Přejít na výpis diskuzí
EA: Nezdar Medal of Honor není problém žánru, ale provedení
13.2.2013 | Petr Poláček
45 příspěvků
-
Na druhou stranu nejlepší simulátor Otevírání dveří 2012, který kdy vznikl.
-
-
Bravo, dobré zvednutí nálady po ránu *1*
-
*1* *1* *1* *1* *1* *1* *1*
-
S kvantitou dveri to prehnali, na druhou stranu v civilizovanych zemich mi dvere prijdou jako prirozena soucast obydli. Ani Usama nemel v Abbottabadu otevreno dokoran kdyz si na nej SEAL team six vyslaply. Ale je mozny ze konkurence se v tomto pouci a v MW4 radeji pouzije korale nebo se inspiruji u nasi soc. mensiny ktera nema potrebu pred svym okolim nic skryvat a dvere radeji vyuzije napr. na otop.
-
-
S těmi dveŕmi to samozřejmě přehnaly, ale jsou tam i horší věci. Tomahawk jako standartní zbraň na blízko? Při úpravě zbraně předpřipravené sety, které by při dotyčné situaci nefungovaly? Ta hra mně upoutala mou pozornost když poprvé řekli že bude realistická a už při prvním gameplay videu jsem viděl jak to dopadne. Nejhorší ale je jak EA dokázaly vymít některé osoby které prohlašují že MOH je simulace a jiný názor nepřijmou.
-
-
MEDAL OF HONOR: DOOR-FIGHTER! *1*
http://youtu.be/72Ew-awbsNw -
-
Tohle vidím poprve, hru jsem nehrál a pukám smíchy, tak oni si dají záležet na nějakém vymakaném levelování otvírání dveří a první klišé co mi padlo do oka bylo, že pří vykopávání dveří aniž by před tím vypáčily zámek nebo něco, do toho kopne otočený zády!? To být EA vtip?
-
-
-
Chybí mi druhá světová :-(
-
-
Nie si sám!
Ale dobrá správa: "Šéf Gearboxu raději nechce moc povídat o fiasku jménem Aliens: Colonial Marines, ale rozpovídal se alespoň o Brothers in Arms. V rozhovoru pro IGN řekl, že tu značku milují a slíbil, že bude další autentický Brothers in Arms díl." -
-
O Vetrelcich take rikal ze je miluje a jak to dopadlo. *2*
-
Neříkal nádou, že milují celou vetřeleckou sérii? Já myslím, že jo a podívejme, co z toho vypadlo za bobek :-)
-
-
Pusa odříkává slova, hlava myslí na lahváče
Joey Tribbiani
-
-
Super, to je dobrá zpráva. U mě prostě čím starší, tím "kontaktnější" a tím lepší.. obecně se divím, že se všichni orientují na v lepším případě současnost, v tom horším více či méně vzdálenou budoucnost. Co je na tom za zábavu kosit někoho se zbraní s přesnou muškou, dalekohledem, tlumičem a kadencí miliardu nábojů za minutu.. druhá světová - to je krása.. A ideální rubačka? Středověk, to bych hrál pořád. Takové Chivalry ukázalo, že to jde. Kdyby se do podobného projektu pustilo studio, co má kapitál, tak by to byla pecka. Ale ono je jednodušší dát hráči automatickou pušku s gránátometem a před něj stovku nehybných terčů..
-
Tak, o dalším regulérním BiA díle se Gearbox už rozkecal po ataku na Furious 4 dříve, ovšem těžko přehlídnout fakt, že bychom se ho v nejbližší době (5let?) nějak dočkali. A popravdě, ač si třeba myslím, že by si Gearbox mohl spravit BiA značkou chuť, mám stejně tak obavy o to, jak to bude ve výsledku vypadat. Nezapomenout, že Gearbox "miluje" vesměs všechno, ale strašně rád slevuje ze svých původních konceptů a plánů. Už poslední BiA Hell´s highway ukázal, že potenciál, snaha o autentičnost, atmosféra a hratelnost šly oproti prvním dílům dolů.
-
-
Súhlasím s Tebou v každom bode. Asi som nenapravitelný optimista, ale jednoducho verím ,že Gearbox už o podobnú ostudu ako DNF prípadne ACM nestojí. A ak by nasledujúci diel BiA nenaplnil očakávania fanúšikov, tak možu celý brand proste hodiť do záchoda...
-
-
-
-
A víte z čeho bych slintal? Co takhle remake Alied Assault na Frostbite 2? Žádná hezká FPS z 2. světový tu dlouho nebyla a myslim, že tohle téma se vrátí. Mně osobně by to nevadilo, už mám po krk moderního válčení. V tom pro mne prostě na celý čáře vyhrál BF3 a COD4... poslední MoH byly krutým zklamáním... o to větší, když jsem na MoH:AA vyrostl :)
-
-
Také bych to tak udělal. Jasně, klasiku nelze přebít ničím, ale pro takový úspěšný návrat na cestu, z níž EA sešlo díky poslednímu dílu, by to jistě bylo velmi pozitivní. Navíc, z druhé světové tu již delší dobu něco nebylo :P. Zajímavé, jak všichni nadávali na to, že furt vychází hry z období WW2 a chtějí něco nového. Tak přišla moderní doba a hurá, hurá, slavilo se. No a teď by zase obecenstvo rádo chtělo druhou světovou :D. Já nejsem vůbec proti, naopak. Moderních stříleček je dnes již vcelku dost a spíše se to jen opakuje, inovací je velmi poskrovnu a tituly se vydávají za plné ceny a tváří se, že jde o něco nového, viz. třeba COD :D. I tak jej hraji rád, ačkoliv je to vlastně furt to samé, ale je vidět, že ždímačky peněz mají něco do sebe - furt se po nich všichni sápou jak slepice po flusu :D.
Upřímně bych udělal opravdu kvalitní reboot (restart) MOH, třeba na Frostbite 2 enginu, ale dal bych si na tom fakt záležet a jen tak bych to nevydával, ale sečkal bych na vhodnou dobu a pak BUM ho ;). Samozřejmostí by bylo vytvořit kampaň o délce alespoň 10-12 hodin i více, aby se navrátil ten pocit ze staré dobré klasiky. Jasně, herní délky jsou velmi sporné, jelikož někdo hraje střílečky na veterána, někdo zase na zelenáče a tak podobně :).
Druhou světovou si sice ZATÍM nedokážu představit na Frostbitu, leč co není, může být ;). A pokud by se jo hoši ze studia snažili, mohlo by to dopadnout sakra dobře :). Jen mít námět, kvalitní tým, dávku trpělivosti (nikam nespěchat) a opravdu si s tím vyhrát :).
Jinak, i já jsem vlastně vyrůstal na MoH: AA :).
-
-
MoH: Pacific Assault taky nebyl vůbec špatný. :-) Mělo to atmosféru. Zbytek už byla hrůza.
-
Nejlepší díl ze série Medal of Honor byl Allied Assault. Skvělý příběh, výprava, soundtracks... Za tím si stojím. Pak šla kvalita strmě dolů.
-
Musim souhlasit s názorama, že by se Medal měl opět vrátit do druhé světové a ne v poslední době zpopularizovaný konflikty slabě nedávných nebo současných a dokonce budoucí. Tyto konflikty nejsou lidem moc blízký a někdy si i člověk pak řiká, na jaký je vlastně straně, jestli je ten dobrej nebo špatnej. S dnešníma grafickýma možnostma se neskutečně těším ze skutečného zážitku v době minulých :)
-
po bitvě je každej generál
-
Tak já jsem zvědavej s čím přídou Respawn Entertainment.
-
Mně se nejvíc líbily první dva díly - Medal of Honor (1999) s příběhem od Spielberga a Medal of Honor: Underground (2000) s francouzkou Manon v hlavní roli.
-
Danger Close Games - človek by už ani neveril, že to je to isté štúdio, čo má na svedomí pecky ako The Neverhood alebo Clive Barker's Undying (aj keď pod názvom DreamWorks Interactive). Otázne je, či tam niekto z tých starých matadorov ešte zostal...
P.S. Je dobré, že EA značku MoH ešte neodpisuje. Kvalitne spravený reboot, začínajúci na Omahe Beach v nextgen grafike, by bol za pár rokov určite pecka *4*