Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mi se hra po strance hratelnosti libi, je sice tezsi nez 2016, ale boje jsou tak intensivni a dobre udelane, ze jejich opakovani nenudi. Skakani kupodivu taky nevadi, i kdyz zrovna usek hned ze zacatku za setkanim s "Zradcem" pripomina Maria az moc.

    Gameyplayem jde o klenot, kombinace plamenometu, pily, granatu a glory killu je vynikajici.

    Visualnim ladenim mi ale 2016 sedl vic. Hra mi ale porad pripomina vic heroickeho Duke Nukema nez ponury Doom.  Kdyz z rozrezaneho demona vypadnou universalni zlute symboly munice, proc ne. Kdyz z nej vytryskne duhovy geysir barevnych ikon pro kazdy druh munice zvlast, tak je to uz tragicke. Celkova vesela barevnost demonu a casti v ruinach Zeme je taky divna. Casti v pekle a na te GearsWarsovsky ladene planete jsou krasne.

    Incalovske doupe na kosmickem skalisku uz radsi nezminovat.

  • Hráči často naříkají kvůli nedostatku munice, ale myslím, že zbytečně. Způsobů, jak získat munici je hned několik a skoro nikdy se mi nestalo, abych byl na suchu.

    Stejně tak někteří poukazují na to, že battlemode je nefér pro slayera. Taky není pravda. Battlemode zatím jen oťukávám a hraji převážně za démony. A už několikrát jsem byl svědkem toho, že nás slayer sešrotoval během pár minut.

  • Jack1947

    Nevím možná zto má o trochu lepší optimilizaci (Ryzen 5 2400p 3,6ghz, 16gb ddr4 1866mhz, 770gtx) a jede to docela dobře leckde i 60fps!

    Nicméně, těch plošinovkovejch hádanek je tam až trochu moc ale jinak mě to i baví více než minulej díl který jsem kvůli stereotypnosti ani nedohrál... ale 9/10? hmm to asi ne to si zaslouží jiné hry podle mě.

  • Doom Eternal je fajn, hraje se dobře - Doom Eternal NENÍ hra, co kašle na moderní mechanismy a NEMÁ moc společného s originálem, který spoléhal víc na jednoduchý skill místo aby byl "simulátorem ovládání obleku" doom slayera.

    Jinak řečeno, chápu, že se na Games.cz redakce mění a omlazuje, ale tahle recenze je opravdu strašný plácání nesmyslů, navíc dost zavádějících - zkuste se pánové občas podívat na to s čím srovnáváte, než to s tím srovnávat začnete (pak třeba nespácháte takový renonc, jako s tou plasmovou puškou, který tak bije do očí)

  • prediktor

    Ten pocit, když si člověk hru ohodnotí sám a nenechá se deptat nějakým číslem 😇

  • Thanquol

    Hra se asi povedla. Mohlo to dopadnout dobře pro každého? Asi spíš ne. Prostě to udělali s nějakou vizi respektu k originálu a ta není shodná s vizi respektu k originálu všech. Je těžké držet se takto staré hratelnosti a správným dílem zároveň inovovat. 

  • TheGGG

    jaké přesně jsou inovace oproti předchozím dílům? Co ta hra přináší revolučního, že dostala 9/10? Podle mě to zasluhuje spíš tak 7/10 a to jen, pokud tam bylo nějaké vylepšení oproti poslednímu doomovi, který byl tedy hodně slabý. Zlatý doom 3

    • lito

      přesně tak, na druhou stranu musíme říci, že se to děje i u jiných her. Koukni na Nioh 2. To je spíše Nioh 1,2 za plnou palbu. Recenzenti se úplně zbláznili, že tomuhle tleskají. Jak tenhle DOOM tak Nioh 2 mi připadají reskiny předchozích her s minimem nových prvků. 

    • To že ta hra zasluhuje 7/10 podle tebe, ještě neznamná, že tolik zasluhuje podle recenzenta ;-)

    • Maxianimal

      Hra nemusí být invenční, aby dostala 9/10. Viz Dark Souls a podobné. Každý díl víceméně stejný, ale vysoko hodnocený. Stačí, aby ta hra byla prostě skvělá, optimalizovaná a hlavně a především - zábavná. 

      • lito

        ha. špatně. Dark Souls v rámci PVE a PVP vždy obsahuje inovace. I Cash grab Dark Souls II toho přinesla více než Nioh 2 a Doom Eternal dohromady.

        • Murlock

          Downgrade souls II a inovace v jedné větě? Ale no to snad ne.

          • lito

            ano, Dark Souls 2 má nejlepší PVP z celé série. Je to vlastně jediné Souls, kde mě PVP bavilo. Takže pštt. I když je to jinak skoro ve všem horší než jednička, tak minimálně v tomhle je to mnohem lepší. 

            • Murlock

              PVP muže být jaký chce. Dokud je ta nedokončenej polotovar tak je to úplně jedno. A dokud existuje soul memory tak i to PVP je jenom polofunkční.

              • lito

                Reakce na příspěvek:

                v čem je hra nedokončená a v čem je to polotovar? Prosím zkus být věcný. Děkuji.

                Bez argumentů se pouštíš na tenký led, jelikož máš x lidí, co ti řekne, že je dvojka nejlepší z celé série a obsahuje nejvíce změn v jádru hry.

                https://www.rockpapershotgun.com/2016/04/08/dark-souls-ii-best-game/

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  DS2 byla kontroverzní hra, která rozdělila většinu herní komunity na 2 skupiny. Jedna skupina to považovala za ten nejlepší díl série, druhá zase za nejhorší.

                  Proto DS2 není dobrý příkladem čehosi. Čistě jenom záleží na osobních preferencích daného hráče a jak ten díl vnímal.

        • Femt0

          Plácl do větru From Soft fanatik a utřel si slinu.

          • lito

            změny oproti jedničce:


            zpomalení hry, zaměření více na PVP než PVE, vylepšené NG+, levelovaní u paní, cestovaní rovnou od začátku hry pomocí portálů, možnost odstranit respawn nepřátel, možnost respawnovat do NG+ bosse, svět není tak propojený, možnost louče atd.

            Takže se uklidni ty slinto.

            • Femt0

              Lol. Tak to je naprostá revoluce. Všecho samý velký věci, kterých by člověk nenašel desítku u čehokoliv. 😂Samozřejmě ale v Doom Eternalu není absolutně nic nového a ty to víš nejlíp, protože už si to dohrál.

              Dobrej troll, jako vždy. Krásně si potvrdil můj předchozí post. Good job.

              • lito

                Reakce na příspěvek:

                hele, vynech ty fauly. Zesměšňuješ jenom sebe. Nikde jsem nepsal o revoluci. Změn je tam dost v jádru celé hratelnosti. Pokud neumíš reagovat věcnými fakty, tak se na to prosím vyser. Děkuji.

                • Femt0

                  Reakce na příspěvek:

                  Změn v hratelnosti tam je asi jako mezi prvním a posledním Doomem. Takže jo, pobavils. I když už se trochu opakuješ.😂

                  • lito

                    Reakce na příspěvek:

                    aha a jaké že jsou ty změny? Přestaň mlátit prázdnou slámu slinto a buď věcný jako já. Popiš mi ty změny. Nejlépe i ty změny v Niohu a Niohu 2, když tak urputně na mě reaguješ slinto.

                    • Femt0

                      Reakce na příspěvek:

                      Hahaha. O věcnosti tady mluví někdo, kdo ani nehrál Doom Eternal. Ty máš fakt talent na to si **** do úst.

                      • Femt0

                        Reakce na příspěvek:

                        https://www.dualshockers.com/doom-eternal-5-biggest-gameplay-changes/


                        Už to zabal, trolle. Samozřejmě jsou to ale naprostý detaily v porovnání s nějakou pokakanou loučí v DS a vypnutí respawnu. 😂

                        No nic. Tady končí "věcná" debata s fanatikem, co che psa bít.

                        • lito

                          Reakce na příspěvek:

                          přestaň editovat slinto. Jsem rád, že jsi konečně něco vygooglil. Můžeš mi tedy vypsat ty změny. Nechce se mi koukat na video. Děkuji.

                      • lito

                        Reakce na příspěvek:

                        takže nic? Takže jen slinty od tebe do větru. Nečekané. 

                        • Reakce na příspěvek:

                          Jenom zareaguji, protoze Femt0 spis tak nejak keca do vzduchu. Vemu to velmi stroze, protoze obe hry si nechci moc spoilovat, takze treba z Dooma jsem videl pouze ty prvni predvadeci videa a z Niohu ted posloucham streamy na pozadi.

                          Jak Nioh 2 tak Doom Eternal se snazi prevazne vylepsit systemy, ktere uz ve hre byly.

                          V Doomu je hratelnost ted vic otevrenejsi vertikalite, lokace jsou rozsahlejsi a otevrenejsi a Doomslayer dostal hodne mobility ve vzduchu. Je k dispozici vice zbrani a pomucek, napr. grappling hook.

                          Nioh 2 pridava par novych zbrani pro jine styly hrani a notne vylepsuje skill tree a system "guardian spirits", kterych je ted mnohem vice a taky ti davaji moznost pouzivat nove utoky, ne jen je vyuzivat jako premenu na nesmrtelnou bytost.

                          Obe hry moc nemeni to, co bylo skvele, proste jen pridavaji mnohem vic obsahu a vylepsuji, co se da. Rekl bych, ze to neni spatny pristup, pokud jde opravdu jen o prvni pokracovani, nekdy proste chces vic toho sameho, ale lepsi, hlavne kdyz uz je ten zaklad naprosto spickovy. Trosku vetsi zmeny bych ocekaval treba az se 3. dilem, tam uz bych jim osobne absenci inovace zas tak moc nepromijel.

                          • lito

                            Reakce na příspěvek:

                            tohle je legitimní a děkuji za názor. Femt0 toho naplácá vždy hodně a bez efektu. 

                            • Femt0

                              Reakce na příspěvek:

                              Řiká clověk, co tu plácá výroky typu DS2 má víc inovací, než nový Doom a Nioh dohromady - a to přesto, že Doom nehrál, zároveň sarkasticky ignoruje moje odkazy na herní média, která píšou o změnách v gameplayi a pak to zakončuje tím, že on je tu jediný věcný. Lol. Typický pacient s hystrionskou poruchou.😂

  • "nový kvádrový design plasmové pušky mi nevoní" - Vy necháte recenzovat Doom Eternal někoho kdo nehrál jedničku a dvojku ? haha

    • To je dost drsne no :D

  • Podle recenze to zní jako solidní orgáč, jak jsem tušil. Miloši za co je
    odečtení bodu? Z negativních věcí jsi mluvil o jednom bugu a rozplihlé
    grafice.

  • lito

    Taky nechápu, že tohle někoho může bavit. Na druhou stranu, teď vyšlo Ori, Nioh 2, Persona, Dreams. A mě z těchto her ani jedna nezajímá.😂. Možná jsem už starý.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit