• Kdyby Dán Vávra nebyl uspěšný vyvoář her asi bych házel velikou kritiku nad jeho kritikou ve formě že vyzlivá hrám jejich chyby a řekl bych ať to zkusí sám. Ale Dan Vávra asi jako jeden z mála má pravo kritizovat technickou stránku her protože on ví o čem mluví. A proto jeho kritiku nekritizuji a souhlasím s ním i když mi někdy přijde u některých titulů docelá drsná :D
    • :) Kdyby v té době ten človíček věděl, co se chystá (mám na mysli Kingdom Come: Deliverance...) :)
      • a mozno ho raz aj vyda...
        • Skeleth

Už se stalo.

• DNF mohl být lepší, ale i tak je to pro mě hodně kvalitní hra. Hned jak bude na Steamu ve slevě, tak si ji koupím. Co to kecám ? TO CHCE KRABICOVOU VERZI ! LET'S ROCK !
    • Bohužel, "krabicová" verze je vpodstatě taky jen Steam verze. Dost mě rozčarovalo, když jsem ji koupil, nainstaloval (musel jsem si vytvořit Steam účet) a pak jsem se chtěl kouknout, kam se to vlastně nainstalovalo. A ono vlastně nikam. A to neni úplně to, co bych chtěl od krabicovky. Jadnou jsem si sakra tu hru koupil, tak mám právo ji mít nainstalovanou v počítači, ne? A ne aby se někde étericky vznášela na internetu. Třikrát Fuj. V tomhle ohledu je jediná přidaná hodnota krabicovky oproti Steamový v. ta, že má člověk tu hezky potisklou placku a barevnej manuál (kde toho ale stejně moc neni), takže může mít aspoň pocit, že něco hmatatelnýho vlastní... ach jo, kde je konec hrám z devadesátek?

...

oprava po pár dnech:
      Uf, tak planej poplach, nejsou to vyhozený peníze. Tu hru jsem nakonec v počítači našel, i když vyhledávač ji vůbec neregistroval... Fuj, to jsem si oddych.
  • První jsem četl recenze, takže jsem hru viděl spíš černě, ale pak jsem byl příjemně překvapen.
    Hratelnost, ta stará dobrá kategorie ze Score z časů prvního Duka, je tu možná výš než v leckteré moderní pecce. Hru nehraju kvůli texturám, vůbec mi nevadilo, že chybí obvyklá rozmazanost, kdy má člověk dojem, jako by mněl 3 dioptrie. Takové Black Ops jsem ani nedohrál, ale Duke mne chytil a nepustil.
    Jediné, co mi vadí, je délka, tak trojnásobek by byl akorát.
    Procházka pididuka po kuchyni, westernová přestřelka, ale i někteří bosové potěšili.
    Celkově u mně tak 8, a jako nostalgik, který hrál prvního Duka jako novinku, přidám +.
    8+
  • Cajk
    Pokud si chce někdo přečíst můj skromný pohled na věc, tak tak může učinit s tímto stále neschváleným elaborátem :) http://games.tiscali.cz/duke-nukem-forever-837/ctenarske-recenze/duke-nukem-forever-kontroverzni-1605/
  • Teda to je ale vyblitá recenze! Co čekal od Duka, "Steroidového primitiva"? Tak tendenční článek sem nečet a sem těžce zklamanej jinak celkem seriózním tiscali. Mě Duke baví a intelektuály v akčních hrách prostě nesnáším. Miluju hry jako Serious Sam, Painkiller apod.. A Duke mě nezklamal ani trochu! Když chceš hloubku zahraj si Planescape Torment Vávro! Ale tam bys zase zdrbal zastaralou grafiku co? Tak to mam jedinou radu: DI SE BODNOUT!!!
    • Tak tohle je slovo do pranice! Naprostý souhlas s tebou. To je samý starej engine, hnusná grafika, hrozná hratelnost a furt něco ale kdyby tu hru vytvořil sám tak by neřekl ani jedno křivý slůvko. Já jsem s Dukem naprosto spokojen, jak s propracováním tak i celkem s grafikou, sice by mohlo být víc zbraní ale to je asi jediná věc co mi na tom vadí jinak je hra naprosto super.
    • Souhlas je z mé strany z tvým komentem 100% i co se týče tvé rady pro Dana Vávru (DI SE BODNOUT!!!). Velice stručně řečeno :)
  • neskutocne nudna hra. totalne sklamanie. katastrofa
  • Všichni čekali bůh ví co, já sem spokojen Duke má podle mě skvělou hratelnost a o to přece ve hrách de ne ?! Jo a jak někdo zmiňoval s***ky jako You are empty, Necrovision, Ubersoldier...Duke s klidem zmenší a rozšlápne! *3*
  • Všichni čekali bůh ví co, já sem spokojen Duke má podle mě skvělou hratelnost a o to přece ve hrách de ne ?! *12* *12*
  • No co určitě to není nejlepší hra, ale parchanti se zase vrátili, tak musí dostat zase na p*del ;-)
  • Já bych dal klidně i sedmičku nebo osmičku.
    IMHO je to perfektní retro hra, která si zaslouží bod dolu za pouhé dvě zbraně a bod dolu za absenci save/loadu a existenci odporných checkpointů, které si nepamatují prostředí a zbraně nepřátel. Osobně mi autoheal nevadí ,ale kdyby to mělo být retro, budiž, klidně i tu dám bod dolů. Grafika není nejlepší, ale mně vůbec nevadila. Jinak tam jsou minihry, skryté prostory nahradily Ego Items, pár zákoutí s dobrými zbraněmi se tam také najde. Hratelnost je perfektní a člověk střílí prasopoldy a poslouchá hlášky, do toho bossové a minihry. Vážně, největší výtku bych měl k nedostatku nábojů/malému počtu zbraní, kdy jsem střílení po nepřátelích musel přerušovat dobíháním k bedně s náboji...