Přejít na výpis diskuzí
E3 2013 dojmy: V Call of Duty: Ghosts hrajete za psa
4.8.2013 | Miloš Bohoněk
188 příspěvků
-
No chlape, jak ti to jen vysvětlit, abys to pochopil... Tys asi nikdy psa neměl,že?? Hloupá otázka, já vím... Kdybys měl, tak tu ze sebe nevyzvracíš takovou snůšku ho*en... Psi totiž city mají... Sám mam už druhého psa... Když psa za něco zbiješ, pláče... Když ho pochválíš, nebo si s ním hraješ, směje se... Když jdeš spát, přitulí se k tobě, protože tě má rád... Hlídá si tě, aby se ti nic nestalo... Když seš nemocnej, nebo se zraníš, vycítí to a věnuje se ti (tulí se, olizuje ti zranění a trpí s tebou)... Psi sou opravdoví přátelé... Za nic tě neodsoudí... Ano, kálej... Ale to my, lidi taky... Bohužel, oni si nemůžou sednout na záchod... A co se štěkání týče, jinak mluvit neumí... Tak se nad tím zkus zamyslet... A příště, až budeš mít nutkání ventilovat své myšlenky, pořádně si to prosím rozmysli...
-
Mozna, konecne a bez titulu Modern warfare4 ( coz uz by bylo celkem o nicem kdyz mame uzavreno) Dostane COD ´´¸¸novy lepsi svezi virt do plachet´´ aby nam to prineslo trochu jinou, vice taktickou a treba ne ani navrat k zavedene serii, ja doufam ze to bude tentokrat lepsi, mohlo by byt i delsi a ne jen 5hodinovka s natahovanou herni dobou - nebo to dopadne stejne, s nejakym tim vylepsenim a tim to bude hasnout , doufam ze v to ne... ze by se konecne nak serie posunula lepsim smerem ?
-
No vždyť to ale spolu souvisí. Megalomanský rozpočty znamenají nutnost co největšího množství prodaných kusů. A to v dnešní době zase znamená nutnost multiplatformního vývoje. A vzhledem k tomu, že každá platforma je specifická, tak nutně musí docházet k ústupkůp. A to ve prospěch konzolí, protože ty jsou v možnostech ovládání mnohem omezenější, než PC. Srovnávat pak DS s CoD není zrovna ideální, protože se jedná o hry naprosto odlišnejch žánrů, kde jsou i naprosto odlišný mechanizmy. A zatímco bojovky a různý rubačky jsou vhodnější pro konzole, protože herní mechanizmus je založenej na správnym načasování interakce a naučení se určitejch sekvencí stlačení tlačítek ovladače, tak zrovna FPS jsou vhodnější pro PC, protože se primárně jedná o orientaci hráče v prostoru, přesnost a interakci s ostatníma hráčema v případě MP. A pokud takovou hru chci vydat na konzoli, tak musím nutně provést nějaký úpravy, aby taková hra byla na konzoli vůbec hratelná. Ale to je jen můj názor a rozhodně ho nechci vykládat za nějakou nezpochybnitelnou pravdu...
-
http://www.youtube.com/watch?v=Yd2LOJd6X6w *1*
-
Všechno to funguje v kruzích. Jako v životě. Čím je člověk starší, tím víc srovnává. Nastupující generace tenhle postoj neuznává a proto dochází ke konfliktům. Proto se snažím být nad věcí a respektovat, že se ta hra skutečně může někomu líbit a ne na ni jen zapškle plivat. Což mi zas dává sežrat ta naše generace. Jak říkám, začarovaný kruh:-)
-
není CoD na konzolích od druhého dílu?
Problémem nejsou platformy, ale velké rozpočty, které je nutno rozpustit v co největších prodejích. Dark Souls je taky konzolovka, přitom je založená na mechanismech a je těžká. A právě rozdíl mezi DS a CoD(etc.) je ve velikosti rozpočtu, ergo tým DS nebyl hnán motivací a nutností hru monetizovat až za hrob. Kde Dark Souls slavily 2 miliony prodaných kusů jako úspěch, tam Tomb Raider plakal, že je se třemi miliony kopií ztrátový. A právě zde se pak rodí nápady "udělejte eye candy pro bábrle i uhrovaté synky, musí se to zaplatit". -
http://www.youtube.com/watch?v=eE_msAKWdOs
-
S odstupem času mám pocit, že dřív šlo v neposlední řadě o prestiž, kterou si vývojáři získávali právě díky komunitě a díky tomu, jak dlouho jejím přičiněním hra žila. Samozřejmě, že ani tehdy se hry nevyvýjeli jen kvůli hezkýmu poděkování. Ale díky tomu, že na tvorbě her se podílelo mnohem menší množství lidí, nebylo třeba vytvářet megalomanský reklamní kampaně atd., tak se celej tenhle obchod pohyboval v úplně jiný rovině. Asi je to přirozenej vývoj, jakym se herní průmysl ubírá, ale je smutný, že jako důsledek takovýho vývoje je degenerace samotnejch her...
-
Máš recht, ale nevím, jestli kdysi šlo o komunitu. Pochybuju, že nešlo v první řadě o zisk. Jen bylo her jako šafránu a dnes normálními věcmi tehdy ohromovaly. To ohromení je jediné co v nás zůstalo. Je to součást vývoje společnosti, nikdy už nic nebude tak dobré jako dřív. Bohužel.
-
Blbost. Kvalita hry je stejně měřitelná, jako je měřitelná kvalita filmu nebo knihy. CoD je takovym Kameňákem nebo Babovřeskama herního průmyslu. Spustě lidí se to líbí, ale je to primitivní, pokleslý a neinovativní.
-
Jedno souvisí s druhým. Hráči/komunita mají takový hry, jaký si zasloužej. Problém je, že za hráče/koumunitu je dneska považovanej kdejakej šašek, co si pustí nějakou tu "gamesku" jednu, dvakrát za týden. A že je takovejch většina. Dřív komunitu reprezentovali modeři, admini, hráči, který trávili dlouhý hodiny večer na dedikovanejch serverech, kde se dokola motali ty samý lidi (a hra na těch serverech měla nějakou úroveň, protože když někdo dělal bordel, tak dostal ban, na což dohlížel stále přítomnej admin) a od toho se odvíjela i samotná hratelnost celýho MP. A SP? Ten se dohrál i tehdy jednou, maximálně dvakrát. Ale už CoD2 i CoD4 se pořizovalo předevšim kvůli multiplayeru. Dneska si hry obecně pořizuje každej kašpar, protože se z herního průmyslu stala regulérní součást entertainmentu, zábavního průmyslu. Vydavatelům už nejde o to, vydat hru, která se bude hrát dlouho a která bude díky komunitě dlouho žít. Vydavatelům jde dneska už jen o to, aby vydali hru, která se bude co nejvíc prodávat. A každej, kdo takovej navoněnej sh*t koupí, se pro vydavatele stává hráčem/komunitou, která spoluvytváří to, co se bude vydávat příště...
-
To bys potom ale neměl na games do diskuzí vůbec lízt
-
Jde proste o komercializaci herniho businessu
herní průmysl zkomerčněl obdivuhodným způsobem
Tak to jsi ze sebe udelal dobryho blba, jaky to je? *15* -
Nevíme, jsi holt skupina, kterou jsem výše naznačil.
-
Tak tezko budu, kdyz reagujes na neco jinyho nez pisu, vime? *7*
-
To mě nepřekvapuje, že nechápeš...
-
Jestli to je na me tak ja kritizuju to samy co ty. A to jest blaboly o tom ze pc je pripojeny ke stolu a musis se u nej hrbit, a ze k pc nejde pripojit gamepad. Jinak tu reakci nechapu. *3*
-
Je zajímavý, že vy pitomci - mezi který teda formálně jako PC hráč patřím - se můžete podělat, když někdo řekne, jak si k PC nepřipojí gamepad, což za hodně dávných časů, kdy se ještě řada z místních hrdě nechávala nosit v pytlích svých otců, nebývalo. Já myslím, že hry jsou hry, platformy platformama, ale jediný co úctyhodně zdegenerovalo je komunita. Dneska se do her s*re kdejaký ucho, který umí zmáčknout čudlík a přečtě nebo přečetl pár Levelů a podobných srand, a hned si myslí, jakej to není znalec. Na to, že jde především o hraní, který vždy se pohybovalo nahoru a dolů, se víceméně vyprdlo, zůstalu tu jen plno demagogických válečno-revolučně naladěných kydů a přemudrcovanýho nostalgickýho hnoje od senilních nebo adolescentních ekonomů a sociologů, kteří si budují v palici svůj subjektivní guláš představ a dogmatických uchyláren o vývoji herního průmyslu. Každej plnou hubu svýho ultra pravdivýho názoru, ale přitom na ně s*re pes. Člověk samozřejmě v některých věcech nepovídá - herní průmysl zkomerčněl obdivuhodným způsobem a ne vždy to dělá dobrotu, ovšem co za teorie někteří vytváříte, to je hodně zajímavý kekel. A obávám, že to bude horší - herní průmysl je plný výdělečných gum, zpropadených chujovin tvářící se jak top hry a podobnýho hnoje, ale komunita, jenž je sama neuspořádanou mozaikou všeho možnýho generačního kanelu, to snad přesahuje i mou velmi striktní teorii o tuposti.
Takže, moje závěry? Ne vždy hry, konzole a podobný ptákovinky, ale narůstající lejno, co si říká hráči- to je a bude hlavní problém... -
Ale on napsal, že nemá ŽÁDNÝ spojení. Nějakou kvalitu prostě výrobek mít musí, jinak by se neprodával vůbec či minimálně, kdyby měl špatnou pověst, nebo myslíš, že by lidi kupovali zmíněné dk kdyby stály totálně za prd? Ale stejně, tahle debata je ke hře a hry takhle nemůžeš brát - nepokazí se ti. Bulvár si zase kupují vouyeři. Hry jsou kapitola sama pro sebe. Kvalita je v tomto případě hodně ošemetné téma, jelikož co jednomu otevře hubu dokořán, u toho druhý zívne. Ve finále mají pravdu všichni a zároveň nikdo. Vlastně se tu už ani o kvalitě hovořit nedá, protože ta je víc než cokoli jiného u her subjektivní věcí. Oblíbenost je lepší označení. Uzavřel bych to tím, že čísla jasně hovoří o tom, že hra špatná není a "kvalitu" ať si každý najde v tom co se mu líbí.
-
To byla narazka na klasicky "Pc ma malej stul a musis se u nej hrbit", oni konzolefagove vi kdo si to myslel. Ale jinak to mas napsany dobre. Jen si to hodne lidi nepripusti.