Přejít na výpis diskuzí
E3 2013 dojmy: V Call of Duty: Ghosts hrajete za psa
4.8.2013 | Miloš Bohoněk
188 příspěvků
-
Mozna, konecne a bez titulu Modern warfare4 ( coz uz by bylo celkem o nicem kdyz mame uzavreno) Dostane COD ´´¸¸novy lepsi svezi virt do plachet´´ aby nam to prineslo trochu jinou, vice taktickou a treba ne ani navrat k zavedene serii, ja doufam ze to bude tentokrat lepsi, mohlo by byt i delsi a ne jen 5hodinovka s natahovanou herni dobou - nebo to dopadne stejne, s nejakym tim vylepsenim a tim to bude hasnout , doufam ze v to ne... ze by se konecne nak serie posunula lepsim smerem ?
-
http://www.youtube.com/watch?v=Yd2LOJd6X6w *1*
-
http://www.youtube.com/watch?v=eE_msAKWdOs
-
Já si myslim, že hlavním problémem současnýho herního průmyslu je snaha nacpat všechny tituly na co nejvíc platforem. Všiměte si, jak série CoD nebo BF zretardovatěly za tu dobu, co se začaly objevovat na konzolích. A to nepíšu jako nějakou záminku pro flame. Sám mám doma jak Xbox 360, tak PS3. A právě díky tomu můžu porovnat, jak se na jednotlivých platformách hraje. A nespornym faktem je, že pokud má střílečka fungovat na konzoli, tak tomu musí být přizpůsobený (kromě jinýho) třeba i ovládání. Proto dochází k takovýmu řekněme zjednodušování herních mechanizmů jako celku. Hraní moderních stříleček už mnohdy není výzvou, není to o skillu, o času, kterej člověk do hry investuje. Moderní střílečka se musí uchytit na konzoli. A konzole je v první řadě zábavním centrem pro celou rodinu. Takže, proboha, jen žádný složitosti. Výsledný produkt musí být co nejjednodušší, aby ho dokázal hrát na gamepadu i dřevák s naprosto levejma rukama, a co nejefektivnější, aby to vypadalo na veliký obrazovce dobře. A to se pochopitelně přenáší i do PC verzí. Jenže PC je téměř jiná dimenze. A proto tam celá řada nových her (i ze zavedených sérií - jako třeba CoD) vypadá tak blbě, jak vypadá...
-
-
není CoD na konzolích od druhého dílu?
Problémem nejsou platformy, ale velké rozpočty, které je nutno rozpustit v co největších prodejích. Dark Souls je taky konzolovka, přitom je založená na mechanismech a je těžká. A právě rozdíl mezi DS a CoD(etc.) je ve velikosti rozpočtu, ergo tým DS nebyl hnán motivací a nutností hru monetizovat až za hrob. Kde Dark Souls slavily 2 miliony prodaných kusů jako úspěch, tam Tomb Raider plakal, že je se třemi miliony kopií ztrátový. A právě zde se pak rodí nápady "udělejte eye candy pro bábrle i uhrovaté synky, musí se to zaplatit". -
-
No vždyť to ale spolu souvisí. Megalomanský rozpočty znamenají nutnost co největšího množství prodaných kusů. A to v dnešní době zase znamená nutnost multiplatformního vývoje. A vzhledem k tomu, že každá platforma je specifická, tak nutně musí docházet k ústupkůp. A to ve prospěch konzolí, protože ty jsou v možnostech ovládání mnohem omezenější, než PC. Srovnávat pak DS s CoD není zrovna ideální, protože se jedná o hry naprosto odlišnejch žánrů, kde jsou i naprosto odlišný mechanizmy. A zatímco bojovky a různý rubačky jsou vhodnější pro konzole, protože herní mechanizmus je založenej na správnym načasování interakce a naučení se určitejch sekvencí stlačení tlačítek ovladače, tak zrovna FPS jsou vhodnější pro PC, protože se primárně jedná o orientaci hráče v prostoru, přesnost a interakci s ostatníma hráčema v případě MP. A pokud takovou hru chci vydat na konzoli, tak musím nutně provést nějaký úpravy, aby taková hra byla na konzoli vůbec hratelná. Ale to je jen můj názor a rozhodně ho nechci vykládat za nějakou nezpochybnitelnou pravdu...
-
-
A to je vicemene proc konzole a herni upadek jdou ruku v ruce. Jde proste o komercializaci herniho businessu. Ale opovaz se to rict pred konzolefagama co si mysli ze k pc nejde pripojit gamepad a televize. *15*
-
-
Je zajímavý, že vy pitomci - mezi který teda formálně jako PC hráč patřím - se můžete podělat, když někdo řekne, jak si k PC nepřipojí gamepad, což za hodně dávných časů, kdy se ještě řada z místních hrdě nechávala nosit v pytlích svých otců, nebývalo. Já myslím, že hry jsou hry, platformy platformama, ale jediný co úctyhodně zdegenerovalo je komunita. Dneska se do her s*re kdejaký ucho, který umí zmáčknout čudlík a přečtě nebo přečetl pár Levelů a podobných srand, a hned si myslí, jakej to není znalec. Na to, že jde především o hraní, který vždy se pohybovalo nahoru a dolů, se víceméně vyprdlo, zůstalu tu jen plno demagogických válečno-revolučně naladěných kydů a přemudrcovanýho nostalgickýho hnoje od senilních nebo adolescentních ekonomů a sociologů, kteří si budují v palici svůj subjektivní guláš představ a dogmatických uchyláren o vývoji herního průmyslu. Každej plnou hubu svýho ultra pravdivýho názoru, ale přitom na ně s*re pes. Člověk samozřejmě v některých věcech nepovídá - herní průmysl zkomerčněl obdivuhodným způsobem a ne vždy to dělá dobrotu, ovšem co za teorie někteří vytváříte, to je hodně zajímavý kekel. A obávám, že to bude horší - herní průmysl je plný výdělečných gum, zpropadených chujovin tvářící se jak top hry a podobnýho hnoje, ale komunita, jenž je sama neuspořádanou mozaikou všeho možnýho generačního kanelu, to snad přesahuje i mou velmi striktní teorii o tuposti.
Takže, moje závěry? Ne vždy hry, konzole a podobný ptákovinky, ale narůstající lejno, co si říká hráči- to je a bude hlavní problém... -
-
Jedno souvisí s druhým. Hráči/komunita mají takový hry, jaký si zasloužej. Problém je, že za hráče/koumunitu je dneska považovanej kdejakej šašek, co si pustí nějakou tu "gamesku" jednu, dvakrát za týden. A že je takovejch většina. Dřív komunitu reprezentovali modeři, admini, hráči, který trávili dlouhý hodiny večer na dedikovanejch serverech, kde se dokola motali ty samý lidi (a hra na těch serverech měla nějakou úroveň, protože když někdo dělal bordel, tak dostal ban, na což dohlížel stále přítomnej admin) a od toho se odvíjela i samotná hratelnost celýho MP. A SP? Ten se dohrál i tehdy jednou, maximálně dvakrát. Ale už CoD2 i CoD4 se pořizovalo předevšim kvůli multiplayeru. Dneska si hry obecně pořizuje každej kašpar, protože se z herního průmyslu stala regulérní součást entertainmentu, zábavního průmyslu. Vydavatelům už nejde o to, vydat hru, která se bude hrát dlouho a která bude díky komunitě dlouho žít. Vydavatelům jde dneska už jen o to, aby vydali hru, která se bude co nejvíc prodávat. A každej, kdo takovej navoněnej sh*t koupí, se pro vydavatele stává hráčem/komunitou, která spoluvytváří to, co se bude vydávat příště...
-
-
Máš recht, ale nevím, jestli kdysi šlo o komunitu. Pochybuju, že nešlo v první řadě o zisk. Jen bylo her jako šafránu a dnes normálními věcmi tehdy ohromovaly. To ohromení je jediné co v nás zůstalo. Je to součást vývoje společnosti, nikdy už nic nebude tak dobré jako dřív. Bohužel.
-
-
Všechno to funguje v kruzích. Jako v životě. Čím je člověk starší, tím víc srovnává. Nastupující generace tenhle postoj neuznává a proto dochází ke konfliktům. Proto se snažím být nad věcí a respektovat, že se ta hra skutečně může někomu líbit a ne na ni jen zapškle plivat. Což mi zas dává sežrat ta naše generace. Jak říkám, začarovaný kruh:-)
-
S odstupem času mám pocit, že dřív šlo v neposlední řadě o prestiž, kterou si vývojáři získávali právě díky komunitě a díky tomu, jak dlouho jejím přičiněním hra žila. Samozřejmě, že ani tehdy se hry nevyvýjeli jen kvůli hezkýmu poděkování. Ale díky tomu, že na tvorbě her se podílelo mnohem menší množství lidí, nebylo třeba vytvářet megalomanský reklamní kampaně atd., tak se celej tenhle obchod pohyboval v úplně jiný rovině. Asi je to přirozenej vývoj, jakym se herní průmysl ubírá, ale je smutný, že jako důsledek takovýho vývoje je degenerace samotnejch her...
-
-
-
Jestli to je na me tak ja kritizuju to samy co ty. A to jest blaboly o tom ze pc je pripojeny ke stolu a musis se u nej hrbit, a ze k pc nejde pripojit gamepad. Jinak tu reakci nechapu. *3*
-
-
To mě nepřekvapuje, že nechápeš...
-
-
Jde proste o komercializaci herniho businessu
herní průmysl zkomerčněl obdivuhodným způsobem
Tak to jsi ze sebe udelal dobryho blba, jaky to je? *15* -
Nevíme, jsi holt skupina, kterou jsem výše naznačil.
-
Tak tezko budu, kdyz reagujes na neco jinyho nez pisu, vime? *7*
-
-
-
-
Ono ani tak nejde o to, jestli se nechá nebo nenechá k PC připojit gamepad nebo televize. Ono jde o to, že na tý televizi chci vidět něco jinýho, než na monitoru, a že s tim gamepadem chci hrát jinak, než s klávesnicí a myší. Když budu chtít udělat mistrovství světa ve fotbale pro postižený, tak budu taky muset upravit pravidla hry, aby byli schopný postižený ten fotbal hrát. A když pak budou hrát takovej fotbal s pravidlama pro postižený zdravý lidi, tak se u toho taky moc bavit nebudou. A stejný je to s hrama a jejich multiplatformnim vydávánim. Mnohdy by problém aspoň částečně vyřešilo neodfláknutí portu na PC. Ale v případě posledních CoD by ten port musel vypadat jako úplně jiná hra...
-
-
To byla narazka na klasicky "Pc ma malej stul a musis se u nej hrbit", oni konzolefagove vi kdo si to myslel. Ale jinak to mas napsany dobre. Jen si to hodne lidi nepripusti.
-
-
-
-
Vím že je to trochu mimo ale proč nemuže být na výběr za jaké zvířátko budete hrát, třeba já mám radši kočičky nebo malé pejsky, nebo taky morče. Vlčáky moc nemusím...
-
-
Uz mas zase ban na Trissku, trole? :)
-
Pravda, takové malé morče s kostkou semtexu na zádech by byla smrtící zbraň:-)
-
-
to mi připomíná plán s výbušnými krysami s filmu Wanted (protože zbraně co střílí za roh evidentně nebyly dost velká blbost ) *1*
-
-
To není prdel, vem si co všechno jsme zvířata dokázali naučit. Delfíny potápět výbušninou lodě, psy ničit tanky atd. Až jim dojde jakou mají moc, tak jsme všichni v prd*li :-D
-
-
-
P.S.
Taky se mi nelíbí že se zvířata používají na zabíjení.
-
-
Já myslím, že se kravaťáci stojící za vydáváním CODů nudí a zkouší co jim lidi všechno sežerou. A až to zase koupí x milionů lidí, tak se od srdce zasmějou. Otázka je co příjde příště. Doufám, že bude možné hrát za kulku, to by mohla být sranda.
-
-
Za levou nebo za pravou?
-
-
Především za tvojí.
-
-
-
mne dnešní multiplayer strilecky prijdou moc arkadovy, jedine co mne bavilo byl ghost recon online, kvuli tomu že tam fakt mate pocit že jste clenem specialniho timu, musíte hrat timove a takticky. Dokonce i pro bf bad company 2 jsem mel pocit že je to moc chaoticke nemluve o zabugovanem enginu. Ale to muže byt jen muj problem protože mam radsi mestske boje na kratsi vzdalenost, nez se ostrelovat na par stovek metru.
jinak kdo jeste neskusil gro doporučuju vyzkoušet, ted vysli nove mapy a uz jich tam je docela dost -
-
touhle češtinou moc hráčů nepřilákáš, nehledě na to, že Project reality zašlape všechny tyhle hry do země. Jen co budou venku a hratelný všechny mapy
-
-
nejsem čech; problem projektu reality bude asi už jenom to, že ma jako zaklad engine bc2, tedy bude od zakladu špatne, ale nechci soudit když jsem to ješte ani nevidel.
-
-
engine dostal dost podstatných změn, ale zázraky se nekonají to máš pravdu (pořád lepší než ARMA2). Ono je taky docela problém mít mapu 4x4/8x8km2 kterej ti žádnej CoD ani Ghost Recon nedá a na ní 100 hráčů (osobně doufám, že počet sníží na původních 64, protože množství je na úkor taktiky a strategie.
-
engine dostal dost podstatných změn, ale zázraky se nekonají. Ono je taky docela problém mít mapu 4x4/8x8km2 kterej ti žádnej CoD ani Ghost Recon nedá a na ní 100 hráčů (osobně doufám, že počet sníží na původních 64, protože množství je na úkor taktiky a strategie.
-
-
-
-
Bože proč prooooooooooooooooč.. Po prvnim traileru jsem si myslel, že by to mohla být další poměrně zábavná řežba... ale když jsem viděl, že budu ovládat psa *11* jako psi mám rád ale tohle?. A vůbec celou prezentaci postavit na tom že mají psa? to je vtip? Snad alespoň multiplayer bude za něco stát.. Jinak to bude jenom další facka po Black ops 2.
-
-
Takovy multiplayer s psiskama by mohl být sranda. Místo kvérů zuby a drápy, místo zabírání pozic ochcávání patníků a místo vlajek kostička :-)
-
-
kdyby ti vlčáci byli jak moje Sára, tak by hlavně hledali cempery, kteří by je za odměnu poškrábali na zadku...
-
-
-
Nelibi se mi neustale ten ironicky postoj Games.cz k serii Call of Duty, ta hra neni jen tak nadarmo jednou z top nejvydelecnejsi herni zacnkou vubec, to neco znamena, a presne to, ze to lidi kupuji vic nez cokoliv jineho, a s kazdym dalsim vydanym titulem prodejnost stoupa, takze to znamena ze popularita te hry je naprosto fenomenalni - lidi to maji radi. Coz me vede k otazce proc se Games.cz teto hre nevenuje mnohem vice a pise o ni s trochou respektu? Pravdepodobne se ale vse toci jen o ceske povaze, staci totiz cist zahranicni weby a hned zjistite jak se k tomuto titulu stavi i ostatni. Verim ze ty clanky maji vysokou ctenost, coz vede prece k vydelku ne? Na druhou stranu chapu, ze v CR je spatna ekonomika, a ze ne kazdy student nebo clovek s prumernym platem si muze dovolit kazdy rok kupovat hru v hodnote 60 euro, a k nemu priblizne kazde tri mesice jedno DLC v hodnote 15 euro, proto taky dochazi k tomu co tu vidime ze - radsi se to bude opomijet a hatovat.
Ja serii Call of Duty mam velice rad, a nechtel bych na ni cokoliv menit, a verim ze to same by reklo dalsich nekolik milionu ne-li desitky milionu hracu. Osobne radsi mam Treyarch tituly, kvuli pridavnemu Zombies modu, ktery povazuji za vubec jednu z nejlepsich coop her vubec, a s mapou Mob of the Dead co predvedli bylo neco naprosto uchvatneho, ale nadruhou stranu tituly od Infinity Ward maji zase pro mne lepsi zpracovani a story line v singlplayeru. Multiplayer je v obou pripadech skvelej u ktereho tak jako tak rocne stravim +/- 300 hodin, Black Ops 2 ted sice ukazal asi nejlepsi vubec, ale uvidime s cim prijde Ghosts.
Tvrdil jsem ze bych na serii Call of Duty nic nemenil, ale beru to zpet - chtel bych aby vydavali vice DLC rocne nez ted, tedy vice jak 4. -
-
Tomuhle říkám trolling pro pokročilý! Mimochodem - 300 hodin ročně je celkem slabota a je vidět, pro jaký lidi je tahle série už nějakej rok dělaná. Říká se jim casual players a jsou morem PC gamingu, protože se jim (jako sice ne moc šikovný, ale zato početný skupině zákazníků) přizpůsobuje řada titulů. Díky příležitostným hráčů takřka zanikla komunita CoD, která ještě u CoD4 byla hlavním tahounem MP. Dedikovaný servery, modování, pro-gaming... A jen pro představu ohledně odehranýho času - na BF3 má většina lidí z našeho družstva nahráno 1k a víc hodin...
-
CoD sérii hrají dva typy lidí-malé děti co si myslí,že takhle vypadá skutečná válka a lidi co nemají na hry čas ani náladu a občas se prostě chtějí vybít primitivním střílením :)
-
-
A proc by to melo byt jako skutecna valka? Na to jsou simulatory typu ARMA.
-
-
vetsinou se cod zesmesnuje kvuli singlu, skus si najit na youtube duty calls, je to sice parodie dovedena do extremu ale zhruba vystihuje o co v cod jde
-
"Black Ops 2 ted sice ukazal asi nejlepsi vubec" Tak a dost. Tohle už neni ani trolling...
-
Posuzovat něco podle popularity je prece naprostej nesmysl. Schvalne se podivej co je v rozlicnejch odvětvích nejpopularnejsi a rekni si jestli je to zaroven i to nejpropracovanejsi. At uz je to hudba, auta, film, technika atd. atd. tak všude je nejpopularnejsi to co je nejlíp stravitelny siroky mase zatímco produkt kterej je kvalitnejsi ale potřebuje inteligentnejsiho nebo muzem rict zanicenejsiho uzivatele si najde jenom tu malou skupinku nadsencu. A prave proto to tu CoD není popularni protože sem chodi z velky casti nadsenci kteří jednoduchy hry uz prerostli a potrebujou hru která jim da vyzvu.
-
-
Z velký části tu hodí především gumy napříč generacemi - žádný nasazování řůžových brýlí. Snad je to debilita lidská nebo jen česká, ale srovnání inteligentního, vyzrálejšího, dospělejšího, zanícenějšího a odbornějšho kvocientu uživatelů na základě toho, co hrají, je stejná střízlivou promyšlenost postrádající chujovina jako snaha o Cod tvrdit, že je to opus magnum herního průmyslu.
-
-
Debilove sou všude a nejak vaznejs je většinou nikdo nebere protože kazdej vidi ze pisou kraviny. Samozrejme ze nemuzes generalizovat to co sem napsal ale když to tak nak zprumerujes tak ti proste vyjde ze nejprodavanejsi výrobky (i hry) jsou kupovany z největší casti lidma který o dany odvetvi mají spis povrchni zajem protože jediny co je zajima je jak to vypada a jak snadno se s tim szijou protože nikdo nechce investovat usili do chapani a porozumeni necemu o co vlastne nemá zajem.
-
-
-
to není sarkasmus?
-
Možná by jsi se měl zamyslet nad tím,že počet se nutně nemusí rovnat kvalita.Například to,že stovky milionů muslimů věří v posmrtnou odměnu 72 panen ještě neznamená že mají pravdu.Těch alternativ je tam víc.Nemůže za velké prodeje třeba PR kampaň s rozpočtem před kterým by se nemuseli stydět leckteré státy východní Evropy?Co třeba nedostatek konkurence?Může za to jednoduchost určité části hráčského publika?Nebo neplatí nic z toho a je to herní klenot na který se bude vzpomínat celé století a pěvci o ní budou psát své básně.
-
-
Myslím si, že v dnešní době má člověk víc než dost informací o hře před tím než ji koupí, takže prodejjní čísla nebudou zavádějící. Když mi někdo cpe horem dolem něco co nechci, tak si to prostè nekoupím a basta, ne?
-
-
Většina lidí neví co chce do chvíle, než jim to nějaká PR hlava pomazaná řekne...
-
-
-
Tak tento skovstny prispevek me opravdu po ranu pobavil :-))))))))))))))))
-
Moc pěknej příspěvek canadiane, přěsně jak od nějakýho (slušnýho) COD fanboye...
Jak vůbec můžeš říct, že bys na tý serii nic neměnil!?
Čtyřka se povedla, ale od tý doby jsou si ty díly strašně podobný. Ne, neni to úplnej hnůj, kterej se nedá ani hrát, ale málokdo z COD bude unešenej a už vůbec ne kluci tady z GAMES anebo my ostatní kolemjdoucí. To, že jsi řek, že bys nic neměnil, tak to mě fakt rozsekalo. Vždyť to je ten největší důvod, proč se k tý hře my ostatní takhle stavíme. I tu linearitu bych překous, ale to že je to jak přes kopírák, to teda ani náhodou.
A že si to kupuje spousta lidí? To ještě neznamená, že je to něco vyjímečnýho. Dokázal bych Ti vyjmenovat minimálně 10 her, který se vůbec neprodávaly, ale jejich kvalita a jedinečnost je pro COD na naprosto nedosažitelnym levelu.
Jo, ČR neni Canada, ale těch 60 Euro (mimochodem maj tam jako měnu český Koruny) každej rád vysolí třeba i měsíčně, ale za něco co za to stojí jako - The Last of Us, Dishonored, Far Cry etc. To jsou totiž tituly, který něco přinesly a byly většinu času i zábavný a člověk si při hrání často řikal - tak tohle je dobrý, tohle se jim fakt povedlo. A u COD akorát zíváš a předvídáš děj... -
-
A za DLC rád zaplatim a i mý kámoši v ČR, ale musí to mít odpovídající hodnotu. Fallout DLC byly super, Undead Nightmare k Red Dead Redemption taky a i pár dalších věcí. COD je fakt zajímavý jen tim Zombie modem, ale to je vše. Ten bych si i koupil, kdyby to prodávali zvlášť.
Taky jsem si nikdy nevšim, že by tu hru nějaký zahraniční servery vychvalovaly do nebes. Vždycky ty preview začínaj nějak takhle - Máme tu další COD...
Pak shrnou co věděj, ale je z těch článků znát, že žádnou revoluci nečekaj a že si to zas koupí přesně ty samý lidi co loni, předloni atd, no a pak pár dalších, který si řikaj, že se to CODko přece muselo někam za ty léta hnout. A ono ne, ale to už má Activision jejich prachy v kapse.
Měl bys chlape vyzkoušet jiný hry a ze všech žánrů. Divil byses o co všechno jsi při hrání COD přišel. Pokuď Ti COD připadá úžasný, tak fakt nevim, jaká by byla Tvoje reakce na opravdu špičkový hry.
-
-
Názor inteligentního a prozřelého člověka. Jednoho z mála tady na diskuzi i co se týče pravopisu.
-
-
Ehm pravopisu? Nejsem zrovna clovek kterej by na pravopis na netu dbal a ani bych se spousty chyb vyvarovat nedokazal ale i ja vidim ze například carky ve vete tam strili jak ho to napadne. :D
-
-
Interpunkce není taková hrůza jako do očí bijící y/i . Ale v dalším postu tu chybu udělal, takže tu část pochvaly beru zpět :-)
-
-
Ten problem vznikle situace zde je nasledkem toho, jakej postoj k teto serii ma vlastne samotna redakce Games.cz, coz vedlo k tomu, ze si postupem casu "vychovali" sve ctenare presne k tomuto stylu. Pro mne je to ale nepochopitelne z hlediska vlastnictvy serveru o hrach.
Nakonec je to ale jejich vec, a muj komentar byl smerovan hlavne k nim. -
-
LOL what? Kluci z GAMES si nás "vychovali"!? COD si nás "vychovalo"!!
Ty původní první 4 díly byly pecka anebo aspoň nadprůměrný záležitosti, ale všechny co se mi dostaly do rukou potom moje nadšení úplně otočily. Kvůli dvěma, třema zajímavym momentům v 6i hodinový kampani nepadnu na kolena a nezačnu tu značku uctívat. Kolikrát jsem se i teda přemáhal hrát ten mulťák, že dam šanci aspoň tomu, ale prostě mě to vůbec neoslovilo. BF bych kolikrát taky nakopal, ne že ne, ale už je to něco u čeho se dá trávit čas a neříkáš si, že bys radši hrál Dooma po síti jak na základce.
A to jsem celkem shovívavej týpek a snažim si z těch her brát jen to nejlepší a ty slabší části přehlížet, ale ono nejde přehlížet skoro celou hru a odpustit jim ty chyby, jen protože Zombie mode je dost hratelnej. To je jako kdybych byl spokojenej s Assassins Creed...hmmm, nice countryside, New York City and Boston, but y no stealth Ubisoft?
-
-
Takze nazor inteligentniho a prozreleho zradlologa by byl ze parek vyrobeny z mouky a kopyt s 0% masa je kvalitni, protoze je to nejprodavanejsi parek v tescu, lidlu a bille? *15*
-
-
Co to meleš? Ta hra snad nějaké nepopiratelné kvality má, když už pominu, že srovnáváš nesrovnatelné. Pořád jde jen o tvůj subjektivní názor, který mají miliony hráčů opačný. Všechno co se ti nelíbí nemusí být špatné, to je dost sebestředný názor. Ale je tvůj a já ti ho neberu.
-
-
CoD a kvality?!
příběh pro retardy
zbraně a střílení pro retardy
leveldesign pro retardy
MP pro retardy
systém DLC pro retardy
celý je to retardovaný, nic nedává smysl, je to úplný nesmysl -
-
Proč to popisuješ jako "problém" ? Je to zábava a tu si podle chuti vybírá každý sám. V podstatě jsi to napsal sám, označil jsi dvě skupiny kdy jedna kupuje a druhá nekupuje. To že druzí označují první nechápavě za retardy je stejně hloupé, jako zbytečné.
-
Tvrdím, že si to nekupují hráči jako my, ale lidi, co mají PC kvůli facebooku, twiteru, občas kouknou na e-mail, možná koupí něco po e-bay a nějakou tu hru si pustí 2x za měsíc. Nic jiného ani neznají a nepotřebují. Jsou to občasní (causal?) uživatelé.
Já, který vyrůstal s 386 se k takové mase nepočítám.
Možná je to problém generační. Vidím na svém bratrovi, jaký je zapálený do aut. On snad ale vůbec nechápe smysl funkce motoru, složení a funkci olejů....jediné, co ho zajímá jsou spolery, litá kola, Led světla pro denní svícení. Audio je pro něj důležitější, než motor zahřát klidnou jízdou.... a tak to bude i s hrami. -
Takže tvrdíš, že si to miliony hráčů kupují jen tak aby na to pak mohli plivat na diskuzích jak to stojí za prd? Nejde jen o CoD. Jde o hry obecně. Máš možnost si vybrat z množství titulů, tak proč ta nenávist k jedné značce? Koupil jsem si třeba GW2 i když spousta lidí říká jaká je to sra*ka a baví mě to a takových je spousty. Moje žena třeba ráda hraje heroesy -jestli se nějaká hra opakuje víc tak ji neznám - a ač heroesy nemusím, respektuju to. Protože jde na prvním místě o zábavu a hodnotit inteligenci podle toho co hraješ, to si snad ani nezaslouží komentář.
-
-
Ty ses rozhodl ze mou narazku pouzijes na me? To ale nedava smysl. To ja jsem rikal ze prodej nema souvislost s kvalitou a je subjektivni.
Dal nechapu, proc muj subjektivni nazor nema vahu, ale subjektivni nazor nekoho jinyho vahu ma. Nejak ti to nesedi. Za domaci ukol prepracovat. -
-
Blbost. Kvalita hry je stejně měřitelná, jako je měřitelná kvalita filmu nebo knihy. CoD je takovym Kameňákem nebo Babovřeskama herního průmyslu. Spustě lidí se to líbí, ale je to primitivní, pokleslý a neinovativní.
-
Ale on napsal, že nemá ŽÁDNÝ spojení. Nějakou kvalitu prostě výrobek mít musí, jinak by se neprodával vůbec či minimálně, kdyby měl špatnou pověst, nebo myslíš, že by lidi kupovali zmíněné dk kdyby stály totálně za prd? Ale stejně, tahle debata je ke hře a hry takhle nemůžeš brát - nepokazí se ti. Bulvár si zase kupují vouyeři. Hry jsou kapitola sama pro sebe. Kvalita je v tomto případě hodně ošemetné téma, jelikož co jednomu otevře hubu dokořán, u toho druhý zívne. Ve finále mají pravdu všichni a zároveň nikdo. Vlastně se tu už ani o kvalitě hovořit nedá, protože ta je víc než cokoli jiného u her subjektivní věcí. Oblíbenost je lepší označení. Uzavřel bych to tím, že čísla jasně hovoří o tom, že hra špatná není a "kvalitu" ať si každý najde v tom co se mu líbí.
-
Cocra: Je to jednoduchý - domácí kina třeba od LG nebo Samsungu se dobře prodávají. Ale to neznamená, že jsou kvalitní. Kvalitní domácí kina jsou třeba od Bang & Olufsen, který se sice moc dobře neprodávají, ale přesto patří mezi špičku. Prodejnost neznamená kvalitu. To, že milión lidí denně čte o nalitý Bartošový, neznamená, že se jedná o kvalitní žurnalistiku. To, že 10 milionů lidí denně hraje CoD neznamená, že se jedná o kvalitní hru. Understood?
-
Můžeš to trošku rozvést? Protože podle mě jsou jediné dva rozhodující faktory u výrobků cena a kvalita. Nebo jdeš do obchodu a hážeš do košíku věci ze seznamu jen podle názvu a je ti jedno co kupuješ, protože podle tebe je všechno stejně dobré? Pokud je to tak, potom nechápu, jak může mít coca cola a jiné miliardové firmy takové zisky.....
-
Ja nevyhral, me je to ukradeny. Ale jestli to tak ma byt tak ne kvuli +- ale kvuli tomu ze vim ze prodejnost nema s kvalitou zadny spojeni, spis naopak.
-
Proč ten sarkamus? Nejsem fanboy ničeho. Cod jsem hrál naposledy kdysi MW. Teď už mě hry tak neberou a taky nemám tolik času. Takže převážně příležitostně ftp jako GRO, TF2 atd. Vlastně je celá tahle debata zbytečná, protože budou vždy dva tábory. Podle -/+ jsi vyhrál ty, když to bereš takhle soutěžně, takže můžeš být spokojený;-)
-
Ou nou, snad nekdo fanbojovi nesahl na hracku. *15* Bez si radsi hrat codsrajdu, bude to win-win pro nas oba. *3*
-
Nesedí to spíš tobě. V potravinářství končí většinou touha po kvalitě u prvního regálu se slevama, ale herním průmyslu určitě kvalita s prodeji souvisí. Kdyby ne, prodeje by určitě byly, ale ne tak masivní. Podívej se třeba na Duke Nukem. Trademark s potenciálem jak prase a co z něj zbylo.
-
-
-
-
-
COD a uctu ? *1* za co ? za to jak je hra uplně pro blbečky a za celou dobu co existuje nepřinesla nic nového ? jedine kriterium jsou pro tebe velké prodeje ??? tak to si zaslouží uctu i deník Blesk ne ? *7*
-
-
Proč by měla přinést něco nového? Myslíš jako složitou psychologickou zápletku se sondáží do dušì hlavních hrdinů na pozadí třetí světové války? Vážně bys to hrál? Nebo co chceš víc ve FPS, než koridor a střílení? HL byl taky koridor a navíc bez script scén a nikoho to nesr*lo ;-)
-
-
zajímavá myšlenka...samozeřjmě že FPS typu half-life, kingpin, Blood2 jsou lineární levely, až CoD "definoval" koridor...tak po shlédnutí ghost ukázky můžem pokročit a koridor vyměnit za slovo tunel. CoD je tunelový morhun...
-
ty jsi asi Half Life moc nehrál co? HL byl právě průkopník použití scriptovaných scén, jedna z prvních her co je využívala ve velkém, stejně tak "intro z vláčku" viděné hráčovýma očima co teď vidíš v každé druhé hře (CoD MW, Bioshocky, Skyrim..) a spoustu dalších věcí co jsou teď ve FPS běžné
-
no třeba i ten blbej koridor se da udělat mnohem lepe (halo, half life 2 .... ) *7* a když chci porádné střílení tak zapnu serious sama a jemu podobné.
-
-
Je v pořádku, že lidi debatují o tom, zda a v čem je daná hra lepší. Ale to, že hráče hry co nemusíš označíš za blbečky, dělá blbečka spíše z tebe...
-
-
-
-
-
No těch 5min videa mi stačilo na to abych pocítíl stereotyp, hlavně pokut jde o toho chlupatého vetřelce (jeden hryzanec a dead, kamera stabilní jako by jela na kolejnici a ne na hřbetě čokla). Jak už někteří psali, klasiké cod.