Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z hraní: Of Kings and Men baví soubojovým systémem a bitvami stovek hráčů

5.9.2016 18:09
Václav Pecháček 22 příspěvků

O středověké multiplayerové rubačce Of Kings and Men, jejíž tvůrci začínali jako modeři Mount and Blade: Warband, jsme se zatím zmiňovali pouze jednou - v Alešově prvním článku ze začátku srpna. Od té doby už ale o tomhle projektu vyšlo najevo leccos dalšího. Jednak kvůli spuštění předběžného přístupu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prej to je odstraněný ze steamu?Jde to hrát a koupit?Nebo to zaniklo?
  • Vyjde to teda kdy?V roce 2018?Nebo je to už za humny...?
  • Rad se necham prekvapit, nevypada to zle. Co me ale naprosto nadchlo je urcite hudba z traileru :). Palec nahoru za perfektni dobovou hudbu, zadna ohrana orchestralni hudba, ktera je dneska v kazdy druhy hre.
  • Hru mám a poriadne si ju užívam. Momentálne síce je tam problém s memory leakom, ktorý sa tam dostal posledným patchom, ale už sa pracuje na oprave. Zatiaľ je to iba riadna řezničina s najvernejšie prepracovaným combat systémom aký som videl v hre ale čaká sa na spustenie ďalšieho prvku hry tzv Epic modu. Hru určite odporúčam.
  • nevypada to nejhur, ale bez strachu ze smrti to je napinavy asi jako kulicky

    od staroveku po stredovek bitvu vetsinou rozhodlo pobiti sotva tretiny nepratel, zbytek to pak demoralizovanej zabalil, tady se to bude mlatit do posledniho muze?
    • S tou třetinou to přeháníš, nejčastěji ty ztráty byly kolem pěti procent v samotné bitvě. Největší ztráty potom vznikaly při úprku poraženého vojska a to už se kolem té třetiny mohlo pohybovat.
      • je to mozny, ze znas ten pomer lip, ja si jen pamatuju, jak me to prekvapilo, kdyz jsem to onehda cetl, ze to byla jen ctvrtina az tretina (a to v extremu), asi v tom nebyli jen zabiti, ale i zraneni

        kazdopadne to nebyla takhle "bezducha" rezba
    • Paulcz
      To je na tobě a na lidech se kterýma hraješ.
  • Zabijeni vojaku ve zbroji sekanim mecem... dalsi zbytecna hra :p
  • walltar
    Jen škoda, že to je MP only... Radši počkám na KC a Bannerlorda.
  • N0isy
    Pořád lepší než Kingdom Come.
    • Pořád horší jak KC a Chivlary ...
  • No Vávro, co teď?
    • Llour
      A co mají ty hry společného? To je jako srovnávat FIFA a CoD. Taky tam jako hlavní vystupují lidské postavy. Kdy už vám dojde že i hry, ve kterých se máchá mečem, si mohou být naprosto vzdálené. KC používá mechaniky o kterých se vývojářům Of Kings adn Men ani nezdá a ani nemusí, protože se do konceptu jejich hry nehodí.
      • Si myslím, že dost. Pan Vávra staví svůj KC na těchto zásadních prvcích:

        - originální bojový systém, který nemá být klikačkou lev. tl. myši na útok, něco, co nemá žádá jiná hra
        - středověké kulisy bez fantasy a kouzel
        - super grafika
        - uvěřitelnost a co největší věrnost prostředí, ve kterém se hra odehrává

        Of Kings and Men je sice multiplayer, takže přímý konkurent Kingdom Come nebude, nicméně vyráží p. Vávrovi z rukou trumf výjimečnosti co se týče toho soubojového sytému, středověku a možná i věrnosti prostředí s obstojnou grafikou. Pak už nebude možné stavět PR hry na tom, že je v něčem první a originální. Notabene je tu něco k zamyšlení - jak je možné, že pár moderů s děravými kapsami přijdou s tímhle dřív než miliony podporované studio a vydají hratelnou verzi, kde se můžou tím bojovým systémem třískat desítky hráčů, zatímco ke KC vyšlo akorát předevčírem video a v hratelné alfa verzi KC je zatím tak možné chodit okolo vesnice, protože boj připomíná srážku dvou zombie?
        • Totálně mimo..
        • Magister_Peditum
          - Oproti tomuhle je Vávrům (resp. Bocanův) soubojový systém pořád věrohodnější (to samozřejmě neznamená zábavnější, ale KC je stále ve fázi vývoje...).
          - To tedy znamená, že i Medieval Total War je podobná hra jako KC? Ano, obě hry sází na středověké kulisy bez fantasy prvků, ale to je tak široký pojem, že to splňují haldy dalších her.
          - Řekněme že dnes jde spíš o průměr. Ani jedna z her neaspiruje na skvost roku (i když lesy v KC vypadají super, to jo)
          - Tady je zásadní rozdíl v tom, že KC se snaží přesně stvárnit určité místo v čase a prostoru podle historických a archeologických výzkumů. Of Kings and Men se spokojuje jen s tím, že navozuje atmosféru "univerzálního" evropského středověku. Něco jako Mount and Blade.
        • Zir074
          Osobně doufám, jen v to, aby ten soubojový systém byl i zábavný.
        • Llour
          Středověké kulisy bez fantasy to sice jsou, ale v porovnání s KC a jejich mírou propracovanosti se nechytají ani omylem.To, že někam prcneš hrad a palisády může být na hony vzdálené tomu, jak to vypadalo ve skutečnosti. Ďábel je vždy skrytý v detailu. Máchání zbraní v různých směrech také není nic tak supr originální.Důležité jsou i zásahové body a celková fyzika soubojů. A především, otevřené RPG je NÁSOBNĚ těžší vytvořit, než to co je v této hře. Množství úkolů, prostředí, chování AI atd atd. a vše musí být skloubeno dohromady. Množství prvků a jejich složitost je u těchto dvou titulů zcela rozdílná. Neporovnatelné!
          • No moment, o propracovatelnosti KC a RPG provedení můžeme jen spekulovat, protože uvolněná Alfa KC, co jí někdo dokonce nazývá Betou neobsahuje ani jedno, ani druhé. Co víme je, že propracovatelnost nakonec nebude tak propracovaná, jak se tvrdilo na začátku, protože se např. škrtly děti.
            • Ještě že hry nedělaj špekulanti jako ty tady... Teda možná dělaj, jen ještě žádná nevyšla :D
            • Magister_Peditum
              Tak vidíš, sám tu spekuluješ o propracovanosti obou her, takže se téhle rady drž... *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit