Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V total war serii jsou povedené bitvy ale ekonomika či diplomacie nepatří diplomaticky řečeno k tomu co by téhle serii pomáhalo k ekonomickému úspěchu
    • Není to sice kdovíjak komplexní a občas je to na hlavu, ale v základech tyto věci troufám si tvrdit přesto fungovaly a fungují. Alespoň v ekonomice není co vymýšlet, aneb za hlavní tu platí, že s roustoucí chutí válčit roste nápor na prostředky doma, který tě mohou při nešetrnosti a nepřipravenosti položit. Ničím zvláštní pravidlo, který ale má svou základní váhu i v reálu, ostatně historie je toho plná a o ničem jiným to není. Diplomacie je chuťovka sama o sobě, spojenci přestávají bývat spojenci v nepravou chvíli a jediná spolehlivá (a herní) páka, pomocí které lze ochcávat AI tvých i nepřátelských aliancí je hodně tučná hotovost. Ale není to vždy taková kakastrofa a s novějšímí díly bych řekl, že to zlepšení tu je. Takový ty kiksy z časů Rome a Medieval 2, to byl jiný cirkus.

      Ale u té tématiky Warhammeru jsem zvědav, jak vlastně intenzivní roli tyhle sféry budou na strategické mapě mít. Jako ta snaha uzavírat vůbec nějaký spojenectví s frakcí Chaosem nebo kdo to tam všechno bude, to je šílený.
  • Takze uz tomu nedominuje zcela stupidni AI, rush vsech jednotek do jednoho chumlu a absence jakekoliv zajimavejsi taktiky?
    • Tak nejak o tom pochybuji, protoze toto dominuje cele serii Total War. Opravdu si nemyslim, ze najednou udelaji poradnou a funkcni AI.
      • RedEagle
        Myliš sa :) V rome 1 a Medieval 2 ten rush všetkých jednotiek do jedneho chumlu nebol..tam boli bitky vynikajuce.. až ked v CA prešli na ten po.sraty novy engine až odvtedy je to cele zle a nehratelne.. Aj ked v Empire to nevadilo lebo tam sa viacmenej strielalo a v Shogun 2 to paradoxne tiež nevadilo lebo v japonsku tie bitky prebiehali podobne :)) Ale Rome 2 a Attila to je nehratelne:(
        • O čom točíš, od kedy vyšla verzia 2.0 tak jednotky pekne držia formácie a bitky prebiehajú podobne ako v Rome 1, a to ti vravím ako človek, ktorý bol z Rome 2 po vydaní veľmi sklamaný a nazval to "nehrateľnou sračkou ktorá nesiaha jendotke ani po päty". Ešte rok po vydaní som hrával Rome s modom total realism, potom keď vyšla tá verzia 2.0 tak že to skúsim a neviem sa od toho už rok odlepiť. Trvalo im to dlho, ale momentálne už je hra v stave, kedy je možné ju nazvať najlepší diel série.
  • Sr_Lobo
    Tak hlavne jestli to bude navrat k Dark Omenu a vypustej kraviny z Mark Of Chaos jako treba ze lucistnici maj stejnej dostrel a kadenci jako vrhaci seker, nebo ze strelecky jednotky to sypou do chumlu bojujicich jednotek a zasahujou jenom nepritele...
    • Já nevím, ale Dark Omen (a SotHR) měly úplně jiný herní systém, ne?
    • ked to neurobia, darth to urcite opravi :)
      • Nerikal nahodou nekde Darth ze konci?
        • PreidaQ
          A není divu, když ten mod potřebuje každá vyjduvší hra série TW, tak to člověka přeci jen omrzí a radši jde dělat svoje hry.
      • Krescz
        nekdo by mel pak opravit i Dartha...to padani hry pred kazdou bitvou je otravne *7*
        • mne tak casto darth nepada, hoci cisty tw nepadal vobec
  • slavek.skara
    Ať si vezmou inspiraci s Dark Omenu tam to fungovalo pěkně ty mechaniky :) Náhodou se velice těším doufám že někde v DLC bude schovaná Bretonia nebo v datadisku, ve 4 edici ještě byla k něčemu...

    Druhou stranou je kam Warhammer dospěl a skončil...Cenová politika více než otřesná a poslední edice je noční můra pro všechny...nevím jestli tam dostali nový vedení které se rozhodlo se vyznamenat tím debilním nápadem Time to End nebo se rozhodli pohřbít celou značku, ale co jsem koukal tak to vřelo pěkně i na oficiálním forum a vůbec se hráčům nedivím.
  • "Přestože chtějí ctít pravidla stolní verze, nemohou je převzít 1:1 – něco zkrátka v RTS nefunguje."

    BULLSHIT! Jak Horned Rat, tak Dark Omen uz pred buhvikolika lety prakticky prevzali herni mechanismy stolniho WH a predelali je do realtimoveho kabatu. Boj. Magie. Strelba. Moralka. Statistiky jednotek... Zajimalo by me, co konkretne podle vyvojaru "nefunguje".

    Nemit 1:1 konverzi stolni hry je jejich volba a nikdo nerika, ze to musi dopadnout spatne. Ale vypoustet vymluvy a vlastne i lzi je dost smutny.
    • presne jak pises.. prakticky neznamena vse.. ani ty stare hry nebyly 1:1 ;)
    • mozno tie hry ten vyvojar ani nepozna :)
  • Magister_Peditum
    Hlavně by měli udělat něco s největšími neduhy TW posledních let. Tupou a cheatující AI. To první provází sérii od jejího začátku, takže nepředpokládám, že se to zásadně změní, ale to druhé je modní trend pár posledních dílů a dost to ničí zážitek ze hry.
    • Princ.Jablon
      To druhý taky...AI cheatuje v total waru jak dobytek minimálně od medievalu
  • Princ.Jablon
    Určitě by to byla dobrá hra...potencionál to má, jenže to by to nemělo dělat studio, co za 20let nedokázalo naučit "svojí" AI přestat nabíhat jízdou proti hradbě falangy a nebo vyhlašovat války hráčově superstátu jakožto one province minor...zde by se to možná dalo trochu přehlédnout, jelikož šílený útoky jsou ve Warhammeru celkem běžná věc a slovo "taktický ústup" je nadávkou ale stejně si nemyslím, že by se dala tupá AI považovat za nějakou "feature", po failu jménem Rome 2 můžou jen překvapit
  • No asi pockam na dalsi normalni dil TW *4*
    • palver
      Taky čekám na Empire II. Trpajzlíky, víly, čerkokněžníky a podobnou pohádkovou havěť ve vojenských strategiích fakt nepotřebuju...
      • Magister_Peditum
        Kdo ví, třeba jim Warhammer pomůže přijít s něčím novým do série. Třeba s tou větší variabilitou jednotek a frakcí. V Rome 2 bylo sice fajn, že se tam nachází milion a půl národů, ale když jsou většina z nich naprosto shodná, dokonce i se stejnými jednotkami, tak to člověka omrzí.
  • walltar
    Ono by to asi bylo v TW sérii dost těžký... Ale já bych radši Warhammer 40K.

    Na mapě planety místo provincií. To bych si asi i ucvrknul kdyby to oznámili.
    • Morraw
      To by muselo být něco ve stylu Empire At War, akorát mnohem mnohem větší. Prostě něco megalomanského se stovkama planet nebo nejlépe onlinovka, kterou lze stále rozšiřovat. Ale obávám se, že na něco tak velkého si jen tak někdo netroufne. Uvidíme, co předvede Eternal Crusade.
  • Jak už bylo zmiňováno v předchozích komentářích, také by mě zajímalo, jak se tento díl liší od předchozích ze stránky taktické a diplomatické včetně AI. Jestli to budou stejné bloby, AI bude sprintovat ze svými jezdci na ostří kopí, tak to bude Rome 2 s přemodelovanými jednotkami. Samozřejmě další DLC typu Blood and Gore přijde opětovně za nějaké ty éčka navíc.
    • Magister_Peditum
      DLC Blood and Gore do Warhammeru by byl vyloženě výsměch, ale očekávám to. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit