Přejít na výpis diskuzí

Eador: Imperium - recenze

12.2.2017 15:48
Pavel Skoták 20 příspěvků

Eador se objevil v roce 2009 jako výtvor Alexeje Bokuleva (teď už Snowbird Games), aby vzdal hold oblíbenému žánru tahových strategií. Hra vytáhla do popředí správu měst a provincií nebo možnosti objevování a vývoj postavy, čemuž zdatně sekundovaly taktické tahové bitvy. Tohoto schématu se hry v sérii...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snowbird udělali velkou chybu, že nedali do hry tutorial a přidají ho až později.
    Koupil jsem v EA a nejspíš chlapci neměli peníze, že hru vydali, tak rychle.
    Já mám za sebou E:MoBW a tak nemám problém do hry proniknout.
    E:I rozhodně není taková "šílenost", jako jeho předchůdce. Kampaně jsou krátké, tedy k Imperium kampani jsem se zatím nedostal, tak netvrdím stoprocentně.
    Jelikož jsem neměl moc problémů ani v předchozí hře ( za 200h+ 3/4 kampaně, jsem měl jen pár pádů a bugů), tak i v E:I mi hra nedělá žádné větší potíže.
    Narozdíl od recenzenta mi kytarové smyčky nijak nevadí, naopak mi k tomu nekonečnému dobýváni provincií a čištění lokací naprosto sedí.

    Velké plus E:I oproti předchozí hře, je větší různorodost jednotek, menší stereotyp, animované kouzla, nový hrdinové.

    Paradoxně je největší mínus E:I absence naprosto šíleně dlouhé kampaně, kdy člověk postupně odemyká budovy a z nicky se stává bohem. Pak také systém shardů (ostrovů z rozbité planety), kdy bylo potřeba se rozhodovat podle vlastností shardu, zda jsem schopen dobýt ho s tím co mám k dispozici.
  • Z te recenze mam pocit, jako kdyby nekdo poprve pustil civilizaci a pak nadaval, ze ve hre se nevyzna, ze barbari ho sejmou za 10 kol, ze tam musi porad stavet nejake budovy a mesta a vynalezat nove technologie a do toho vseho se plete nabozenstvi atd...atd.......
    • Něco podobného tu bylo nedávno u Transport Fever, tak si taky recenzent zahrát Transport Tycoon, řekl si, že to musí být přece stejné, ale u ekonomického modelu tvrdě narazil, když nepochopil co kam a proč má vozit a že to není jako u TT úplně jedno.
  • Je DelO schizofrenní dvojče GGGboye?
  • Další hra kterou hráli i s recenzentem pět lidí na světě. Opravdové hry na opravdové platformě(PS4) se tu nerecenzují nebo je recenzují diletanti...
    • Jako jo, kde to jsme? Přece nebudeme na herním serveru recenzovat hr...sakra, tak zase nic.
    • nauč se na té opravdové platformě česky.
    • Femto opět řádí akorát pod jiným nickem. *7*
    • Ty jsi dnes opravdu "dělo" - jako dělo jsi co? Jako dělo jsi vylitej? Z tvých příspěvků to totiž tak vypadá :)

      Ač nejsem cílovkou týhle hry, tak to, že nějakou hru hrálo pět lidí na světě není validní argument pro to ji nezrecenzovat. Naopak, recenzí se dostane do povědomí více lidí, kteří by si ji zahráli, ale třeba na ní nenarazili.
      • Steamspy hlásí opravdu minimum lidí, co to koupilo. Je to opravdové zrnko v poli oproti hrám co se prodávají na PS4. Jen podotýkám, že lednový nášup her z PS4 tu nemají recenze. No, nevím, jestli to chlapci z redakce dělají dobře, když to porovnám s konkurencí, kde se recenze objevují většinou do týdne. Ono vydat recenzi na hru, když už je měsíc o oběhu není moc dobré. Kolega má pravdu.
        • ja si radeji precu recenzy i s odstupem, pokud to recenzetn hral dlouhodobe a poradne tu hru prozkoumal a zhodnotil
    • od "opravdoveho" znalca
    • " Opravdové hry na opravdové platformě(PS4)" *1*
      Xbox, PC asi není opravdová platforma a AAA (zřejmě ty tvoje opravdové hry) tam nejsou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit