Přejít na výpis diskuzí
E3 dojmy: Call of Duty Advanced Warfare se na vás směje i mračí
16.6.2014 | Miloš Bohoněk
41 příspěvků
-
Exoskeleton? A budu si na sebe moci vzít ten, co jsem koupil u Sidoroviče? Je sice z roku 2006, ale tenkrát jsem za něj vyplázl docela dost černobylských rublíků! *1*
-
nekupovať COD , nekupovať BF , Kupovať GTA 5 :) prečo ? proste ta hra baví každeho a DLC su vždy zadarmo su vianoce tak proste v hre sneží samozrejme hovorim o multiplayeri
-
:DDDDDDDDDD
Jinak pecka jako vzdy samozrejme -
Jako je pravda, že už v MW1 to bylo nic moc... nicméně, s přimhouřenýma očima ten díl ještě šel... jenže od MW2 to šlo do kopru... Tak moc sem se tehdy těšil na World at War, že to bude remake, a nakonec z toho (až na pár solidních misí, třeba jako ten let v hydroplánu s parádní hudbo - ten byl peckovní) udělali taky jen "rush-shoot" blbinu. Nejvíc sem trpěl u ruské kampaně, kde jsem více méně celou dobu držel jen sprint, tu popadl nenápadně připravený kulomet, tu zas nenápadně opřený raketomet... no... no comment...
-
Hlavne že máte o čom vy, čo ste nevystrčili celý život nos z rodnej dediny, o čom brebtať.. Vy svetaznalci :D
-
Ta mise za snipery je sice dobre ale je tam jedina a stejne u ni pokazili ten konec tou hroznou prestrelkou na konci. Navic nikdy nemuzes vedet jestli takova kvalitni mise bude i v AW. Kdyz se jim povede chytit atmosferu tak by to s tema gadgetama mohlo byt jeste o fous zajimavejsi.
-
Však má pravdu - Call of DUTY už neplatí - DUTY je povinnost - což platilo pro WW2 a Vietnam. Od MW1 hraješ za DOBROVOLNÉHO člena armády a vlastně za žoldáka, kterej si službou vydělává (a do cela solidně), tzn. nadpis Call of Money platí.
-
Nejen že je to vtipný, ale hlavně i pravdivý, ty buzíku.
-
Šak God mode je i v normální hře nebo ne ? *7* .....
-
V čem ho dělají zajímavý ? Chtěl si asi říct, dělají tomu tu scifi atmosféru. Nicméně zajímavý... zajímavý bylo, když sem v CoD4 v Pripyati se plížil jako sniper a atmoška se dala krájet, nebo když sem v CoD:UO dobyl Chateau v Bastogne a bránil ho spolu s výsadkářema... tohle ale moc ne... to by se hodilo do nějaký sci-fi hry, do CoD to ale fakt nesedí.
Už jen z principu - Call of DUTY - neboli volání povinosti - to platilo max pro druhou světovou a Vietnam. Pro moderní dobu plnou žoldáků, pro který je to vlastně Call for Money, se to fakt nehodí... -
Podla mňa mali god mode v tej prezentácii
-
Tyhle gadgety ktery to hrani usnadnujou prave delaj to scifi bojiste trochu zajimavy...
-
No já jsem si říkal, jestli náhodou Visceral nedělá ten BF Hardline a že by hráli na obě strany (EA a Activisio), to asi ne :D
-
Taková tam ani neni *1*
Byla to spíš narážka na celkový pojetí hry... i když to má být z budoucnosti, tak stejnak - automatický granáty (v dalším díle budou nejspíš samy vyskakovat hráči z batohu a ničit nepřítele - přece nějakým házením nebo mířením nebudeme hráče zatěžovat), infra - přeci proč dělat chytrou AI, která se kreje za překážkama, když ji hráč skrz infra stejnak uvidí a prostřelí *15* ,atd...
P.S. Nesnaž se to zakecat, tyhle "zjednodušovací" tendence jsou vidět skoro všude, vem si třeba ukázku z Far Cry 4, kdysi kultovní hry, která je dneska jak paintball simulátor - hráč vtrhne do osady na slonovi, protivníci na něj střílí (nebo se o to aspoŇ snaží) z kalachů, které slona ani hráče nepoškodí a hráč je jen vesele kosí pomalou brokárnou... no, jestli tohle je směr dnešních her a jestli tohle hráči chtějí... smutný fakt...
Jestli neudělá CoD nějakej kloudnej restart... tak to brzo dopadne asi takle: CoD: Advanced Warfare 10 - Hráč se spawne na začátku mise, vyndá drona, nastaví na něm "engage" a dron sám vyčistí celou mapu, vrátí se k hráči a "mission accomplished"... Kde jsou ty časy WW2 her, kde hráč dostal Thompsona a hezky si prošel celou mapu, bez kdejakých přitroublých perků, autohealu a dalších usnadňovátek... -
Proč by nemohli ukázat, že je to výzva?! Na svý původní domněnce si stojím - hra hráči KAŽDOU CHVÍLI bere otěže, aby si mohl do ksichtu nacpat cheetos.
-
Ty jsi někdy viděl, že by na nějaké prezentaci ukazovali jinou než easy obtížnost? Tam se jede na efekt ne na to, že umřeš za každou druhou zatáčkou. Ukázka by tedy netrvala 5 minut a neukázala novinky, ale 20 minut a polovina lidí by u toho usnula.
-
Já ti nehci brát iluze, ale tyhle ukázky se v 99% případů jedou na easy obtížnost aby za ten čas co na to maj ukázali, alespoň část hry a ne jen jeden roh, za kterym 10 x umřou.
-
Určitě budou ukazovat Veteran obtížnost na E3, aby mohli ukázat, jak hráč každou vteřinu umírá. *7*
-
Vypadá to ušité na míru americkému hráči - jednou rukou hrát a druhou se cpát cheetos.
AI protivníci ho ani neškrábli. -
Call of duty, ve kterém se dá skákat není skutečné Call of duty. Nechápu, jak si jakýkoliv pravověrný fanoušek Coda může koupit tenhle šmejd. *10* *11* *1*