Přejít na výpis diskuzí
Electronic Arts vyzkouší na konzolích model free to start hraní
28.1.2015 | Honza Konfršt
23 příspěvků
-
Kazdy kdo hral Dungeon Keepera na mobily tak vi kam EA miri :D
-
-
Kam?
-
-
Tam, kde slunce nesvítí
-
-
Do Mordoru?
-
-
Nechtěl bych být tvým záchodem *15*
-
-
-
-
-
Dřív se tomu říkalo trial
-
Takže největší gule bude mít vždycky prvních pár hodin hry.
-
Spíš to má blízko starému obchodnímu modelu SHAREWARE, než demu. Jak bylo podotknuto už výše, demo nemá ustálený tvar, obvykle se nehraje od začátku hry, kolikrát obsahuje obsah, který v plně vydané hře není nebo naopak tomu nějaký obsah chybí apod. Demo je v podstatě ukázka ze hry v různé stupni rozpracovanosti...
-
EA
Free to start
Proč se toho bojím?
Hmm
Nu asi protože v jejich podání si umím představit že si hráči budou muset kupovat mise. -
Zní to jako návrat k demům, což by nebylo špatné, ale uvidí se jak to bude vypadat v reálu.
-
Tak ono tohle v praxi už funguje.
Znám mnoho lidí, kteří si nejdříve vyzkouší hru ve formě pirátské verze.
A pokud je hra zaujme, tak si poté pořídí originál. Často také kvůli multiplayeru, coop režimům atd.
Takže pokud by bylo alespoň cca 20% hry zadarmo, tak by to mohlo fungovat.
Jen nevím, jak by tomu bylo u série CoD, protože to by člověk dohrál těch 20% singlu za hodinu :))
Jinak dřív často takto fungovaly demo verze.
Vzpomínám si třeba, že Quake demo byla kompletně první epizoda (tuším ze 4). -
takze navrat k shareware modelu ze zacatku 90s *1*
-
To bude něco jako cloud a server ...
-
Jasně, měňte obchodní model. Free to play, free to start, bla bla bla. Ale zkusit začít dělat pořádné hry to se jim nechce.
-
-
To víš to je na ně moc těžký, oni spolehají že patche to zalepí.
-