Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Safra, to jsem se k tomu ani nedostal, věřím že by mne to asi moc nebavilo... MOBa zas tolik nemusím jen SMITE - uvidíme co (ne) - MOBA Battleborn...
  • A teď ještě, aby skončilo i EA.
  • smejki
    cywe a já na to čekal *13*
  • axell1990
    No nevim pár her jsem v Dawngate odehrál a říct, že nezkoušela nic nového není tak úplně pravda. Minimálně dvě věci nelze přehlédnout a to:

    1) Spirit wells : v podstatě zlaté doly generující zlato (překvapivě) pro všechny hráče týmu, který je vlastní, a nejde o vůbec malé částky , ale klidně i o polovinu příjmu týmu. Vlastnit tyto doly je možná dúležitější než push linky, protože nechat je nepříteli dlouho nebo mu alespon nepovraždit dělníky je v podstate jistá prohra. Fakt že je třeba o tyhle doly soutěžit dodává celé hře nový rozměr. (a chaos)

    2) Volba povolání (hunter, tactician ,destroyer..) je volba toho jakou roli ve hře bude hráč plnit. V podstatě rozhoduje o tom z čeho bude mít bonusové goldy. (minioni nebo championi nebo potvory v lese nebo assisty)
  • To je moba o který slyším prvně Dawngate asi dobrej marketing
  • Poprosim MOBA hru v nie "kreslenej" grafike. Lebo vsetky vyzeraju jak jedna :D
    • Nie.

      Sú kópie DotA a klony LoL. LoL má barvickovitú japonskú grafiku, DotA vyzerá podobne ako ostatné hry na Sourcevo fantásy prevedení.
      • Asharak
        A od teď už vypadá LoL jak DotA2, smutné
        • Si úplne mimo.
          • Asharak
            No dobře, trochu líp než dota, ale myslím pastelový grafický styl, který teď přišel.
  • Tak holt občas má na povedenost a revolučnost produktu developer drobet jiný názor.

    Hlavně nevím, co čekají. V podstatě nemají šanci, žádná nová MOBA se prakticky vůbec neuchytí. Jednodušší LoLko, takticky hlubší DotA, DotA 2 a jejich klon HoN. V tomto oboru nijak moc inovovat nelze, a když, bývá to opravdu málo a často i v neprospěch daného klonu.
  • SnakePlisken
    "V Dawngate jsme vybudovali hru, která nebyla jen klonem existující MOBA, ale posouvala hranice žánru v mnoha směrech." - Ta věta mě nejvíce pobavila. *15*
    Oni tu hru zavřou, jelikož to nikdo nehrál, protože se neodlišovala a nebyla zajímavá a on vypustí tyhle PR kecy... :D
    • Asharak
      Tak myslím že směr EA známe, a po tom jejich výroku, jak se musí hry změnit se není čemu divit, že se cítí takhle povznešeně. Ale je to fakt škoda že nezachránili i MOBA žánr no, možná už dělají druhou *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit