Přejít na výpis diskuzí
Dragon Age: Inquisition začíná odhalovat svůj svět
21.8.2013 | Adam Homola
69 příspěvků
-
Neříkali něco ohledně importu savu ? Jestli půjde import pouze z origins. Dvojku sice mám rozehranou do půlky ale nechce se mi k tomuhle paskvilu vracet.
-
-
I kdyby, tak to moc věcí nezmění, nepamatuju si, že by to u Bioware někdy mělo nějak markantní dopad.
-
-
Sorráč, doublepost a to jsem na to ani dvakrát neklikl. *9*
-
-
I kdyby, tak to moc věcí nezmění, nepamatuju si, že by to u Bioware někdy mělo nějak markantní dopad.
-
-
"V Assassínovi to byl fajn přídavek a jestli to BioWare ještě vylepší, tím líp."
Určitě autorovi ujely prsty a chtěl napsat
"V Assassínovi to byl naprosto zbytečný přídavek který poskytl jednak další a naprosto zbytečný způsob jak někoho zabít a také minihru na mapě světa která hráče odměnovala vším, jen ne ničím užitečným."
Nedělejte si starosti, taky mi občas ujede ruka. -
-
To je ale po formální stránce samolibý a arogantní příspěvek, radost pohledět *15* ...
-
-
jenom nasranej prispevek a to se vubec nedivim, kdyz vychazi takovy sraccky jako ac a jeste se to glorifikuje
-
Možná jsem se nechal unést. Což nic nemění na tom, že agenti v AC byli užiteční jako komentáře pod internetovými články.
-
-
-
To posunuli to více a více neuvěřitelných záležitostí.
Jednička byla super. Byl jsem součástí strážců.
Dvojka teda navazoval na jedničku dost divně. Na to co ve v prvním díle dokázalo apod.
A tady nějaká inkvizice. Jsem zvědav jak si představují inkvizici. Tohle téma bych bral, ale kdyby to nebylo moc akční a hloupé. Kdyby tam byli klasické rozsudky bez důkazů a strach lidí z moci inkvizitorů. Jako tomu bylo.
Tohle bude asi klasika. Inkvizitor bude pouze řád a nic víc. Lidi budou reagovat podle činů a určitě budu mocí být super hodný/ super zlí atd..
Kdyby to mělo být věrohodně jako hodný bych měl mít problém s členy vlastního řádu apod.
-To mi připomnělo tu XCOM střílečku co vyšla. Taky se psalo, jak to má být šok pro dobového agenta atd... No co jsem měl možnost to hrát, tak to byla klasická akční hra. Pár keců a hrdina je hrdina jeho hlavní kec je. "Musíme pokračovat".....
U prvního dílu byl ten strach mezi lidmi a bylo to celkem uvěřitelné. I to co se děje ve světě. -
-
V druhém díle taky nebylo moc s čím pracovat, protože jak lokace tak příběh byly velmi ... komorní, když to řeknu benevolentně.
Jako určitě jméno "inkvizice" vybrali proto, že to prostě zní dobře. Pochybuju že bychom dostali hru s temným tónem. Ne od Bioware. -
-
Prosím? Co si jako představuješ tím tvým "temným tónem"? To jako Dragon Age: Origins podle tebe byla pohádka pro malé děti nebo co? :-D
-
-
Víceméně. Dobro nakonec vyhrálo, ne? Byly tam magické bytosti, ne? Kdybych zahledal, možná najdu i číselnou symboliku. Dělám si prdel, to by se dalo najít na všecko, tohle ale jsou symboly pohádky. Pravda ale je, že Dragon Age svojím, tak trochu klišoidním příběhem, připomíná pohádku. I tak jsem si to užil, ale spíš než celkový příběh mě zaujaly menší příběhy, které se děly okolo.
-
Ano.
-
-
-
-
No nevím. Sice sem dvojku nehrál ale stačilo mi vidět pár videí a recenzí a zkusit si demo na xboxu abych věděl že tím naprosto zabili a zneuctili hru sérii a tohle mi nepříjde jako velká záchrana. Měli se vrátit co nejvíc k jedničce. Tím že do sebe naplácaj prvky ze Zaklínače, AC a příběh pomalu okopírujou z Warcraftu z toho vznikne patlanice na úrovni dvojky.. ( snad se pletu)
-
To by mne - vzhledem k univerzu - zajímalo, jak půjde dohromady být inkvizitorem a zároveň mágem. Speciálně po událostech v DAII. To byla herně sice příšerná záležitost a dojel jsem to jen z úcty k prvnímu dílu, ale snad se autoři poučili. Každopádně na návrat Morrigan se těším.
-
-
V zásadě Inkvizice != Templáři. Navíc Kirkwall (tj. DA2) bylo jenom jedno město, nic víc. Příběhově se to z hlediska problémů mezi Templáři a Mágy rozjelo až v Dagon Age: Asunder, která vysvětluje a uvozuje příběh DA:I víc než DA2 (v DA2 byla jenom ta pomyslná jiskra, co zažehla velkej problém finišující v DA:I, nicméně právě Asunder je tím pravým příběhovým prequelem k DA:I).
A na odpověď na tvou otázku, ne všichni mágové se musí ztotožnit s myšlenkou otevřené rebélie. Takže vcelku jedoduše to dohromady půjde. Naopak, osobně si dokážu v čele Inkvizice představit spíše mága než třeba obyč warriora. Navíc právě v Asunder je krásně vidět, že i názory mágů na Chantry/Circle of Magi se dost diametrálně různí a že i mezi mágy jsou různé názorové frakce. Jinými slovy co je pro jednoho boj za svobodu může klidně být pro někoho jiného snaha zničit vše, o co se těch několik stovek let ostatní snažili. -
Jestli tě to zajímá, tak si to zjisti, tvůrci to několikrát vysvětlovali...
-
-
Třeba mi to někdo sdílný prozdradí...
-
-
-
Jsem jedinej kterej když viděl tu zelenou oblohu a meteority s démonama padající na zem.... tak si vybavil Warcraft III Reign of Chaos?
Nevím proč, ale svět kolem šedých strážců se mi líbil... smrdělo to StarWarsema, ale zase klasické fantasy, jak mělo být.
Ale dát zápletku, že se z ničeho nic otevře obloha a démoni začnou padat z ní....
Co vím, tak v jedničce řikali, že Arcidémon čeká klidně tisíciletí v zemi, než se probudí s nákazou.
To jako ve vesmíru jsou další Arcidémoni? Trošku ohrané klišé od dílny BioWare.. (snad tam vidíte to spojení Mass Effectu, Reapeři = Draci) -
-
Bože lidi, sežeňte si nějaké informace dřív, než začnete plácat kraviny...
1) Závoj se neprotrhl zničeho nic, spíš je za tím občanská válka mezi mágy a templáři. Stručně: koncept mágů v univerzu DA je postaven tak, že mágové přitahují démony z úniku a když je dotyčný slabé vůle, nebo to přežene s kouzlením, může být posednut démonem, případně protrhnout závoj (proto jsou všichni mágové hezky po fašisticku soustředěni do Kruhů, kde jsou pod přísným dohledem)... Opět stručně: Jelikož po dvojce nastala občanská válka, templáři vybíjejí mágy, kteří ze zoufalství hromadně užívají krvavou magii, případně to přehánějí s vyvoláváním. Protrhnutí závoje tak bude vposledku důsledkem války, ačkoliv je možné, že za tím stojí někdo, kdo tahá za nitky a z války těží. Jedna osoba ale nemá moc, aby zapříčinila protrhnutí Závoje v takovém rozsahu.
2) Démoni a Arcidémon (jsou to draci, jako Arcidémony je pojmenovali lidé) spolu nemají nic společného. To znamená, že protrhnutí závoje neznamená nového Arcidémona a naopak. Arcidémon a vůbec celá nákaza nesouvisí s démony z úniku. *3* Pleteš tedy více věcí dohromady... A když už jsme u Arcidémonů, ti nejsou ve vesmíru, ale v podzemí...
3) Kdo hrál ME3 ví, že Reapeři nemají s Arcidémony z hlediska konceptu společbného vůbec nic. -
-
"Bože lidi, sežeňte si nějaké informace dřív, než začnete plácat kraviny..."
Co jsem tam napsal za takovou blbost, že tohle píšeš?
Děkuju za vysvětlení.... Protože jak se to má s Arcidémonem jsem napsal stejně jak ty... a ohledně historie DA jsi nic nového nenapsal...
Co jsem psal, tak bylo směřováno, že BioWare se drží už od nějakýho 2005-2006 stejnýho vzorce... Hlavní padouch poražen -> další pokračování z vesmíru (aneb ten je nekonečný že) -> Kotor - Effect - teďka DA.... všechno stejné -> Kotor (Sithové z galaxie) Effect (Reapeři) DA (Arcidémoni)..... -
dat Flementh... inak podla viery je navine za vznik nakaz magia a magovia ktori znicili zlate mesto v uniku a vratili sa potrestani za svoje hriechy vo forme prvych splodencov.
Inak k tej 3 by som sa zatial nevyjadroval, kedze do konca ME3 ludia netusili co bolo spolocne medzi ziariacim chlapcom s divnou logikou na vrchu Citadely a Reapermi vrazdiacimi celu galaxiu :3, este nas BioWare prekvapi a okopiruje ending ME3 do DA:I... *3* *15*
-
-
Uh... viz můj Dragon Effect post níže.
-
-
btw, ma napadlo, hrava tu niekto este DA:origins? ma zaujima, ci sa tato hra stala legendou
ja mam napr stale nainstalovany BG2 + improved mody, tj +-14rocnu hru -
-
Před pár týdny jsem si koupil dvd verzi ultimate edition(tu krabičku jsem musel mít!), jelikož jsem některé dlc nehrál, a zrovna jsem uviděl 70% slevu v jednom obchodě, takže hra+všechny dlc mě stála jen 300(i s poštovným)kč. Takže zrovna hraju za trpu šlechtice lotra, jelikož jsem nikdy za lotra nehrál.
viz. http://www.surtep.cz/dragon-age-origins-ultimate-edition-pc-2416362/ -
Jo, před dvěma měsíci jsem to zas dohrál...
-
-
ja som to skusal,(3x-clovek, elf, trpos) ale dostal som sa k tej prvej dedinke a koniec, nebavilo *9*
-
-
Není to zázrak, ale je to nejlepší nástupce BG2, který doteď vzniknul. NWN1/2 jsou sh*t (dobrý je datáč k dvojce, ten jde ale spíš ve stopách PT), Drakensang je mnohem akčnější a po stránce příběhu a postav dost slaboučký, Lionheart je ultra-sh*t....a ehm... to je tak nějak vše, co spadá do tohoto žánru...
-
-
Po stránce příběhu je Drakensang naopak lepší. Je to víc o pátrání po staré legendě (která má během děje několik možných vysvětlení) než o generické variaci na "hurá spojme se a bojujme všichni proti zlu". Společníky tak propracované nemá (to ano), u NPC jak koho. A jak jsi přišel na "mnohem větší" akčnost, to nevím.
-
-
No když netušíš o čem to bylo, tak si to můžeš myslet. Ale určitě jsi hrál anglickou verzi, což tě omlouvá, protože tam kus příběhu vůbec není. Je to pouze zmršená a osekaná lokalizace z němčiny. Jinak si stojím za tím, co jsem řekl. Anebo sis to spletl s jinou hrou.
-
Hm, je to spíš o "ničem" než o něčem, to mám hlavně na mysli. V Drakensangu máš povrchní story proto, abys mohl porpcovat nepřátele.
-
-
Cože? Tak to si s dovolením dovolím dovolit nesouhlasit. NWN 2 (platinum zvlášť) považuju za mnohem lepší titul, než DA:O. ^^
-
-
No, tak v NWN mi moc nešlo o souboje, které mě ovšem bavily vzhledem k obrovskému množství abilit (hraje za wizarda). Ten první kemp banditů mi dal zabrat (po tom, co to nějaký patch přitvrdil), druidi, Black Garius byl pro mě hodně unikátní fight vzhledem k "srovnání sil", co provedl, ten bordel kolem studánky, atd... Teď mě kvůli tobě zas chytá chuť to znova celé projet.
Spojitost s pravidly D&D je mi někde :) . Prostředí mi přišlo stejně záživné, jako v DA:O, spíš víc variace. -
OC NWN2 je druhé nejhorší (první je Greyhawk, ten měl ale výborný a promakaný soubojvý systém) DnD RPgéčko, co jsem kdy v životě hrál a to nepřeháním. Nechme stranou příběh a charaktery, jelikož to je značně individální (přesto si myslím, že jde o absolutní dno Obsidianu, takhle klišoidní a generickou srágoru jsem dlouho neviděl), nejkatastrofálnější je soubojový systém (přitom mít za zadkem DnD pravidla a takhle to p*dělat chce hodně velkou dávku "umu")a design lokací. Jmenuj mi prosím jeden souboj, který byl výzvou, případně byl nápaditý. Strašné, nezáživné, repetitivní a neuvěřitelně jednoduché, navíc k uzoufání lineární. Dlouhý a repetitivní dungeon, případně cestička a k tomu hordy slaboučkých potvor - to jsou mé vzpomínky na OC. Valná většina komplexnějších DnD mechanik tu stejně nefunguje, případně není vůbec implementována. Chudokrevnost prostředí, nezáživný encounter design a generičnost questů ve mně vyvolávaly pocity, že většina týmu trpěla syndromem vyhoření.
Nepovažuji DAO za žádnou pecku, ale oproti NWN jde imho o skvost.
-
-
-
To je celkem vtipný, protože až po Lotheringu se hra začne opravdu rozjíždět. *4* Do té doby to byla fakt trochu nuda, spíš takový tutorial...
-
-
napr za trpaslika to az take nudne nieje
ide o to, ze tu hru uz som dohral ked vysla, a asi ten pribeh nieje az taky super, ze by som si ho chcel zopakovat. v tej hre mas strasne malo moznosti ako ju hrat
-
-
Tak není to žádný zázrak, ale aspoň má ta hra svůj charakter, na rozdíl od DA3 (podle toho, co zatím o tom prozradili).
-
-
aspon ze 2x som si tu hru uzil. 1x ked vysla, 2x komplet dlc..teraz mi uz nema co ponuknut :)
DA2 som presiel 1x, bolo to utrpenie.
podla trendu vidim DA3 velmi blede
-
-
-
-
-
A uz odhalili jake uzasne rozdile 3 konce (rozumej 3 barvy) to na konci bude mit?
-
Meh, zas to určitě bude popcornovka. Klišé příběh, volby bez dopadu, polovina herní doby cutscény, hraní jen za předem určenou postavu a ještě nějaké nemístné akční souboje do toho...
-
Já se docela těším. Jasně, dvojka nevyšla tak úplně podle mých představ (a nejen mých), opakující se lokace, spawnující nepřátelé přímo ze vzduchu, směšné rozstříknutí nepřátel po critical hitu, atd. atd. (další příklady s radostí přenechám haterům) ... ale i přesto se mi to hrálo... řekněme příjemně, příběh nestál až tak úplně za vyliž, když jsem definitivně přijal fakt, že předchozímu dílu se dvojka prostě nevyrovná. Tak snad se vývojáři poučili z chyb a trojka bude moci směle konkurovat Origins.
Jo a rozhodně bych tam chtěl takové ty "finishing moves" z jedničky, když třeba válečník posledního protivníka efektně skolil štítem, nebo probodl obouručákem z otočky... to se mi líbilo... *4* -
-
No mi se na dvojce nejvíc nelíbilo toto:vaše skutky neměly žádný vliv na příběh, společníci stáli za nic, a hlavně ten trapný "anime" bojový systém, kdy mácháte dvoumetrovým mečem jako by byl lehký jak pírko.
Když používáte v DA:O dvě zbraně(meč a dýku), tak je tam "finishing move" jak z Gladiátora(dýkou bodně protivníka do břicha a mečem mu usekne ruku) -
-
Sakra co to melu, neusekne mu ruku, ale hlavu..
http://www.youtube.com/watch?v=xXOPAPxZEpk 5:44 -
ked tak premyslam, mali nejake skutky dosah na pribeh v jednotke? este aj zabitie Flemeth nakoniec asi zabitim nebolo..
-
-
Jen outcomů z landsmeetu je asi 12 a nejde o kosmetické záležitosti... Doporučuji kouknout na wiki, tam máš všechny alternativy.
-
Tak zalezi konkretne na co myslis, uprednostnenie jednej strany ta stalo podporu druhej, najlepsie sa to prejavovalo na konci hry kedy sa ti mohli zamiesavat tvoje armady v zavislosti od tvojho postupu, teda golemovia - dwarfovia, draci - rytieri z Redcliffu, templari - magovia, elfovia - vlkodlaci. Potom samozrejme tu boli take veci ako ritual, ktory ti daval moznost prezit ci zomriet, tak ako aj ponechanie Loghaina nazive malo dalej dopad na osud Alistaira. Problem prisiel az pri DA2, kde boli niektore z rozhodnuti retconute, respektive najdvolezitejsie pri smrti niektorych characterov z DA:O a DA:O-A, teda Leliany a Andersa, ktori sa objavili v DA2 aj napriek ich smrti, tam si zacal BioWare kopit svoje hovienko. *7* Inak dalej sa ti menil pribeh aj v zavislosti od tvojho povodu, teda dostaval si trochu odlisnejsie rozsirenia hry v urcitych castiah, napriklad Dwarf mal samozrejme zaujimavejsie dejstvo v Orzamare nez Elf z odluky a naopak Elf z odluky mal viac v odluke...
-
-
-
Já bych to viděl tak, že když spojí combat systém z DA2, character progress z DA:O, udělají pěkné lokace na pohled, které se neopakujou, vylepšená grafika, samozřejmě nějaké novinky, tak to nemůže dopadnout špatně. Samozřejmě přidat nějaké postavy, které by měly charakter jako v ME.
-
-
btw, k poslednej vete, Bioware robi uz 15rokov hry, kde kopiruje tie iste charaktery tvojich spolocnikov:)
-
-
Je to možné. Jejich staré hry nehraju.
-
A taky často opakuje osnovu příběhu- Objevilo se prastaré zlo(reapeři,zplozenci a starforge, či jak se to jmenovalo) a ty jsi ten kdo ho musí zastavit.
-
-
-
-
No jo, není úplně fér porovnávat běžné party-based fantasy RPG s Alpha Protocolem... SIE je jedna z mých nejoblíbenějších a Brayca jsem velmi rád popravil pokaždé (s jednou výjimkou, to když jsem se chystal popravit Minu, kterou taky nesnáším). A byly to dvě UZI, s dvěmi puškami by se operovalo neprakticky *15*
No, já hrál DA2 akorát chvilku a ME3 vůbec, ale v jednom mě štve moc dynamický soubojový systém a ve druhém přílišný přísun k akci a filmovosti. Já rád statistiky a haldy vybavení, i když to v ME1 bylo řešeno dost jednoduše :) -
Aoygai: AP je dobré. Tam se ale nedá hovořit o parťácích, navíc ta hra je už konceptuálně pojatá tak, abys nevěděl, na čem jsi. Schíza z toho, že kdokoliv může klamat tělem, je záměrná. Přijde mi tedy trochu nefér řadit AP do kontextu naší debaty, přeci jen je to špionážní RPG. Jestli by BW tento koncept zvládlo je věc jiná...
Navíc, AP nemá postavy nijak zvlášť komplexní - jakmile odhalené, nijak nevybočují z žánrového stereotypu (od Bourna až po Bondovky). Palec nahoru patří autorům za to, jak tajemně a mnohoznačně jejich osobnosti odkrývali, resp. jak ty je odkrýváš (ale jak jsem řekl, to patří k žánru), tzn. že tady se spíš bavíme o práci s narací než o charakterech. Mína je o ničem, Meredith typickej Mirek Dušín, ten Yancyho side-kick (nevzpomenu si na jméno) je od začátku namachrovanej frajírek, co má něco za lubem... Nikdo ovšem "nemá" na tu přepálenou německou žoldačku, která se do hry dostala snad omylem (asi z nějakého brakovějšího anime)... A ani ten vyfetlej rusák se zlatýma kalachama mě intelektuálně moc nebavil (ale chcechtal jsem se mu, to jo). :-/ Ale veskrze ok, AP mám obecně velmi rád a neváhám ho v diskuzích bránit. *15*
Mě začalo BW pít krev po DAO a ME2 (můj nejméně oblíbený díl, ačkoliv i zde je spousta pozitiv a dobrých nápadů). DAO je klišé a ME2 je Holywood, jak říkáš. Jenže DA2 a zejména ME3 mi připadají jako hry velmi osobité (teď se nebavme o kvalitě). Naopak mi přijde, že v jádru jsou dost "neholywoodské" (samozřejmě, že spousta prvoplánových blockbusterovských motivů v ME3 je - tím je ostatně protkána celá série... Spíš chci říci, že ME3 má i podpovrchovou hloubku).
KHELGAR: Jedinej důvod, proč chce ten hloupější brácha Gimliho být mnichem, je jeho stupidní přesvědčení, že mniši dobře nakopávají zadky *15* ... Jakákoliv snaha vysvětlit mu, že být mnochem není jen o rvačkách, končí neúspěchem. -
Ashley, Jack, Thane, Wynne jsou dost stereotypní nebo jednoduché postavy, BG a KOTOR je před-EA doba. Garrus je typický morálně rozpolcený charakter. A Shandra mi nepřijde jako plochý charakter :) . Khelgar aspoň nabourává styl generického trpaslíka tím svým snem o mnišství. Neeshka patrně má být malý odkaz Annah, ale do dneška nevím, co si o ní myslet, což mi přijde fajn. Ale možná byla prostě nadesignovaná jentak halabala. Casavir byl palát, nudná righteous / lawful good postava, to jo. Ale to asi přichází s povoláním. Elanee byla hodně stereotypní druid :/ .
A jo, to shrunutí tak. Jen třeba Jack (vlastně i Miranda, Morrigan, Zevran) jsou hlavně "zlé"/zlomené postavy, která má hráč "zachránit". Tohle konkrétně nesnáším.
Zkus nějak jednoduše popsat postavy v Alpha Protocolu, tam je podle mě ten poměr docela fajn.
Nicméně, mě prostě nový styl Bioware moc nesedl. Moc Hollywoodu, všechno jasně dané. -
Yep, nejvhodnější je nebýt nekritický k ničemu. *4*
Ashley, Jack, Thane, Wynne, Jaheira, Jolee Bindo a nemůžu si pomoct, při loyal misi v ME2 mě naopak přišel Garrus komplexní velmi. V DA2 mám hned několik oblíbenců.
A dovolím si protiútok; oni jsou Khelgar, Neeshka, Casavir, Elanee, Shandra atd. nějaká veledíla?? Vždyť to jsou brakové charaktery až hanba. Slušný je Amon a Sand, zbytek o ničem. Velmi zajímaví jsou ale parťáci z MoB, to bez debat. No a co se týče druhého KOTORu, je krutým a často přehlíženým faktem, že Kreia je sice super, ale zbytek parťáků za ní těžce zaostává...
BTW, chápu, co si snažil říci, ale formulace byla nešťastná; jednou větou shrnu každou postavu... Vlstně mi bude stačit jen subjekt a predikát: Kreia: Znásilněný Nietzsche, Cass: Zklamaný romantik , Boone: Zhrzený dršnák, Veronica: Sympatický intoš... -
Vidíš, mě zas neskutečně štve vynášení Bioware do nebes RPG her, když poslední dobré RPG co udělali byl první DA nebo první ME. Ostatní (DA2) je buď šeď nebo (ME2/3) prostě střílečka s tuctovým příběhem, který je pěkně (filmově) podaný.
Garrus je úžasný prototyp postavy, která je určená k oblíbenosti. ^^ . Postavy od Bioware jsou hlavně strašně jednoduché... Nebo víš o nějaké, která by se nedala shrnout jednou větou? (pokud možno ne novější, než ME2) -
Hm, ok Garrus? Minsc? Jan Jansen? Anders? Merrill? Carver? Ashley? Jolee Bindo? Anomen? A ohledně Viconie a Morrigan nesouhlasím.
Monty: Pár "trošku" podobných charakterů je všude...
Tím se nechci stavět na druhou stranu barikády, protože si sám myslím, že v mnoha aspektech se opravdu opakují. Ale tohle pranýřování BW a vynášení Obsidianu/CD Projektu mi už trochu leze krkem, protože není založeno na faktech. Jde o prachobyčejný obrácený fanboysmus. -
No, tak Bioware velmi rád používá různé tropes. Ale aspoň ty jejich příběhy mají občas zajímavé zvraty / scény, i když jsou trochu dětinské. Přesto mám na takovou hru občas chuť ^^
-
keby len DA-ME
:)
Viconia-Morrigan, Zevran - Coran, Oghren - Korgan, Aveline- Jaheira, Isabela - Safana -
Ano, když se budeš snažit. Ale s DA a ME se člověk opravdu snažit nemusí.
-
Viktor_H: Pár trošku podobných charakterů v ME a DA je, např: Oghren a Wrex, Sten a Javik, Shale a Legion...
-
Když se budu snažit, najdu stejné apskety i mezi Zeldou a Call of Duty, tyhle tendenční "vhledy" do struktury jsou většinou těžce přepálené. Ač samozřejmě nepopírám, že Bioware určitý vzorec má. Ale kdo hrál DA2 a ME3 ví, že ty hry jsou postavené úplně jinak, žádné vykrádání vlastních zápletek a už vůbec ne charakterů...
-
-
-
-
-