Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z hraní: Rainbow Six Siege baví, ale jen s týmem sehraných hráčů
10.11.2015 | Daniel Kremser
25 příspěvků
-
takove ghost recon online (phantoms) vhodne navrženymi mechanikami motivovalo hráče k spolupráci a ono to skutečne fungovalo. taky záleží na komunite. ale pokud mate sehrany tím to musí byt pak super zážitek a naopak pokud na vaší strane hrajou soliste musí to byt frustrace
-
Dobrý, sranda byla a teď kápněte božskou a dejte nějaký info o R6 patriots, ten apríl už dávno skončil
-
-
To je mi líto že ti neřekli že Patriots nebude díky tomuhle... ... propletenci.
-
-
http://www.pcgamer.com/rainbow-six-siege-system-requirements-announced/
Co to zase je za ptákovinu, doporučené GTX760/960 nebo 380/FuryX :D -
Je to hra od velkýho vydavatele, takže to tady stejně dostane 8/10
-
Takže to je vlastně další Ghost Recon Future soldier. Ta měla single player část o ničem a většina zábavy byla v multiplayeru. Horší je, že ten zabila nestabilita serverů, tragický support a MM. To ve mě nevzbuzuje moc důvěry, když uvážím že to bude pod křídly stejné společnosti.
-
Už je mi jasné proč vydají hru s minimálním obsahem.
Vydají DLC,kde bude obsah....co měl být v základu hry a budou seml átit do hrudi jak jsou světový,že vyadavaji DLC zdarma,ale mě to od Ubi vlastně nepřekvapuje.
Na hru jsem se těšil jak malý kluk,že to bude něco jiného zase ,když ono vlastně je,jen trochu ořezané,hru stejně budu kupovat tak snad narazím na nějaký normál lidi co jim nepůjde jen o to,aby měli co nejvíce killu. -
haha ty genie ten titulek nad tim si přemyšlel celou noc ne ? :D koho by jako bavila strlilecka s tymem hracu kteri nejsou sehrani ? :D
-
-
Quake, UT, COD atd. mě bavil i s lidma co nebyli sehraní. *3*
-
-
Proč by se autoři mořili s nějakou AI nebo příběhem. Uděláme z toho online střílečku a hotovo !
-
-
Taky se mi tak bohužel zdá, viz Titanfall a tam příběh dokonce jednotlivými kousky nastíněn byl.
Prostě lenost, MP only hrami si akorát odříznou větev hráčů co by za to jinak stáli. Nebude to hrát každý tedy budou mít jaksi ušlý i zisk. -
Takový trend mě mrzí. Vydavatelé se zaklínají, že singleplayer stejně nehraje moc hráčů i ti zase spolu s herními redaktory (bohužel) tvrdí, že raději online střílečku, než hloupý a krátký singleplayer. Možná by ale bylo lepší pořádně zapracovat na hře pro jednoho hráče, než ji úplně vypustit. Problém není nezájem hráčů, problém je v kvalitě.
-
Pokud vim, tak ve hre je i Terrorist Hunt, s velmi dobrou AI. *2*
-
jiste, je to o mnoho levnejsi
-
-
Chci vidět random sehranou partu :D
To nikdy a nikde neexistovalo.
Nehledě na to, že normálně by teroristé zastřelili rukojmí při prvním náznaku vniknutí komanda. Zde se borci střílí a zničí přitom celý dům. Což je také hovadina. Brokovnicí udělá díru do betonu, nebo když střílí tak vidíte dráhu náboje. Prostě náboj má za sebou čáru *15* -
-
to bude tím, že hodně techle papundeklovejch baráků v USA není z betonu... Proto je taky ty tornáda a zemětřesení tak snadno oje*ou
-
spravne naplanovana akce je samozrejme o tom, aby to ti teroristi nestihli, nebo aby alespon utok smeroval na zasahujici jednotku, jinak baraky jsou staveny ruzne, zejmena s ohledem na mistni klimaticky podminky, v nekterych zemich neni nic zase tak neobvykleho mit cast domu napr. z drevenych prepazek, ktery se daji strelbou nebo drobnymi vybuchy zcela zdemolovat
-
Kdyby si se pohyboval v těchto "týmových" multiplayerových hrách, tak by si poznal, že přestože se můžou v týmech náhodně setkávat věkově, rozumem, znalostmi a zkušenostmi různí lidé (ačkoli tu svou roli pochopitelně mají, zvlášť u těch zkušeností a uvažování), jsou (ne zákonitě pokaždé ale jsou) i díky hratelnosti a herním mechanikám dané hry přesto schopni sehrát hru efektivně a společně. Nevylučuje se tu fungování jakéhosi genius loci hry mezi hráči a v jejich smyslu pro danou hru a toho, co je jejich cílem. U této hry to zatím tak vypadat nemusí, ale věřím, že vedle těch, kdo ke hře a kooperaci přistupují (prozatím!) individuálně, je naprosto možné, aby se mohli setkávat i hráči, u kterých jejich smysl pro coop a smysl pro hru přebíjí fakt, že na sebe naráží poprvé a public náhodně. Nevyrovná se to uzavřeným a sehraným komunitám znalých a zkušených hráčů s přehledem, ale rozhodně nepodceňuj public online hraní, i od tama si můžeš odnášet plno zajímavých a hratelnostně kvalitních zážitků.
-
To dokoukali od hollywoodu *15*
Jinak to že nehraješ s nikým asi neznamená že psrta kamarádů nebude umět hrát sehraně.
-
-
táto hra by sa mala predavať takto jeden zakladny CD key a 3 CD keye vedľajšie čo znamená že základní vytvara hru a vedľajšie by mali možnosť iba sa pripojiť ,aby to bolo férové pre výrobcu , takže 4 hrači za cenu jednej hry inak sa to hrať nedá každy si tam bude robiť COD kosenie bez komunikácii , a donucovať 4 kamarátou aby si kupili hru a hrali je veľa