Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • paneboze, kedy bolo E3?
  • KeanuX
    Nelíbí se mi moc prostředí a roboti, no jsem zvědavej *4*
  • TheGGG
    Rytířo-náckové v kovových uniformách. Paráda. To mi ve hře chybělo. Konečně zase nějací vizuálně zajímavý nepřátelé.
  • Hektická akce a příběh, ala to poslední co Wolfensteinová hra potřebuje, bude zase průměrná hra nebo propadák, a pro mě to zase znamená back to the castle....
  • Říkejte si o nacistech co chcete, ale měli styl :)
    hra vypadá pěkně ;)
    • XorxoxTalarius
      Taky aby nemeli kdyz jim uniformy navrhoval Hugo Boss :D
  • Cakal som ze to bude prepadak ale cim viac ukazuju tym to vyzera byt lepsie a lepsie mozno budem prekvapeny a dosiahne to kvalit RTCW.
  • No myslím, že by se měli vykašlat na hru a místo toho raději udělat rovnou film v těhto kulisách. Atmoška z trailerů je výborna.
    • Magister_Peditum
      Něco podobného, tedy až na ty roboty, je už ve filmu Otčina (podle stejnojmenné knihy). *3*
  • Pete.palis
    nesnášim nácky, ale jsem rád,že vidim ve hře konečně hákáč a ne ty vymyšlený zkomolený ruinový napodobeniny..
    • Pokud vím, tak ve všech dílech byly vždy hákové kříže, bylo jen pár verzí pro některé země, kde toto bylo cenzurováno. Ale je to celé trapné, dokonce prý v Doom 2 (D3 BFG edice) jsou tajné levely právě z Wolfensteina a v nich jsou všechny nacistické symboly úplně vymazány a jako nepřátelé tam jsou ti klasičtí doomovští místo nácků. *7*
      • Pete.palis
        já myslel celkově ve hrách s tématikou druhý světový války;)
        • to jo...ani žádná krvárna, jako Soldier of Fortune. Člověk to hrál pořád dokola jen pro tu radost sřílení a co to dělalo s pandulákama...
    • nesnáš nácky? Proč? Nesnášíš i brity? Víš že v Indii kvůli nim zemřelo 5 mil. obyvatel a byli to oni, kdo v Africe "vytvořil" koncentrační likvidační tábory? A co rusové? Gulaky, systematická likvidace minoritních kultur a vykrádání památek... takhle bychom mohli obletět celý svět, včetně nás samých. Pokud jsme se neřezali s němci, maďary, turky...tak jsme se řezali mezi sebou. Bratrovraždy, otcovraždy....
      • Nesnáším nácky, původní i ty novodobé. Ty novodobé, protože jsou špína a odpad společnosti, ty původní navíc za to, že byli masovými vrahy. Koncentrační tábory Britů mi vadí taky. Nemám pocit, že by se to navzájem nějak vylučovalo, nebo že by koncentrační tábory byly obecně nějak lepší nebo horší jenom kvůli tomu, kdo je řídí. Jsou svinstvem v každém případě.
      • Magister_Peditum
        Tady je ten problém, že ani Britové, ani Rusové nás nechtěli poněmčit/vyhnat/vyhladit - z toho důvodu z tohoto seznamu vždy pro nás vyjdou nejhůř Němci, respektive Náckové.
        • já myslim, že co nezvládli němci, dodělali rusové. Tady snad naší kulturnu někdo skutečně považuje za západní typ?
        • Veskoslav
          Rusové nás ale chtěli řástečně vyhladit a podrobit. Stalin to měl vesele v plánu a prakticky se mi to podařilo nás minimálně plně ovládnout.
      • Pete.palis
        díky, ale kázání o dějinách patří trochu někam jinam...wolf je čistě o náckách
    • ID Tech5 je podle mě v pohodě, Rage vypadalo v pohodě, možnosti enginu jsou velké, co víc chtít, na textury kašli, hlavně aby to bylo zábavné, minimálně jako Rage, to bylo hodně povedené střílení :)
      • tak z hry zatial neukazali poriadne ani prd tak tazko hodnotit a dufam ze to bude super ale co sa tyka enginu tak neviem, som skor skeptik. Rage vyzeralo relativne v pohode. Outdoor prostredia a pohlady do dialky vyzerali super, uz podstatne horsie to bolo v indoore a pri pohladoch z blizka. Staci sa poprechadzat po garazi v ktorej ma hrac svoju buginu a pozriet sa z blizka povedzme na naradovy box alebo hocico ine. Je to totalne rozmazane. ID soft to obhajoval jednak tym ze Rage bol primarne konzolovy kde su limity na pocet vydanych dvd ( respektive kazde dalsie lisovane dvd neumerne predrazi cenu, tusim vraveli ze hlavn MS s Xboxom360 je v tomto dost drahy) a na PC zasa slubili ze vydaju HIres pack, ktory nakoniec nevysiel. Pravdepodobne by to bolo daleko cez 50-60GB dat.
  • Jo a proti koridoru vůbec nic nemám, doomovky byly vždycky koridory a bavilo mě to mnohem víc, než některé hodně open blbosti, kde se jen zbytečně dlouho chodí, jezdí a něco hledá..
    • Robotron3
      To je zajímavý, že doomovky byly vždycky koridory a přitom Doom 1 a 2 vůbec koridory nebyly.
      • Jasně, byl to otevřený svět, mluvíš jako by jsi viděl Doom pouze na obrázku. Koridor neznamená úzká cesta široká 10 metrů, to že tam máš nějaké rozcestí, je pořád "koridor" .. Defacto i Zaklínač je třeba podle mě koridor... otevřený svět je naopak třeba to FC3 .. kde máš velký prostor a čiň se ...
    • marek.h.cihar
      Jo, tak to souhlasim... Třeba takový FC3 sem zhruba po hodině vzdal... Ale raději očekávam to horší... Raději budu mile překvapen, než znechucen... I když by mi stačilo, kdyby se přiblížily RtCW... Ten neměl chybu...;)
      • Jj, taky tak FC3 šlo po chvíli z disku, chodit jak blbec hodinu po ostrově abych sebral bylinky nebo zabil prase, to mě fakt nebavilo, škoda času, než takové hry, raději si zahraju nějakou starší pořádnou znovu.
        • tím chozením by ses blbcem nestal, tím blbcem už totiž jsi *12*
        • Jack1947
          No tedy, to uz je vazne moc , co tady ctu ...
        • MrSanta
          On je to totiž strašný problém si napsat na papír u kterej základen co roste a pak, když je potřeba se tam "fast travelnout" *7*
          • a to je jako zábava? Pod pojmem hrát hru si představuju něco jinýho. Zabírání outpostů OK na ostatní se mohli vybodnout. Ale to tu ještě nemluvíme o tupé AI které převeze i šestiletej kluk a přinejhrošim stačí skočit do křoví co je 10m a už jsme neviditelní pro NPC *7*

            jen si mě fandové podejte. Far Cry 3 je ohromnej posun vůbči Far Cry 2...jestli jsem u Far Cry 2 vydržel hodinu tak tady už 2,5hodky než jsem to vzdal....zlatá jednička
            • Jack1947
              Far cry 2 se po delsi dobe, chvily dostavil hroznej stereotyp, Far cry 3 tolik ne je pravda zaclo to 1ckou a kvalit 1 dilu to zdaleka nedosahlo. ( Nikdo nikoho nikam chodit nenutil, dalo se jit primo po misich... kdyby dotahli pribeh vic tak bych se i bavil vic no.)
            • MrSanta
              AI, zabírání outpostů, samotný open-world přístup - k tomu se vůbec nevyjadřuju. Reaguju na koment osoby s nickem Vládce světa o sbírání kytiček a jaká to je otrava. Přitom kytky krom tutoriálové mise (která tě navíc dovede přímo k nim) sbírat vůbec nemusíš. To je jako stěžovat si ve hře na poker, nebo libovolnou vedlejší činnost, kterou vůbec dělat nemusíš. Je to tam pro ty, který to baví.
              Podle mě je nejlepší díl Far Cry 2. Skvělý "simulátor" žoldáka. Škoda, že ho spousta lidí šmahem odsoudila, aniž by se snažila se hru naučit hrát.
              Jednotka mi naopak přijde nejslabší, tím ovšem neříkám, že je to špatná hra.
            • netvrdim že Far-Cry1 je otevřenej svět, jsou to koridory, ale otevřené...podle mě je to právě tak akorát (můžou pak fungovat skripty a autoři mohou vézt hráče "za ruku")

              Jinak já hrál opatchovanou verzi a moje zkušenosti jsou takové, že jsem se před strážemi schovával a oni mě minuli. I když jsem stihl někoho zabít, popoběhl jsem jinam, schoval se a AI mě neobjevila.
            • Prej zlatá jednička. Tam ti cheatující AI nevadila? Nemělo vůbec smysl se plížit skrze křoví, protože tě ta zkurvená AI vždy odhalila, ať ses snažil sebevíc a ať už si byl jak daleko jsi chtěl. Přišel jsi k někomu tiše zezadu s nožem, začal do něj bodat a on stejně stačil upozornit stráž a hned po tobě všichni šli. Na nejlehčí obtížnost to bylo těžký jak prase, podíl na tom má i ta zmíněná cheatující AI. O otevřenosti ostrova se taky nedá mluvit, FC byl spíš takovej otevřenej koridor, kde jsi měl sice otevřenější prostor k využití, ale pořád jsi musel jít jedním směrem, aby se příběh posunul dál. Kdyby jsi šel mimo naskriptovaný území, tak už po tobě automaticky jdou nepřátelé, i když přitom neměli šanci tě vůbec zahlédnout.

              FC mě bavilo, to jo, ale byl to přitom jen (jako každá pozdější hra od Cryteku) benchmark s nezáživným a lacině odvyprávěným příběhem a nasírající nefér AI.

              FC3 pro mě zůstává nejlepším dílem, dvojku jsem nikdy nedohrál a to jsem se jí snažil dohrát pokaždý po cca ročních intervalech od vydání a nikdy mě to nebavilo déle jak hodinu.
        • oni totiž vůbec nepochopili koncept, který správně uchopil DayZ a to byl přitom jen nezávislý projekt...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit