Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ať byl Warhammer online nedodělaný jak chtěl a po 5 letech byl ve stavu jak týden po launchi, tak poskytl takovou open mass realm vs realm pvp zábavu, kterou zatím nikdo jiný nepředvedl a bohužel to vypadá tak, že ani dlouho nepředvede...
  • Souhlas, já WAR hrál cca rok. Poté jsme šel.. jak jinak na WOTLK, ale rozhodně to mělo svůj potenciál a GW 2 si z něj vzalo spoustu. Tak třeba obarvování armorů, WvW apod... To vše máme díky WAR.
  • Odehrál jsem asi 60 hodin a objevil jsem tajné hackerské bonusy, je to nářez!!! Vývojáři odmění ty, kteří se budou snažit hackovat, ale ne hackovat mobily postav, ani semafory, ale samotnou hru!!! Zkuste to a uvidíte, víc nepovim :)
  • Přístup EA k vývojářum:
    http://3.bp.blogspot.com/-ECXOG3RnNGg/T3rtUj4t1ZI/AAAAAAAAAng/NSkBVaD6Vxk/s1600/video-game-memes-papea-kills-off-developers.jpg
  • Konečně..
  • Nejhorší na Warhammeru bylo datum vydání....po měsíci zdarma šly děti zase mlátit králíčky na právě vyšlej Wotlk. Jinak Warhammer nastínil mnoho věcí ze kterých jsou dneska všichni udělaní v GW2. Jen škoda že to ta komunita (po prvních pár měsících se těch pár lidí asi komunitou nazvat ani nedá) zabila úprkem na casual wowko. Ty bitky o pevnosti a world pvp zóny na každým rohu měly určitě svůj potenciál.
  • R.I.P. Mythic, tvůrce mého nejoblíbenějšího MMO a fuck EA for all the behind the scene bullshit.
    https://www.youtube.com/watch?v=kzOhKKsIDl4
  • Tak Warhammer nebyl vyloženě špatnej, jenom nebyl hotovej. Pamatuju si, že před vydáním slibovali několik hlavních měst které nakonec vypustily a nechali tam jenom dvě + si pamatuju, že dokonce vypustily i nějaké plánované třídy.
    To, že hra nebyla hotová se dalo poznat i na lokacích, kdy první lokace byly parádní a do detailu propracované a zbytek byl otřesný s opakujícími se texturami a modely.
    A to, že hra vyšla ve stavu v jakém vyšla nebyla určitě chyba Mythicu, ale spíš EA, který to chtěl stůj co stůj už vydat, protože vývoj se táhl už docela dlouho, takže pardón, ale tohle padá podle mě na hlavu EA.
  • mozna to nevite ale v takovychto velkych firmach to proste chodi tak ze se zarizne ta cast ktery nenese planovany zisk
  • Carmamrdon
    Souhlas. Vypadá to jako směs WoW, Van Helsing, Torchlight a dalších 5 dětských her dohromady. Atmosféra žádná.
  • MickeyMutant
    Boží mlýny protentokrát namlely v celkem rozumném termínu.
  • TheGGG
    ty nejsi fan warhammeru, tak do toho nemluv.
    Žádný skutečný war fan nemůže považovat tento maglajz za epickou bitvu:
    http://images.eurogamer.net/articles//a/6/8/8/4/2/5/1.jpg.jpg
    jen další mmorpg omalovánka. Škoda, dočkám se zase někdy kvalitní hry z warhammeru?
  • 2/10 bait, made me respond. Byvals lepsi justine... byvals lepsi
  • TheGGG
    Toho Waru není škoda, stejně se jim nepodařilo navodit tu správnou warhammerovskou atmosféru. Byla to jen další kreslená mmorpg bez trochy duše.
  • DAoC byla vedle ultimy jedna z mych prvnich mmo a WAR me jako jediny "wow killer", i pres sve zjevne problemy, opravdu bavil a stve me ze nemel uspech.

    Velka skoda podle me, RIP sweet prince :(
  • Prostě EA je třeba ještě něco dodávat?
  • kubi-wan
    Nojo, EA jim nařídilo zprasit Dungeon Keepera a když zjistili, že to je průšvih, zavřeli je. To je jejich logika.
  • Llour
    Buď sbohem...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit