Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Amylee.Anderson
    Fakt musej tim MP zmršit všechno.
    • Hele, já z toho taky nejsem odvařenej, je to čistej kalkul, ale tak už to chodí a z pohledu pohlavárů to dává smysl, řídí se poptávkou a ta říká, že mp frčí. Vysvětli mi jak přesně přítomnost oddělenýho multiplayeru zmrší tvůj singleplayer zážitek?
    • EA, jak je vidno Bioware zaniklo v den kdy se nechalo koupit, od té doby je vidět jednoduchý progress EAtizace, první díl jakž takž Bioware RPG, druhý díl už je akčnější protože amíci nechcou u hraní myslet a do třetích dílů se přidá MP, aby...proč vlastně? Pravděpodobně to zvýší hodnotu hry u lidí co si nedovedou představit jak takový vývoj probíhá.
      • Vidím to naprosto stejně. Bohužel je ona otázka myšlení a nejen u her celosvětovou záležitostí.
      • Cahir
        Ještě tu o Jeníčkovi a Mařence, prosím...
        • To, až na dobrou noc :-)
    • Přesně, pořád někam cpou MMO a MP ikdyž je jasný, že ve hrách jako je třeba Dragon Age se má soustředit na SP.
      • MP je jedna z mala moznosti, jak donutit lidi ke koupi originalu. napr bf, cod atd. MP je budoucnost. SP by byl fajn, kdyby se AI vyrovnala zivym protivnikum...coz se nikdy nestane, takze napr ja jsem MP only user. kosit dementni AI je docela o nicem...
        • Jak chces pomoci MP primet ke koupi cloveka, jako jsem ja, ktery na MP kasle? Ja si koupim hru, pokud je dobra, ne pokud ma MP. A nevadi MP u hry, kde je s tim planovano. Vadi mi roubovani MP na ciste SP hry.
        • naopak MP je cesta, jak se vyhnout nemalým investicím do kvalitní AI, stačí umělá demence (tj. aby jednotlivý avataři hráčů mohli jenom to, co návrhář zamýšlel) a o zbytek se postará hráčská komunita....to je stejná prasárna, jako když se spoléhá na fandy, že opraví to, co autor potažmo vydavatel nechce opravit...
        • Jo a jak jsem psal, že pirátům funguje i MP, tak jsem nezmínil, že mě naopak u originálek ten MP vůbec nejde... Prostě se nikdy nenajdou žádné online hry, nebo mi vyskočí okno s chybou... tak jsem od toho pak upustil.
        • Dneska už MP není možnost jak přimět lidi ke koupi. Dneska už každej pirát paří MP online u zpirátěnejch her (můžeš mi věřit, protože jsem to zkoušel). Jinak je pravda, že AI je u dnešních SP většinou dost ehm.. špatná.
  • EuroSamurai
    A co coop jako v BG?
    • Přesně...proč už takový multiplayer-co op musí existovat jenom v Diablo klonech nebo MMORPG? Zrovna včera jsem hrál Lionheart po LAN (což musí být pro dnešní mládež už skoro prehistorie) ve dvou a jednoduše-bylo to fantastické!
  • Cahir
    Ježíši, to je zase plno keců. Multiplayer mělo i Baldur's Gate2 i NWN. A ublížilo to? Neublížilo. Tak vidíte.

    Pro mě je mnohem zajímavější ta zpráva o novém enginu.
    • NWN 1 je jedna z mých nejoblíbenějších her :D . A NWN multiplayer hraje ještě dnes plno lidí.
    • Jestli to ublížilo NWN? Hmmmm to je otázka pohledu. Tomu kdo chtěl hrát single ano protože původní kampaň byla naprosto prázdná, datadisky už se polepšili. A tomu kdo chtěl hrát MP rozhodně ne protože to byl nejlepší zážitek, ale serie DA začala jako single only, kdežto NWN byla nová značka.
      • Cahir
        Model je skoro stejnej, stejně jako u všech her od Bioware. Navíc mají s mutliplayerem zkušenosti, tak o co jde?

        Jestli implementace mp do NWN byla příčinou slaboučké kampaně je hodně diskutabilní otázka a nemyslím si, že si zde mlže kdokoliv z nás nárokovat právo na pravdu.

        Mimochodem, jsem rád, že se našel alespoň jeden člověk, který se mnou sdílí přesvědčení o NWN. *1* Podle mě jejich nejhorší hra.
        • Takto - NWN - minimálne aspoň jednotka bola od začiatku robená ako multiplayerová hra a singleplayer tam bol len do počtu - čo napokon aj bolo vidno - singleplayer bol aspoň pre mna veľmi slabý - predovšetkým tým že ste tam boli skutočne single :-) - a je to jediná hra ktorú som od bioware (okrem DA2 ale o tom inokedy) nedohral do konca. Multiplayer (na ktorý bola hra cielene zameraná) bol zase naopak fantastický a v podstate pararelné svety fungujú aktívne dodnes.. No a naspať k správe - mna tiež najviac zaujala informácia o frostbite (!) engine. Len sa teraz veľmi modlím aby elfovia nevypadali ako tí domordoci z avataru bo to bol pre mna imho najvačší elf-fail v histórii všade ever..
          • Cahir
            Ano, dočetl jsem se to tehdy snad ve všech recenzích. A už tehdy jsem to považoval za sprostý alibismus.

            Co se týče elfů, tak hnusnější než ve Skyrimu už být opravdu nemůžou *1*
  • Okamžitě se přestaňte rozčilovat, podle průzkumů, které si v Americe nechala EA udělat, multiplayer 90% z Vás chce a kdyby tam nebyl, hru si nekoupíte, tak ticho a předobjednávat.... *1*
    • Samozřejmě. Už pár let se musím dívat do průzkumů, abych vůbec věděl, co vlastně chci.
      • Ty to jeste nevis,ze tvurci vi prece lepe,po cem tve srdce touzi,nez ty sam? *1* Oni to s nama mysli dobre.
  • smejki
    [joke]Už to pádím předobjednat![/joke]
  • DarkHawk
    MP v DA3 bude bonus, tak jako coop v ME3.
  • Tak a další "RPG" jde směrem ke slavnému multiplayeru sbohem Dragon Age, Sbohem Mass Effecte3 sbohem, kterákoliv singleplayerová rádoby propracovaná hro se zbytečným multiplayerem, budete mi chybět, počkat vlastně nebudete jdu si zahrát vaše první díly a jdi do haj*lu EA, ty který vysáváš dobrá herní studia a cpeš do nich své pitomé marketingové nápady. Super práce. *16*
  • no bodejd tahle mladsi segra ME neni nic jineho nez fantasy ME v horsi grafice*11* coz opravdu nechapu, kdyz prvni dil vydali az po ME2
  • Adam_M
    Tak to asi nedopadne dobre.
    • Cahir
      To né no, už teď je to projekt odsouzený k záhubě. *7*
  • Mulťák se přidává jen proto,aby se tam dal zas online pass... Jsou to nenažranci.
    • Jakou má spojitost online pass s nenažraností?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit