Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Překlad do normálního jazyka: ME Andromeda krachla, když jsme to hodili neschopným stážistům, a Titanfall 2 se neprodával, protože jsme to vydali zároveň s Battlefieldem 1, ale sami sebe vinit nemůžem, tak prostě řeknem, že lidi nemaj rádi singleplayerové hry a bude to jejich vina. Pár borečků nám v anketě řeklo, že je baví CoD a PUBG, což je super, protože do MP hry můžem naprat milion DLC a mikrotransakcí, abysme nemuseli už vůbec makat. Battlefield je jediná série, kterou jsme za posledních 5 let nestačili totálně dodrbat, tak ji prostě znovu zpopírujem a přidáme něco z Destiny, ať v tom můžou lidi utopit 1000h, ale pořád předstírat, že to má nějaký příběh.
  • Je zajimave ze takovou serii Jedi Knight si jednou za cas pustim a zahraju bez toho aby obsahovla openwolrd bullshity kdyz ji celou znam a pritom je celkem linearni... zatim co hry jako treba Far Cry 3+ si odehraju, ale fakt nemam se tam k cemu vracet takze za mne tyhle argumenty fakt neplati...

    Co prislo EA s politikou "origin only" jsem si rekl ze jim na to kaslu a ze to by museli udelat fakt zajimavou hru abych mel duvod instalovat dalsi klient... zajimave je ze jsem si od te doby od EA nekoupil nic... tolik k tomu co hraci chteji.

    A co se tyka Amy... bohuzel bych se skoro ani nedivil kdyby si rekla "I am too old fo this shit" a sla nekam okopavat zahradku, psat knizky nebo proste delat cokoliv mimo tyhle korporatni hov*da. Mne osobne by to teda dost nas*alo :-/
    • jamar28
      To, že si hráči jejich hru projdou jednou a pak čekají na další jim ovšem vyhovuje mnohem víc, než když zůstávají věrní jedné hře řadu let po vydání - částečně na úkor nových her.
  • A další zářez na pažbe. EA je jak upír herního průmyslu.
  • kubi-wan
    Ano, protože otevřených světů je ve hrách v dnešní době "strašně málo". Ta hra mě rázem přestala zajímat. No.. ona mě ani tolik zajímat nezačala, když jsme z toho za posledních několik let viděli jen jedno usmolený nicneřikající videíčko...
    Bravo, EA, děláte to dobře.
    Hergot, to byl nápad svěřit jim na SW hry výhradní licenci...
  • EA - hrobař studií
    Disney + JJAbrams - hřobaři SW
    obávám se, že dalšího Jedi Knighta nebo KOTOR se nedočkáme, pokud tito pitomci drží licenci. Člověk by vzal zavděk i průměrnou Force Unleashed
    každopádně Visceralu je škoda. Dead Space 1 je pro mne kultovní záležitost
    • Femto
      Tak Dead Space 1 je super a oproti současné AAA západní produkci je první Force Unleashed nadprůměrná hra a mně by to taky bohatě stačilo...
  • za me jedine dobre, hra kterou dohrajete za par hodin mate temer 100% obsahu je spatna hra, at uz jste si to uzili sebevic.
    Na druhou stranu slyset od EA, ze poslouchaji hrace, kteri se chteji vracet k jiz zakoupene hre je spis usmevne *1*
    • Radši 10h skvělé hry než 100h nudy bez nápadu.
  • Jinde jsem četl, že se vývoj přesouvá do jiné studia.. EA Montreal.. tak si to přeberte
  • jamar28
    Aha, takže volně přeloženo nebyl tam povrchní otevřený svět, záplava generických questů, zbytečný crafting, mělký RPG systém a místo pro placené skiny na zbraně a oblečky? *1*

    Jestli to fakt stopli kvůli tomu, že jim nějací random testeři řekli, že je to neba, tak jsou to imho blbci. Umělec by neměl vůbec dbát na názor veřejnosti, tomu by se mělo dát maximum svobodného prostoru, aby mohl zapojit vlastní kreativitu a invenci. Dát mu nějaký rámec (star wars, adventura) a nechat to na něm. Navíc když jde o osvědčené profíky, což tihle bezesporu jsou. Ono je koneckonců samo o sobě ubíjející, když kreativní duše musí poslouchat kecy nějaké korporátní zombie o tom, jak si nechali udělat průzkum trhu a kdesi cosi. *7*
    • Jack1947
      "umělec" ale není marketák z velkou výplatní páskou a protože by se to neprodalo radši to zařízly úplně.

      Proto je to jedna z věci co se mi na herním vývoji nelíbí. Protože umění a sny ti nájem nezaplatí když nebudeš mít peníze jak je zrealizovat, takže musí ustoupit stranou. Budme realisté nebudou dělat na projektu kterej by byl hluboce ztrátovej už dávno před vydáním.
      • jamar28
        Já neříkám, že umělec nepotřebuje peníze, ale že pokud někdo chce vydělávat na umění, zaměstnávat umělce, měl by jim dát i tvůrčí svobodu. Protože ten umělec má nějakou vizi a cítění, investor chce jen prachy. Jasně, může machrovat s tabulkama a marketingem, může vytahovat průzkumy trhu a kdejakou pofidérní psychologickou studii, která má dokazovat, co lidé chtějí hrát, ale stejně to nedokáže předpovědět. To by potřeboval nefalšovanou křišťálovou kouli. Jasně, jistě to neví ani ten umělec, ale pořád je to on, kdo má tvůrčí nadání a proto by on měl rozhodovat, jak hra bude vypadat (samozřejmě na základě určitých požadavků na žánr a tak). Investice do umění navíc vždycky byla a bude risk. Občas může skončit fenomenálním úspěchem, jindy totálním krachem. Pokud do toho někdo jde, měl by s tím počítat. Podle mě právě kvůli tomu, že firmy nutí dělat vývojáře hry podle nějakých tabulek a statistik (hele, průzkum nám zjistil, že teď frčí crafting, tak tam nějaký narychlo nacpěte, je fuk, že nebude dávat smysl, my ho tam prostě chceme), vzniká taková záplava nemastných neslaných her. Týká se to i filmové produkce, viz třeba poslední vykleštěná řada Hry o trůny.

        A ještě jednou zdůrazním, že umění jako celek je extrémně nepředvídatelné. Kolik už tady bylo "zaručených úspěchů" a kolik už naopak náhle se zjevivších bombastických her, u kterých masivní úspěch nikdo nečekal? Nemluvě o tom, že slavní umělci velmi často naopak bořili tradice a dělali věci po svém, originálně. Vývojáři mají tu smůlu, že na svá umělecká díla potřebují hromady peněz.
        • Jack1947
          JohnnyTheZik má bohužel pravdu ti hodní nemají v herní odvětví co dělat je to prostě tak. Pokud je někdo nad někým tak bude vždy ho řídit. On je zamstnanec tak se musí řídit nebo může jít pryč. Ea je obecně známá boření nejen snů ale i studiíí. Ámen.

          Tohle může pokud má prostředky leda nějaký Wannabe Indie vyvojář( i když asi ne nebude mít prostředky?) větší studio co navíc nevydalo roky nějakou zajímavou hru NE.
          • JohnyTheZik
            Pochopeni textu je obtizna vec.

            A obzvlast mi vadi, ze jsi absolutne prekroutil muj komentar a odkazal jsi na to svym komentarem, kterej je jeste navic fakticky chybnej.
            • Jack1947
              Podobneá myšlenka jen jinak podaná, důležité je že se nedá řídit tím co by se prodávat mohlo, ale tím co zrovna letí *4*
        • JohnyTheZik
          Klasicky se tu stavi investor/producent (EA) do role nekoho zlyho, kdo chce jenom penize, proti vyvojari/umelci (Visceral), kterej je ten hodnej a bohuzel ho ty zli lidi drzej zpatky. Svet ale neni tak cernobilej a EA rozhodne neni jen cashgrabber, kterej sazi jen na nemastny mainstreamovy tutovky, jak tu maj lidi tendenci vyzdvihovat. Par prikladu: Unravel, Secret World, Hellgate London, Mirror's Edge, z upcoming veci treba Fe, nebo treba A Way Out.

          U SW je asi ta licence dost draha, a tak hru (potazmo celej tym), ktera se potyka s problemy, je lepsi utnout driv nez naseka jeste vetsi bordel. Visceral Games dost mozna prestalo bejt funkcni studio a urcite to neni jen o tom, ze "testeri nam rekli, ze chtej open world, tak jsme sundali studio". Tyhle rozhodnuti jsou ex-post hrozne drahy, takze vsechny tyhle spekulace o tom, ze to mohlo bejt super, jen tomu testeri zatim nerozumeli, jsou dost pravdepodobne lichy.

          Navic, tyhle studia maj dost daleko od tvy umelecky analogie. Porad je to zabavni prumysl, kterej sleduje nejaky trendy, at uz chces nebo ne (stejny jako u filmu). Vzdycky se najde par vyjimek, ale ty najdes i u EA (viz vyse), a naopak vyvojari s velkym jmenem jsou dost casto ponechany s dost velkou svobodou rozhodovani (plati jak pro filmy, tak pro hry), takze jejich vize byla schvalena a podporovana. Bohuzel to ale nedela vzdycky dobrotu, i kvuli tomu, ze to neni prace jednoho cloveka. Tady to treba uplne nevyslo, jinde muze.

          Lidi tu maj nejakej zvlastni sentiment ohledne Visceral Games, a ac vydali moji srdcovku DS, tak od ty doby vlastne nic poradnyho nevydali. Budte mozna radsi, ze nevydali nejakou wannabe Uncharted SW hru.
          • jamar28
            Určitě bych to neredukoval na boj dobra proti zlu. *1* Já si nemyslím, že vývojář je bůh, který všechno ví (viz třeba Lawbreakers, Aliens Colonial Marines atd.), ale myslím, že pravděpodobněji stvoří lepší produkt, když mu dá investor prostor. Investoři jsou koneckonců dost často konzervativní a bojí se změn, raději sáhnou k osvědčeným metodám (to jsou ty jejich trendy), zatímco vývojář by třeba chtěl zkusit něco nového. A každý trend koneckonců vznikne tak, že někdo se vyprdne na ten starý a udělá si to po svém. Kdyby analytici a markeťáci dokázali skutečně určit, co lidi chtějí, tak vznikají jen desítkové bezchybné hry. Jenže takhle to nefunguje.

            Btw je mi jasné, že to může být s VG úplně jinak, píšu to spíš obecně, protože tenhle přístup nemám rád. Možná to byl z technického hlediska totální fail, ze kterého by měli ostudu, tak raději mlží a snaží se to okecat něčím jiným.
            • Jack1947
              Vždyt je to pravda, zničila tolik studiíí a nikdo neví kde by mohli dneska bejt *12*
            • JohnyTheZik
              Jasne, v tom mas samozrejme pravdu. Trend v mym slova smyslu ale nebyl myslenej jako neco, co je momentalne in, ale spis statisticky jako predpoved toho, kam se trh bude vydavat (a ackoliv je to obtizny predurcit jako se vsim, da se to do urcity miry odhadnout).

              A ja to chapu, taky mi to vicemene vadi, jen jsem se taky trochu vic obecne vyjadril ke vsem tem "zase ta proklata EA nici vsechny studia!!" obvninenim v diskuzi.
  • RIP Dead Space 4
    • On někdo chtěl 4. díl po obřím zklámání jménem dead space 3?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit