Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zjistili ze do příběhové single akce nepůjdou dát lootboxy. A je jasné, že něco tak nemoderního nemohou vydat.
    • nightborne
      Což ovšem není pravda, viz Shadow of War =)).
    • Mistrovským dílem EA je SWTOR, před dvěma lety to byla ještě MMORPG, ale to znamenalo vydávat pravidelně nový herní obsah jak pro sólo hraní tak i pro hraní ve skupinách, dnes už je to jen RPG, ale nechali si ty měsíční poplatky a samozřejmě in-game shop, kde nemohou chybět magické bedýnky s náhodnými předměty.
  • jamar28
    Aha, takže volně přeloženo nebyl tam povrchní otevřený svět, záplava generických questů, zbytečný crafting, mělký RPG systém a místo pro placené skiny na zbraně a oblečky? *1*

    Jestli to fakt stopli kvůli tomu, že jim nějací random testeři řekli, že je to neba, tak jsou to imho blbci. Umělec by neměl vůbec dbát na názor veřejnosti, tomu by se mělo dát maximum svobodného prostoru, aby mohl zapojit vlastní kreativitu a invenci. Dát mu nějaký rámec (star wars, adventura) a nechat to na něm. Navíc když jde o osvědčené profíky, což tihle bezesporu jsou. Ono je koneckonců samo o sobě ubíjející, když kreativní duše musí poslouchat kecy nějaké korporátní zombie o tom, jak si nechali udělat průzkum trhu a kdesi cosi. *7*
    • Jack1947
      "umělec" ale není marketák z velkou výplatní páskou a protože by se to neprodalo radši to zařízly úplně.

      Proto je to jedna z věci co se mi na herním vývoji nelíbí. Protože umění a sny ti nájem nezaplatí když nebudeš mít peníze jak je zrealizovat, takže musí ustoupit stranou. Budme realisté nebudou dělat na projektu kterej by byl hluboce ztrátovej už dávno před vydáním.
      • jamar28
        Já neříkám, že umělec nepotřebuje peníze, ale že pokud někdo chce vydělávat na umění, zaměstnávat umělce, měl by jim dát i tvůrčí svobodu. Protože ten umělec má nějakou vizi a cítění, investor chce jen prachy. Jasně, může machrovat s tabulkama a marketingem, může vytahovat průzkumy trhu a kdejakou pofidérní psychologickou studii, která má dokazovat, co lidé chtějí hrát, ale stejně to nedokáže předpovědět. To by potřeboval nefalšovanou křišťálovou kouli. Jasně, jistě to neví ani ten umělec, ale pořád je to on, kdo má tvůrčí nadání a proto by on měl rozhodovat, jak hra bude vypadat (samozřejmě na základě určitých požadavků na žánr a tak). Investice do umění navíc vždycky byla a bude risk. Občas může skončit fenomenálním úspěchem, jindy totálním krachem. Pokud do toho někdo jde, měl by s tím počítat. Podle mě právě kvůli tomu, že firmy nutí dělat vývojáře hry podle nějakých tabulek a statistik (hele, průzkum nám zjistil, že teď frčí crafting, tak tam nějaký narychlo nacpěte, je fuk, že nebude dávat smysl, my ho tam prostě chceme), vzniká taková záplava nemastných neslaných her. Týká se to i filmové produkce, viz třeba poslední vykleštěná řada Hry o trůny.

        A ještě jednou zdůrazním, že umění jako celek je extrémně nepředvídatelné. Kolik už tady bylo "zaručených úspěchů" a kolik už naopak náhle se zjevivších bombastických her, u kterých masivní úspěch nikdo nečekal? Nemluvě o tom, že slavní umělci velmi často naopak bořili tradice a dělali věci po svém, originálně. Vývojáři mají tu smůlu, že na svá umělecká díla potřebují hromady peněz.
        • Jack1947
          JohnnyTheZik má bohužel pravdu ti hodní nemají v herní odvětví co dělat je to prostě tak. Pokud je někdo nad někým tak bude vždy ho řídit. On je zamstnanec tak se musí řídit nebo může jít pryč. Ea je obecně známá boření nejen snů ale i studiíí. Ámen.

          Tohle může pokud má prostředky leda nějaký Wannabe Indie vyvojář( i když asi ne nebude mít prostředky?) větší studio co navíc nevydalo roky nějakou zajímavou hru NE.
          • JohnyTheZik
            Pochopeni textu je obtizna vec.

            A obzvlast mi vadi, ze jsi absolutne prekroutil muj komentar a odkazal jsi na to svym komentarem, kterej je jeste navic fakticky chybnej.
            • Jack1947
              Podobneá myšlenka jen jinak podaná, důležité je že se nedá řídit tím co by se prodávat mohlo, ale tím co zrovna letí *4*
        • JohnyTheZik
          Klasicky se tu stavi investor/producent (EA) do role nekoho zlyho, kdo chce jenom penize, proti vyvojari/umelci (Visceral), kterej je ten hodnej a bohuzel ho ty zli lidi drzej zpatky. Svet ale neni tak cernobilej a EA rozhodne neni jen cashgrabber, kterej sazi jen na nemastny mainstreamovy tutovky, jak tu maj lidi tendenci vyzdvihovat. Par prikladu: Unravel, Secret World, Hellgate London, Mirror's Edge, z upcoming veci treba Fe, nebo treba A Way Out.

          U SW je asi ta licence dost draha, a tak hru (potazmo celej tym), ktera se potyka s problemy, je lepsi utnout driv nez naseka jeste vetsi bordel. Visceral Games dost mozna prestalo bejt funkcni studio a urcite to neni jen o tom, ze "testeri nam rekli, ze chtej open world, tak jsme sundali studio". Tyhle rozhodnuti jsou ex-post hrozne drahy, takze vsechny tyhle spekulace o tom, ze to mohlo bejt super, jen tomu testeri zatim nerozumeli, jsou dost pravdepodobne lichy.

          Navic, tyhle studia maj dost daleko od tvy umelecky analogie. Porad je to zabavni prumysl, kterej sleduje nejaky trendy, at uz chces nebo ne (stejny jako u filmu). Vzdycky se najde par vyjimek, ale ty najdes i u EA (viz vyse), a naopak vyvojari s velkym jmenem jsou dost casto ponechany s dost velkou svobodou rozhodovani (plati jak pro filmy, tak pro hry), takze jejich vize byla schvalena a podporovana. Bohuzel to ale nedela vzdycky dobrotu, i kvuli tomu, ze to neni prace jednoho cloveka. Tady to treba uplne nevyslo, jinde muze.

          Lidi tu maj nejakej zvlastni sentiment ohledne Visceral Games, a ac vydali moji srdcovku DS, tak od ty doby vlastne nic poradnyho nevydali. Budte mozna radsi, ze nevydali nejakou wannabe Uncharted SW hru.
          • jamar28
            Určitě bych to neredukoval na boj dobra proti zlu. *1* Já si nemyslím, že vývojář je bůh, který všechno ví (viz třeba Lawbreakers, Aliens Colonial Marines atd.), ale myslím, že pravděpodobněji stvoří lepší produkt, když mu dá investor prostor. Investoři jsou koneckonců dost často konzervativní a bojí se změn, raději sáhnou k osvědčeným metodám (to jsou ty jejich trendy), zatímco vývojář by třeba chtěl zkusit něco nového. A každý trend koneckonců vznikne tak, že někdo se vyprdne na ten starý a udělá si to po svém. Kdyby analytici a markeťáci dokázali skutečně určit, co lidi chtějí, tak vznikají jen desítkové bezchybné hry. Jenže takhle to nefunguje.

            Btw je mi jasné, že to může být s VG úplně jinak, píšu to spíš obecně, protože tenhle přístup nemám rád. Možná to byl z technického hlediska totální fail, ze kterého by měli ostudu, tak raději mlží a snaží se to okecat něčím jiným.
            • Jack1947
              Vždyt je to pravda, zničila tolik studiíí a nikdo neví kde by mohli dneska bejt *12*
            • JohnyTheZik
              Jasne, v tom mas samozrejme pravdu. Trend v mym slova smyslu ale nebyl myslenej jako neco, co je momentalne in, ale spis statisticky jako predpoved toho, kam se trh bude vydavat (a ackoliv je to obtizny predurcit jako se vsim, da se to do urcity miry odhadnout).

              A ja to chapu, taky mi to vicemene vadi, jen jsem se taky trochu vic obecne vyjadril ke vsem tem "zase ta proklata EA nici vsechny studia!!" obvninenim v diskuzi.
  • Z EA se stala neschopna pracka na penize oblbujici mlade hloupe hrace.
    • Vzhledem k jejich ziskům bych si troufl tvrdit, že budou velice schopní.

      Vzhledem k výši Vašeho kapesného bych zas řekl, že jste minulý měsíc zlobil.
    • stala? vždyť si to jedou už asi 20 let, já jejich hry zkrátka nekupuju a nehraju, nemám pocit, že bych o něco přicházel
    • Máš nějaké komplexy proti mladým, nebo co? :)) Dědku.
      • Kdo by nemel?
      • Ne, ale kdyz vidim treba v RB6 jak je pubertak schopny utratit 500kc za jeden prihlouply skin, ktery vubec nema vliv na hratelnost a vzapeti pak breci, ze nema na na poradnou mys... tak se moc nedivim, ze EA radsi udela neco s mikrotransakcema, nez poradnou single hru. Bohuzel, na tyhle paka co utraceji realne penize za nesmysly doplacime ve finale my vsichni.
  • EA - hrobař studií
    Disney + JJAbrams - hřobaři SW
    obávám se, že dalšího Jedi Knighta nebo KOTOR se nedočkáme, pokud tito pitomci drží licenci. Člověk by vzal zavděk i průměrnou Force Unleashed
    každopádně Visceralu je škoda. Dead Space 1 je pro mne kultovní záležitost
    • Femto
      Tak Dead Space 1 je super a oproti současné AAA západní produkci je první Force Unleashed nadprůměrná hra a mně by to taky bohatě stačilo...
  • TheGGG
    no jo, tak to poj*bejte a udělejte z toho další non-story grindovací TPS/RPG open world, online, coop, cool edgy odpad, kde se budou prodávat za real prachy kostýmky a trapný oblečky... LoL... fck you
  • kubi-wan
    Ano, protože otevřených světů je ve hrách v dnešní době "strašně málo". Ta hra mě rázem přestala zajímat. No.. ona mě ani tolik zajímat nezačala, když jsme z toho za posledních několik let viděli jen jedno usmolený nicneřikající videíčko...
    Bravo, EA, děláte to dobře.
    Hergot, to byl nápad svěřit jim na SW hry výhradní licenci...
  • EA si dela dalsi zarez na pazbu, mission accomplished!
  • Preed
    Šokuje ma neschopnosť EA, dostane exkluzivitu na hry najväčšej značky na svete a za tých x rokov boli schopní vyproduktovat casual battlefront a jeho pokračovanie ktoré sa snáď bude podobať na nejaký komplexnejší zážitok aj tým, že má singleplayer. Mňa ako človeka ktorý ma rád príbehy kurz ktorým ide EA ťažko znechucuje, tento fail s Visceral a jeho vysvetlenie v corporate speaku to ešte len zhoršuje. Teraz by ma uspokojil asi aj Force Unleashed, čo je smutné samo o sebe. Naivne som si myslel, že sa vrátia časy Republic Commanda alebo KOTORu ale asi na to proste nemajú.
    • CRYPT
      Ja nevim co si porad predstavujete ze delani her je jak cucani z prstu. Zaklad vseho je napad. V dnesni dobe, kde je herni trh presycen ruznymi zanry neni jen tak si vycucat z prstu, hru ktera bude inovativni, zaroven, ale je tak, aby nekdo kdo hral drivejsi hru nebrblal. To je ted v navaznosti na Battlefront z roku 15.

      Na druhou stranu, predpokladam ze takova korporace jako EA a dost mozna i dalsi si mohou dovolit udelat pruzkum trhu a pozadat hrace, aby sepsali co by se jim libilo. Z tech napadu se zacit orientovat na specifikum, na smer, kterym by se dana hra ze sveta X Y s hrdinou/ny X/XY mohla vytvaret. Ja osobne si nedokazi, nebo mne ted momentalne opravdu nenapada zanr hry, nebo ne klise story line.

      Jinak k zavreni studia Visceral, no mam trochu obavy o pokracovani Dead Space, protoze tato serie mi hodne hrala do noty, i kdyz 3ka co se tyce horrorovosti uz bylaopravdu hodne nizko
      • Preed
        Mňa osobne iritovalo na BF z roku 2015 to, že nemal singleplayer, ale dokážem si predstaviť prečo ľuďom vadil casual multiplayer. Žánre v ktorých Star Wars hry boli urobené v minulosti fungujú aj dnes FPS, RPG, RTS a rôzne iné. Je utópia si myslieť, že vyprodukujú SW RTS ako Empire at War ale to je vážne také radikálne od nich chcieť aby urobili nejaké RPGčko, FPSku alebo niečo príbehové na štýl Uncharted? A jedinú hru ktorú takú robia zrušia a štúdio rovno s ňou? Podľa mňa nie sú normalni.
        • CRYPT
          Dobry komentar, jenomze k te posledni casti je jednoduche vysvetleni. EA nedela, respektive nevydava hry proto, aby se zavdecilo hracum, ale proto, aby vytriskalo co nejvice penez. Pokud si oni vypocitali ze to, co vytvarelo Visceral a jeste s problemy, se jim nejenze prodrazi, ale vysledek bude vkonci nejisty a buhvi jestli by to vydelalo dost na to, aby se EA mohl tento vyvoj vyplatit (na rovinu aby si mohli nacpat kapsy penezi). Takzeoni nejsou normalni z pohledu fanouska, hrace ci koncoveho zakaznika, ktery by si rad vysledny produkt koupil, ale to je jen 1 z 10 (toto je samozrejme jen muj nazor - nebrat doslovne) kdyz radeji se necha hra upravit, prekopat podle nejvetsiho odberu na dnesnim herni trhu a mistoho jednoho spokojenejho zakaznika radeji ziskaji penize od 8mi zakazniku, kteri budou brblat, ale dulezite ze ty penize vysoli...

          Toto je muj nazor, mozna to tak nefunguje, ale ruku na srdce, kdo dneska dela neco proto, aby potesil ty druhe. A obvzlast nejaka VELKA SPOLECNOST
          • Preed
            To čo píšeš je samozrejme pravda, skôr som tým narážal na to, že tie žánre na trhu fungujú a robia ich veľké korporáty, nič nie je charita, ani Uncharted ani Wolfenstein ani Dragon Age ale EA zo značky ktorá je oveľa silnejšia ako všetky tri čo som spomenul bola schopná urobiť akurát multiplayer shooter a aj to taký aký bol. Teraz vyjde dvojka BF, to čo robil Visceral nikto netuší či v nejakej forme vôbec vyjde a to, že niečo robí Respawn je tiež niekde vo veľmi ďalekej budúcnosti a inak akurát Bioware vydáva obsah do SWTOR ktorý seriózne nikoho nezaujíma okrem toho, že tá značka vznikla pred Disney, takže sa to ani nedá rátať ako nový projekt. Ak takéto vedenie exkluzívnej licencie na hry nie je zlyhanie tak neviem.
  • Měnil bych za 10 Battlefrontů.
  • A další zářez na pažbe. EA je jak upír herního průmyslu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit