EA uznalo selhání Battlefieldu 2042. Viní z něj i Halo Infinite
-
Symbol M v logu Mcdonalds reprezentuje prvni pismeno nazvu firmy Mcdonalds.
-
EA je firma, které je jedno, jestli jsou zákazníci uražení a nebo naštvaní. Tak dlouho dokud jim sypou prachy, tak to považují za úspěch.
BF2042 je po stránce kvalit dost špatné, ale přesto se prodalo milióny kusů. Takže PR marketingové oddělení si bude sypat popel na hlavu, ale vedení je do jisté míry spokojené (samozřejmě ne moc, protože doufali v mnohem větší tržby).
-
Urazet svy zakazniky im jde podstatne lepe nez vydavani her.
-
Holt se jim vsechny ty "trendy" vlastnosti ponekud vymstily, technicky stav ani nepocitaje. Jak nekdo trefne poznamenal na Reddit - chteli udelat Call of Duty killer a misto toho vyrobili Battlefield killer.
-
informace v clanku pochazeji z interniho "leaku" ktery vypada jako smoke screen pro pripad soudu, ohladem petice za refund. leak ma ukazat, ze hru vyvijeli a vydali s nejlepsim umyslem. A neslo o umyselne zavadeni hracu a klamlivou reklamu...
-
Odvahy mají očividně fakt hodně :D
-
Ono se vymlouvat na vysloveně sci-fi hru, která má blíže k Unreal, to už chce hodně odvahy :-D
-
"překvapivé“ vydání multiplayeru Halo Infinite a jeho vyladěnost hned při vydání.
Nevím no, mě to přijde vyloženě jako výsměch hráčům. Přiznávat, ze hry vydávají rozbité a ještě je překvapí konkurence, že rozbitá není.... To mi ho vyndejte