Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Chtělo by to už tu čínskou redukci a vlastní 2 TB SSD

  • Ty ceny jsou obludný. Divil bych se, kdyby se na Ali časem neobjevyly klony za půlku... 

    • XXDarthVaderXX

      Omyl, je to standardní cena za trošku rychlejší SSD disk. Já jsem kvůli OS, aby se to trošku svižněji hýbala dal kolem 3 tisíc za 512ku(v reálu ještě méně). Pokud to poběží stejně jako vestavěný disk, tak cena 8 tis za 2 Tera je přijatelná. Za půlku máš SSD disky trošku jiného typu a i když je to SSD, tak je to asi jako srovnávat Ferrari s Trabantem. 

      • victor

        A dopadne to jako s PlayStation....v reálu pokles výkonu neznatelný i když použiješ levnější a nepředražené a rozhodně ne ultra rychlé SSD .

        Mimochodem celé nextgen generaci by slušelo mít 2TB v základu....

      • Derp_1337

        Nechci ti kazit iluze, ale 8tisíc za 2 Tera není zrovna známka té nejrychlejší varianty SSD disku.

        S největší pravděpodobností se bude jednat o ty opravdu pomalejší varianty s menší vydrží, kde navíc klesá rychlost se narůstajícím % zaplněním disku. (SLC či MLC to nebude, spíš to bude horší TLC či QLC).

        • XXDarthVaderXX

          Myslíš, že ve chvíli, kdy Microsoft co se týče prodejů a exkluzivit ztrácí si dovolí, aby se výkon konzole snížil? Ale no tak ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

          • Derp_1337

            Ale no tak, nebuď naivka.

            S největší pravděpodobností Microsoft považuje hráče Xboxu za konzolový plebs, který ani nepozná, že se jim trochu snížil výkon konzole.


            Kolik tak asi hráčů na Xboxu má ve skutečnosti schopnosti jako nějaký "IT expert", který je schopný zprovoznit na konzoli benchmark a porovnat výsledky před/po.

            Možná to nevíš, ale kvůli uzavřenosti prostředí konzolí je spuštění nezávislého HW benchmarku mnohem mnohem "komplikovanější" než třeba na PC. A tím slovem "komplikovanější" jsem myslel "skoro až nemožné".

            Jediné co dokážeš pozorovat na konzolích je načítací doba, grafické detaily a počet FPS ve hrách. Je tu ale problém, že to měření není objektivní, protože si graf. detaily nemůžeš nastavit napevno a pak testovat FPS. Ty graf. detaily se ve většině her dynamicky mění v závislosti na náročnosti scény. Stejně tak i načítání lokací, stačí aby herní engine ubral detailů a lokace se načte rychleji. Takže dopátrat se k nějakým skutečným výsledkům je dost obtížné.

            • victor

              Jestli to nebude tím , že reálný přínos SSD u Microsoftu znali ,takže to nehrotili marketingově tak jako u Sony a dokonce i s pomalejším , levnějším a mírně větším SSD rozhodně nejsou zadupáni v prach .

              Navíc máme tu i přes to Velocity architekturu a i když těžko říct zda ji už někdo využívá naplno , výhoda SSD teprve přijde s tím jak si slibují že bude cena SSD klesat ( pokud jim QLC do toho nehodí vidle :/ )

        • victor

          TLC dneska a můžete si ještě tleskat .SLC a MLC je jako šafránu a cenově se novým QLC šmejdům vzdalují raketovou rychlostí .Sice dnes máte až 2 TB ale životnost čtvrtinová a rychlost podobně jako u velkých HDD jen v ideálním případě a za předem daných podmínek

          • Derp_1337

            Pravda. Už i TLC se potýkalo s tím, že při běžném používání se rychlost často propadla na úroveň klasických plotnových HDD.

            QLC jsou mnohem horší a o výdrži nemá ani smysl mluvit. Některé prognózy říkají, že očekáváná životnost bude ještě menší než plotnové disky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit