Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Split Fiction jde hrát jenom v kooperaci, ne? To dost omezí potencionální hráčskou základnu. 

    A KCD2 a DS2 jsou samozřejmě super hry, ale na první místo bych to netipoval. Ale kdo ví, třeba mě překvapí.

  • Ještě vyšlo KCD:2, Dead Stranding 2 nebo Split Fiction. Letos bych na nic sázet nechtěl, přijde mi to dost vyrovnané. Spíš bude rozhodovat, kolika lidem líp sedne který žánr, protože je to i hodně rozmanité.

  • iSpirit

    jo, máš pravdu, myslel jsem to tak, že tam probíhala změna a Miyazaki se teprve zabydloval se svým Souls žánrem, ale máš pravdu, napsal jsem to hloupě. 

  • Derp_1337

    No Hollow Knight vskutku bude bojovat o GOTY. Ale myslím si, že první místo dostane asi Clair Obscur: Expedition 33, protože si to zatím drží vyšší hodnocení.

    Ale zase na druhou stranu CO:E33 vyšlo skoro před půl rokem, takže některým jedincům to už vylezlo z paměti... 😐

  • Rohlikator

    Nazývat FromSoft, studio vzniknuvší v polovině 80’s, nezkušeným studiem v době vydání Demon’s Souls, tedy nějakých 20 - 25 let jeho existence, po čtyřech dílech základního kamene Souls a moderních metroidvania-RPG her, tedy King’s Field, je při nejmenším “trochu nepřesné” :D

  • iSpirit

    Tak možnost warpu v DS byla, ale musel jsi ji odemčit. Navíc první Dark Souls je mnohem více metroidvania než pokračovaní, i proto ta ignorace warpovaní na začátku. Zcela upřímně některé mechaniky a levely v Demon Souls nebyly dobré a bylo to tím, že to bylo nezkušené studio a žánr teprve vznikal. 

    Pro mě byl v té době vrchol  obtížnost Artorias, Manus a Kalameet, ale i tak jsem tam nechal násobně méně pokusu než třeba na některých bossech v DLC k Elden Ring.  

    Jasně, jinak souhlas v té době to bylo těžké, ale bylo to mnohem lépe vybalancované. Teď je obtížnost umělé zvednuta AOE či spamovaní mobek a neříkej, že to není připad Silksong či právě Elden Ring. :D

  • To s tím dark souls je hodně relativní. Pro mě to je navždy ta nejtěžší souls hra co byla, protože pro mě byla ta první.

     Rozumím ti. Boss na úrovni final bosse v Sekiru tam není (obtížnostně), ale to je relativní. Pro mě bylo nemožný zdolat Orensteina a Smoga a poté už se prostě nikdy nedostavila taková překážka, nikdy (v rámci souls her), protože to byla ta prvni souls hra. 

    Naopak ty mechaniky jsou lehčí a lehčí. Systém léčení v Demons souls, bonfiry daleko od sebe nebo třeba prokletí v prvním zmíněným Dark Souls plus nemožnost warpu a nevědět co s ním a bejt zaseklej v Blightownu.... To by si dneska nedovolili. Takže nesouhlasím. Tenkrát to bylo těžší. Neznámý. Nekompromisnější. Alespoň u souls her. 

    A když je to vlastně více téhož. Tak kam to posunout jako například v případě silksongu. Udělat to tužší nemůže bejt trefa vedle. Pro mě teda. Jsou prostě asi dva tábory lidí. Ti co chtějí výzvu a ti co asi moc ne. Ta hra byla hard core. Teď je ještě více. A je to dobře ! V tyto sérii 

  • Tak tady bych teda celkem razantně oponoval. Za mě je to rozhodně nadprůměrná a něčím i výjimečná hra a bylo by mi líto, kdyby komerčně propadla, tak že by třeba  vývojáři museli zavřít krám.

  • iSpirit

    Za mě je to už no go, možná za pár let, mám plné zuby Soulslike her, Souslike metroidvanii a obecně těžkých her. Mám Sekiro na platinu a užil jsem si to, ale už DLC k Elden Ring mi přišlo zbytečně těžké.  Tak nějak mě už štve, že kvůli story, lore, vizuálů musím opakovaně postupovat xkrát stejné bossy pořád dokola. Kdy si vzpomenu na první Dark Souls, kde hra fakt byla až trapně primitvní v rámci současné tvorby, tak si myslím ,že ten vývoj těchto her šel špatných směrem. 

    Nebo už jsem stará paprika a jeho reflexy už nejsou jaké bývaly. 


  • Saramane

    Vývoj pekelnej nebyl, jenom si dávali na čas. Podle toho cos napsal to vyznělo jako kdyby hra byla v zaseknutá v nějakým developmentovým pekle.

  • Goty

  • iSpirit

    niche opravdu ne :D. Indie ano, niche nikoliv, je to doslova opak niche. 

  • KorkanCZ

    Pokračování hodně povedené metroidvanie Hollow knight. Trochu indie niche záležitost, ale opravdu velmi dobrá :-).
    Ale tu pozornost to vyvolalo hlavně tím, že už fakt nikdo nevěřil že tahle hra výjde. Ten vývoj byl pekelnej a všichni to dávno odepsali. 

    Takže když najednou takhle z čista jasna prostě vyšlo. Způsobilo to rozruh.

    I když chápu, že ta pozornost vzbuzuje trochu odpor, ta hra fakt stojí za pokus :-)

  • Jasuja

    Proboha, co to je za hru? A proč má kristepane tolik pozornosti?

  • Saramane

    Já si myslím. že kdyby Hell is Us nebyla definice průměrnosti, tak by tu tento článek vůbec nevisel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit