-
Hra zvykne byt na steamu momentalne (2017) za 1e. A za tuto cenu sa urcite vyplati ju spon skusit. Je to zrut casu (ako vacsina 4X strategii) a dost narocna na prvy pohlad. Ale ak vas bavia strategie podobne Civilizacii a vesmir odporucam vyskusat...
-
Jsem docela nadšenec pro ES.
AI je docela jednoducha (vycistim 1 v 7 do cca 80 kol na vetsi mape)
Rozstristeni science je "paradoxne" rychlejsi na research nez research nejake hlubsi ve vetvi, takze je to vlastne dobre.
Jinak hra je blba v tom, ze ji nikdo nerozumi, nikomu se nelibi a nikdo ji tim padem hrat nechce, takze ma investice byla taky leva.
Pokud ma nekdo brain a chce si zahrat napiste na steamu.
GL & HF -
Smejki, dost možná od vydání přibylo hodně patchů, skoro mi přijde, že jsme každý hráli jinou hru. Ale taky to může být tím, že 4X moc nehraju... Nicméně svojí první hru jsem rozehrál na "normal" a skončil jsem to asi po třiceti kolech s tím, že (jsa 4X noob) jsem to začal dost nešikovně. Druhou ve druhé hře jsem ve 170. kole na "very easy" nebo jak to je a suverénně vedu, přestože jsem až do stopadesátého kola vůbec nevyužíval tu konverzi industry > dust/science. A "studená válka" má jasná pravidla, že útočit může jen ten, co brání vlastní území, ne že je to jednostranné. A ještě se mi nestalo, že by nějaký nepřítel projel skrz systém, kde mám umístěnou flotilu.
Celá ta hra ale působí tak nějak ... nedokončeně. Nevyužitý potenciál, málo "assetů" a čekal bych trochu hlubší diplomacii, než jen šest voleb + obchod.Těšil bych se na dvojku, ale oni radši dělají Endless Legend... -
Neberu tem co to bavi, ze je to pro ne dobra hra. Jen jsem prekvapen mnozstvim kupujicich spokojencu. Osobne jsem si hru predobjednal a tesil se na ni, ale uprime lituju kazde koruny co jsem za ni zaplatil. Hral jsem to asi ctyri hodiny a pak jsem zjistil, ze se bojim, az stisknu tlacitko zase se nebude nic dit. Vsechny narody mi div nelezly doprdele vcetne toho nejsilnejsiho i kdyz jsem mu pernamentne vyhlasoal valku a posilal na nej jednu rundu zadruhou. Jak jsem se u MOO2 vzdy tesil na kazdy vynalez tady jsem jsem u vyvojoveho stromu praskal antistresovou folii, protoze je proste nudnej a nezazivnej. Souboje sou oser sam pro sebe a ten kartovej bezmek mi prijde uplne ichtylni. Sword of the Stars me dokazal bavit nekolik dni v kuse, u MOO2 jsem stravil mozna nekolik cistych tydnu, IG jakbysmet a i SotSE je fajn. Tohle jsem si zkusil zahrat jeste dvakrat a kdyz jsem o tom premyslel poctvrte radsi jsem sel vyluxovat.
Takze tem co je to bavi tise zavidim, pro me to byl docela drahej odpad. -
No, zajímavé je, že na Gamespotu to má přes 8 bodů a na IGN taky. Takže to asi nebude tak zlé. *3*
-
Recenze hezka. Jen jsem moc nepochytil to srovnani s mixem Alfa Centauri a SotSE, to se asi autor nejak utap, uslap nebo uklouzl po extrementu do kolecka s betonem. Mnohem spis to pasuje na serii Sword of the Stars a Galactic Civilization.
-
S recenzi souhlasim. Tech 6/10 je adekvatni hodnoceni. Na hru jsem se tesil, hral jsem ji a co me skutecne maximalne znechutilo je ten zpraseny bojovy system - tedy omezeni command pointu na jednu letku coz prakticky znamena, ze jedna letka = maximalne 4 vetsi lode. V pozdejsich fazich hry, kdy proti sobe v boji o nejaky system stoji v jeden moment na obou stranach desitky letek, se z boje stava doslova utrpeni (a velka nuda). Korunu tomu nasazuje ten karetni boj samotny - taktika 0, cele je to o nahode. Ve finale je uplne jedno jakou kartu kdo pouzije. Kdyz jsem se o Endless Space dozvedel (na steamu) doufal jsem v klon stareho dobreho propracovaneho, promysleneho a zabavneho Master Of Orion. To se bohuzel nestalo.
-
-
Já pořád nechápu o jaké náhodě je řeč. Ty tam máš X lodí, nepřítel Y lodí oba jste nějak vybavení máte tam nějaké zbraně, obranné a podpůrné moduly a podle toho ten souboj dopadne. Plus je možné to částečně ovlivnit dobrým výběrem zahrané karty. Samozřejmě že když máte menší letku a staré lodě tak vám nějaké karty moc nepomůžou, ale při vyrovnané síle a kvalitě lodí dokáží zvrátit vývoj střetnutí. Rozhodně tam nějaká náhoda nehraje moc velkou roli.
-
zalezi jakyho master of orion :).
-
-
2
-
-
no kdyby si cekal 3, tak by si se tak nedivil, tak jsem to myslel :).
-
-
Trojku jsem nehral (ani jsem vlastne doted nevedel ze je i trojka), ale dvojka me bavila hodne a travil jsem u ni mnoho veceru. Z posledni doby me docela bavil Sins Of Solar Empire, ale tam mi trosku vadilo, ze to je rts cili je tam spousta veci jako mikromanagement jednotlivych planet zjednodusena aby to slo v realnem case stihat - to jsem prave cekal od endless space a po pravde v tomto ohledu mi hra prijde ok. sice bych par veci udelal jinak, ale to je spis otazkou osobniho vkusu, ale ten bojovy system je fakt nanic. zezacatku kdyz je tech bitev par tak to jde prekousnout, ale pozdeji az maji vsechny strany obri armady me to fakt nebavi. to teda mohli vyresit lip. jak uz jsem psal osobne za nejvetsi problem povazuju to jak male jsou ty fleety, to omezeni cp je fakt otravne male.
-
-
-
-
-
Hrál jsem a myslím, že to je hodně chytlavé. Poté, co jsem uzavřel alianci s nejsilnějším tak se to trochu zvrtlo a soustava se rozdělila na 4 proti 4. Díky transferu technologií jsem získal výhodu v technologiích a teď postupně likvidujeme nepřítele. Co se týče autora, když píše, že rozhoduje pouze síla, tak jak vysvětlí, že moje flotila s HP 4500 rozdrtila flotilu 8500...... no comment (rozhodující je kromě síly také technologie a složení flotily). Asi jsme hráli jinou hru. PS: jednou se mi taky podařilo oslabit silnější flotilu a pak jí dorazit .... takže možností je mnoho... Ty souboje se mi líbí, lepší než se hodinu pachtit s útokem. Navíc myslím, že hře křivdí, protože takhle přehlednou vesmírnou strategii jsem dlouho neviděl.. 8/10
-
Teda recenzent pobavil, to se musí nechat *1*
Neznám moc lidí, co by byli schopní takto prezentovat svou totální neschopnost. Většinou radši zalezou do kanálu a držej hubu, napadá mě asi jedinej, jistej rretard kim55 z Navyfieldu, ale to by bylo na dlouho.
Každopádně ač je pravda, že rozdělení technologí je poněkud zmatečné a v podstatě snaha zakomponovat různé možnosti výhry propadá vniveč, na normální obtížnost(jiné sem zatím nezkoušel) není problém vyhrát přístupem "hraju se vším, co se nabízí, dokud nevyhraju-jakkoliv". Pokud už je někdo tak v háji, jako byl pan recenzent, stačí pár letmých pohledů na ofic. fóra hry a velmi snadno najdete tipy, jak začít.
Bojovej systém je sice docela zjednodušenej-původně jsem, podle toho, jak hra z počátku vypadala, očekával zmodernizované Master of Orion s ručně ovladatelnými boji, nicméně tento systém není špatný, je docela svižný(možná na to má nějakej vliv to, že flotily, co si sestavuju každej boj s čímkoliv ukončují hned v 1.fázi vzdáleného boje), pokud má člověk převahu, dá se celkem v klidu automatizovat.
Co ovšem v recenzi chybí je např. zmínění totálně retardovaná auto upgrade funkce u designování lodí, která místo, aby jen upgradnula instalované moduly na aktuálně nejnovější dostupnou verzi, tak s přehledem spoustu věcí úplně přehází, že pak stejně nezbude než to vyházet a začít znovu a dát tam zpět to, co člověk chtěl.
Jo a lepší než Civilization V je to zaručeně, přesněji lepší než Civilization V je úplně cokoliv, aji hraní pacmana naživo jak v Klub hrůzy(Club Dread)... -
-
ježiši, ty furt žiješ?! x[
-
-
pro mě osobně much better než civ V... to bylo houno na entou, ze série civ asi nejhorší a dostalo to devítku... a tohle? sakra recenzenti, proberte se... *16*
-
-
Civ5 má u mě taky šestku *2*
-