ruce na volantu znamená to, že jsi natrefil na speciální warez s GPS detekcí a každou chvílí můžeš u dveří očekávat komando, které tě zlikviduje. Odpočívej v pokoji
      • ringmancz
        díky za hodnotnou odpověď
  • ta noc moze byt zabavna, daju sa tam rozbit svetlomety aby nastala uplna tma? toto som zazil asi iba v staro v-rally 2 a bolo to peklo, najma, ked si mal do konca etapy len kusok, este by sa tam zisiel editor trtati, bo jediny minus rallye hier, ze trate rychlo okukas a uz ta to nebude tahat
    • Svetla se rozbit daji a pokud se ti to povede po uvodnich par desitkach vterin na jedne z delsich RZ, tak to jsou pak prava muka
  • Řešil jsem to minulý týden, za tak málo peněz opravdu DFGT (3300 třeba na Mallu s dopravou není co řešit). Nejvíc mi na něm vadí asi tyto tři věci:

    plynový pedál je hrozné blato, není v něm prakticky žádná odezva, blbě se s tím dávkuje plyn
    občas hlučnější FF (v zápalu jízdy to nevnímáš, ale ...)
    tlačítka místo pádel pod volantem (zvykneš si, ale ...)


    Původně jsem chtěl kupovat i G27, abych porovnal rozdíly atd., ale po pár dnech ježdění s DFGT (a sbírání informací) na to kašlu, protože bych musel koupit nějaký Fanatec za 15tku (aby tam byl opravdu pořádný rozdíl, G27 je jen takové lepší šmrdlátko co jsem zjistil) + si nechat udělat nový stůl, sedačku, držák .. a byl bych někde na 25+. Proč ? Aby to aspoň trošku za něco stálo, protože takhle mi to přijde takové o ničem, vzhledem k tomu, že jsem se něco rychleji najezdil v realu i v silnějších / závodních autech a prostě to není ono, pCARS mě zklamal jízdní model, AC je lepší, ale pořád ten pocit od řízení skutečného auta je daleko, tak jsem se rozhodl na to kašlat, nechám si DFGT na občasné brm brm (oproti klávesnici nebo páčkovaču pořád 1000 procent rozdíl) a pokud někdy v budoucnu vyjde pořádná, ale opravdu pořádná závodní hra ...

    Tím tě nechci odradit, spousta lidí je i z DFGT nadšená, ať u máš volant jakýkoliv nejvíc je to stejně o tom jak ty auta potažmo ježdění vnímáš a jaký jsi, jak si to dokážeš užít. Podívej se na Olejníka, ten má roky G27, pCARS recenzoval a neumí projet pár zatáček trochu rychleji :)
    • Ty jsi strasny jelito, co si nevidi do ust. Jdi radeji trhat asfalt v nejakym zavodaku a prosim, nikoho nezabij.
    • Ristoro
      Něco takového jsem chtěl slyšet, díky moc :).
    • drasta
      Od Fanatecu muzes koupit jenom pedaly a volant si nechat starej. Ja pouzivam tyhle a nemuzu si stezovat: http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csr-elite-pedals-eu.html

      Load cela na brzde, nastavitelna tuhost a jeste si muzes koupit invert kit a mit ty pedaly vedeny shora.
      • Tiez pouzivam DFGT s Elite pedalmi a je to super kombo. DFGT volant oproti G27 v nicom nezaostava. Originalne pedale boli vazna zle, ale tuning brzdoveho pedalu pomocou squashovej lopticky tomu dost pomohol. Da sa pomocou peny "vytunit" aj plynovy pedal, ale proste CSR z toho nespravite.
        • V ničem nezaostává? A co kožený věnec a tisíckrát lepší pádla na G27? Nemluvě o Hčku... Ale jinak pobavils
          • Přesně tak, kdyby DFGT byl tak supr volant, jak někteří říkají, tak logitech nikdy nemusel vyrábět G25/27... Člověk musí být hlupák, aby si koupil nový DFGT, když za stejnou cenu může mít bazarový volant, který je xkrát lepší... Ale jsme holt v Česku, tady jsou lidi schopní koupit si novou Ochcávku RS, když za stejnou cenu můžou mít Porsche z druhé ruky *7*
            • chlapce ty asi netusis kolik stoji provoz porsche vid ? :-)
        • drasta
          Ja koupil kombo s porsche volantem a kdyz to vyprodavali a nebylo to tak drahy (bez postovnyho to vyslo i s pedalama jako G25 v te dobe). Ten volant sice neni nejkrasnejsi na svete (ta oranzova je strasna) a za ty mekky tlacitka na padla bych nekomu dal facku ale ten venec je fakt super pohodlnej a nejlepsi na tom je ze fakt nidky necejtis prevod toho volantu a ma uplne libovej FF. Jinak ale pokud ma ten volant dost velkej rozsah otaceni tak je to asi fakt jedno... vsichni kladou hroznej duraz na volant ale dobry pedaly jsou podle me nejdulezitejsi.
    • Mně prošly rukama všechny volanty na trhu, od těch nejlevnějších až po Fanatec clubsport. Za mě je nejlepší volba G25 popř G27. Je tam feedback, pedály nejsou špatné, ale hlavně je to držák, není poruchový. Dá se i dobře tunit, vyměníš věnec za nějaký Momo a hned jsi jinde. Prostě co se poměru cena / výkon, tak bazarový G25 / 27 je top. Fanatecy jsou moc drahé a nejsou zas o tolik lepší, navíc jsou dost poruchové
    • Ja mam G25 a v pohode mi vystaci. Jde taky o to si ten volant nastavit, udelat si realny posez i umisteni monitoru. Kdyz vidim na videich nektere recenzenty jak maji volant provizorne uchyceny na stole, sedi u toho jak ve vejtrasce a mozna jeste na koleckove kancelarske zidli, pak si rikam ze pro takove je kazdeho lepsiho volantu skoda.
  • Ristoro
    Trošku offtopic, nicméně ne zas tak velký. Chci se zeptat, jaký volant by mi doporučil někdo, kdo má velké zkušenosti se simulátory, do cenové relace 4000,-? Starý jsem prodal a kvůli Dirtu a PCars si chci pořídit nový, díky za případné odpovědi :).
    • Bazarový Logitech G27 jednoznačně, DFGT je šit
      • G27 do 4k? No nevim...
        • Koupis i levnejc. G25 se prodava zachovalej i do 3k. Casto staci jenom vycistit a prostrikat potenciometry. A pro rally mi prijde i sekvencni razeni mnohem lepsi na paku, nez na padla.
    • V týhle cenový relaci nemá "Logitech Driving Force GT" konkurenci
  • Keyz
    To jsem nedávno pod recenzí Assetto Corsa zoufal, jak není simulátor Rally hry. A ejhle.... Je zde Dirt Rally který se tomu blíží. Sice někdo nadává jak tam není tohle atd. Ale stále to není hotové.

    I kdyby to nakonec nebyl simulátor skupiny "B" *4* , tak to snad bude více realistická hra (po vypnutí pomocníků) a to prostě potěší. (nemyslím si, že z toho bude nové RBR) U Rally velice. A možná to ukáže, že simulace (které ale jsou i pro nováčky díky možnosti nastavení), mají smysl a prodávají se. A dočkáme se někdy ještě více propracované simulace královského motosportu a to Rally.

    Na závěr moje oblíbené video : https://www.youtube.com/watch?v=INwqyPct8qY

    Jinak btw. Rally zdaleka nejvíce prověří schopnosti. Kam se na to hrabe nějaká Formule a další okruhové srandy. Tam je jasná trať, je možné ji zkusit, je to jeden povrch a tak dále. U Rally? Trať se mění (zvěř, lidi, počasí, auta to rozhrabou atd.), povrch se mění a je to hodně o improvizaci. A v minulosti to bylo také hodně o tom "zkrotit" nějaké šílené auto ze skupiny "B"... Než to nějaký de/il zrušil. Tam chodilo lidí, to bylo něco! *14*
    • Skupina B. To jsou ty monstra co na šotolině atakovaly 800hp+ ?? :)
      • https://www.youtube.com/watch?v=INwqyPct8qY

        *13*
      • Ne, měly "jen" kolem 500hp.
    • Jo, zrusenim B skupiny zemrelo skutecne rally, bohuzel. Dnesni auta jsou sice technicky daleko vpredu, ale neni to moc ke koukani. To ty stare supervykonne masiny krasne driftovaly, dnes je to pouze o tom ze s velkym revem kolem projede auto polepeny reklamama na ktere navic musis koukat z velike vzdalenosti.
      Taky pridavam jedno video v cestine, zadohraby byli rovnez ke koukani:
      https://www.youtube.com/watch?v=vUyOBQ_BUzI
      • Ale prd. Nejvice driftovaly Acka a prvni wrca, ty uz aspon mely vykon, ktery sel na rally plne vyuzit a nemuseli jen lechtat plyn...
    • Mart9
      Fantastický video.
    • Srovnávat okruhy a rally je hloupost. To je jako srovnávat downhill MTB s Tour de France. Každá disciplína má něco do sebe
      • Trochu OT - přesně tak, zase ale třeba Dave Watson se snažil o propojení MTB FR/DH s Tour de France už v r.2003 přeci :).

        http://ep1.pinkbike.org/p4pb4394671/p4pb4394671.jpg

        video
        http://extreme.com/insane/1036208/tour-de-france-road-gap

        Škoda, že mu tenkrát někdo neřek, ať si nastaví ůtlum odskoku na tlumiči na max, takže ho to trochu na dopadu pokopalo ;), ale odešel po svejch. A ještě jeden relativně nedávno (2013) a trochu lidštějších rozměrů https://www.youtube.com/watch?v=SxU_i-EL0OE .
    • No právě, chodilo tam moc lidí. A pořadatelé to absolutně nezvládli, co se bezpečnosti týče. A přitom by to šlo, kdyby se snažili. Podívej se na záběry z Finské rally, tam byli diváci v bezpečné vzdálenosti, nebyl problém. Srovnej to s ostatními zeměmi, tragédie. Kdoví, jak by rally vypadalo dnes, kdyby se dodržela bezpečnost a Toivonen nehavaroval.
      • Celé je to o lidech. Kdyby fanoušci rallye nebyli idioti, vůbec by se tyhle věci nemuseli řešit. Promiň prostě, ale jestli rozmnému člověku někdo musí říkat, kde má stát, aby se mu nic nestalo, pak ten člověk asi moc rozumný není. Navíc čemu říkáte bezpečná vzdálenost, když auto v těchto rychlostech je schopné doletět několik desítek metrů.
  • Jedna otázka pre tých čo do toho išli, koľko tratí a áut to má a dá sa to v pohode ovládať gamepadom, či je na to potrebný volant? Mňa nesmierne bavil arkádové diely dirt 2 ale aj trojka bola fajn ale pamätám si na Richard Burns rally ktorý som hral na lacnom volante od genius a bavilo ma to nesmierne, žial hra je pomerne stará a je to vidieť hlavne na vizuále ale čo som čítal tak dirt rally je stále na starom ego engine 3, na akom sú grid 2 či autosport, nie že by tie hry vyzerali zle, ale ničím, neohúria a niekde som čítal, že práve nová F1 hra od codies má byť na úplne novom ego engine spolu s novým pokračovaním Dirt.
    • Ja mám v podstate rovnakú otázku, ako je na tom ovládanie gamepadom? V dojmoch píšete že ste začali na ňom, aj ste na ňom ostali či trebalo prejsť na volant?
      • Já hraju na x360 ovladači a jsem naprosto spokojen.Aut je 17 ,dobý výběr od 60 let až po moderní.Tratí je zatím stejně jako v RBR 36.(zanedlouho přibyde německo ,závody do vrchu a později asi i ralyecrosové okruhy z MS 2015)
        • do vrchu pikes peak?
          • Přesně tak.
  • Hrál jsem snad všechny rally hry, které kdy vyšly a za Dirt rally jsem rád, ale příjde mi, že lidi tak trochu přehání když mluví o novém RBR apod. RBR je sice vykopávka, nicméně když si do něj dáte českou "real physics" úpravu a projedete si RZ Semetín, tak máte zážitek, kterému se ani nový Dirt nevyrovná.
    Dirt má hezkou grafiku, parádní zvuky, luxusní výběr aut, ale ta fyzika (ačkoliv je mnohem lepší než u posledního dirtu) je pořád tak nějak zjednodušená. Když si vzpomenu na legendární CMR2, tak tam auta jezdily pořád ve smyku, tady mám zase většinou pocit, jako bych řídil vlak na kolejích, ten grip je prostě mooc přehnaný.
    Je mi jasné, že většina lidí tu zjednodušenost uvítá, ale Codemasters mohli myslet i na nás magory, kteří se u her rádi zapotí *1*
    • Zjednodušený???Tak to asi hraju jinou hru.Vypni si příště všechny asistenty a hra to jako chlap,pak ti ty koleje zmiznou *5*
      • Hraješ tu stejnou, jen jsi prostě lama
    • Tak sorac ze urazim narodni citeni, ale mnohem, mnohem lepsi nez ceska fyzika je ta nemecka:
      http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7878
      • V čem je jako lepší? Zkoušel jsem samozřejmě obě, ty německé mají tragické default setupy, zrovna na zmiňovaném Semetíně se prakticky nedá s ničím pořádně jet. Ty české mají setupy přímo od Kresty (prej) a fungjí.
        • Urcite je lepsi v zakladnim chovani vozu. Drzi tahly smyk a zaroven je citlivy na volant. Ceska fyzika je tezkopadna. Mne je u zadele jestli jsou tam Krestovy setupy, zkratka mi tam chybi ta radost z plynule jizdy dverma napred.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit