Přejít na výpis diskuzí
Electronic Arts končí vývoj své MOBA hry Dawngate
5.11.2014 | Aleš Smutný
13 příspěvků
-
No dobře, trochu líp než dota, ale myslím pastelový grafický styl, který teď přišel.
-
Si úplne mimo.
-
Tak myslím že směr EA známe, a po tom jejich výroku, jak se musí hry změnit se není čemu divit, že se cítí takhle povznešeně. Ale je to fakt škoda že nezachránili i MOBA žánr no, možná už dělají druhou *14*
-
A od teď už vypadá LoL jak DotA2, smutné
-
Safra, to jsem se k tomu ani nedostal, věřím že by mne to asi moc nebavilo... MOBa zas tolik nemusím jen SMITE - uvidíme co (ne) - MOBA Battleborn...
-
A teď ještě, aby skončilo i EA.
-
Nie.
Sú kópie DotA a klony LoL. LoL má barvickovitú japonskú grafiku, DotA vyzerá podobne ako ostatné hry na Sourcevo fantásy prevedení. -
cywe a já na to čekal *13*
-
No nevim pár her jsem v Dawngate odehrál a říct, že nezkoušela nic nového není tak úplně pravda. Minimálně dvě věci nelze přehlédnout a to:
1) Spirit wells : v podstatě zlaté doly generující zlato (překvapivě) pro všechny hráče týmu, který je vlastní, a nejde o vůbec malé částky , ale klidně i o polovinu příjmu týmu. Vlastnit tyto doly je možná dúležitější než push linky, protože nechat je nepříteli dlouho nebo mu alespon nepovraždit dělníky je v podstate jistá prohra. Fakt že je třeba o tyhle doly soutěžit dodává celé hře nový rozměr. (a chaos)
2) Volba povolání (hunter, tactician ,destroyer..) je volba toho jakou roli ve hře bude hráč plnit. V podstatě rozhoduje o tom z čeho bude mít bonusové goldy. (minioni nebo championi nebo potvory v lese nebo assisty) -
To je moba o který slyším prvně Dawngate asi dobrej marketing
-
Poprosim MOBA hru v nie "kreslenej" grafike. Lebo vsetky vyzeraju jak jedna :D
-
Tak holt občas má na povedenost a revolučnost produktu developer drobet jiný názor.
Hlavně nevím, co čekají. V podstatě nemají šanci, žádná nová MOBA se prakticky vůbec neuchytí. Jednodušší LoLko, takticky hlubší DotA, DotA 2 a jejich klon HoN. V tomto oboru nijak moc inovovat nelze, a když, bývá to opravdu málo a často i v neprospěch daného klonu. -
"V Dawngate jsme vybudovali hru, která nebyla jen klonem existující MOBA, ale posouvala hranice žánru v mnoha směrech." - Ta věta mě nejvíce pobavila. *15*
Oni tu hru zavřou, jelikož to nikdo nehrál, protože se neodlišovala a nebyla zajímavá a on vypustí tyhle PR kecy... :D