Přejít na výpis diskuzí
Dragon Age II na PC bude vyžadovat online kontrolu
1.2.2011 | Aleš Smutný
66 příspěvků
-
Já s tim taky nemam problém, stáhnu si crack.
-
takže stále stejný model - pokud chci autory podpořit tak si hru koupím a pak si instaluju craclou verzi abych měl klid. online kontrola je cracknutelná jako cokoliv jiného, stačí emulovat odpovědi serveru. u ac2 se tento styl ochrany ani neprojevil na rychlosti releasu cracklé verze. je třeba si uvědomit, že přední skupiny jako razor vědí o zabezpečení toliko co jeho vývojáři, možná jimi sami jsou.
jednoho člověka co se dříve na scéně podílel znám, dnes pracuje jako reverzní inženýr antivirové společnosti (to jen tak pro představu). -
A jeste neco:
flame s DRM nehrozi - vetsinou totiz o DRM pisou na forech nespokojeny lidi co hry kupujou, protoze piraty nejaky DRM nezajima (nemaji ho!) takze o nem nikde nic nepisou ! (nejvejs napisou neco jako: crack jeste nevysel...) coz je vlastne jasnej dukaz ze tento zpusob ochran nefunguje. doufam ze deus ex 3 a TDU 2 bude ok z meho pohledu DRM.. -
-
To nemá cenu pár jedinců jaksi nedokáže pochopit tak jednoduchou věc jako že pirátům sou tyhle články uplně ukradený.
Dyt to je logický to musí trknout každýho hnupa proč by pirát nadával na věc která neomezuje jeho ale platícího zákazníka?
-
-
takže klasika. očekávám cracknutou verzi na torrentu do 24 hodin od vydání, platící hráči si budou moct užívat jednou za týden kontrolu pravosti.
-
DA:O mam origo ale pouzivam crack predsa nebudem davat vzdy DVD do mechaniky ked dostanem chut zahrati si, ved to je chore za prve je to sposob ako po case znicit origo disk a za druhe je to forma buzeracie, tento typ ochrany ktora sa da obist :+) .