Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vonTossis
    No, já si myslím, že tohle není fyzika, ale filosofie. A jestli se nepletu- už je to nějaká doba, co jsem to studoval :), tak by to měl být subjektivismus.
  • Paulcz
    V OFP stačilo vlézt do baráku a FPS se propadlo na polovinu, přitom by to mělo být naopak :) Jinak tohle je trošku něco jiného, stačí proklikat přednášku.
  • Jo presne, napr ako ked v novom Thiefovy vzdy poskocili zavesy ak sa na ne clovek pozrel (mozno to uz opravili). Je to strasne rusive.
  • Rage :)
  • Podla dostupnych informacii to bude urcite skvela hra. :) Ak este poriadne zoptimalizuju engine, to bude este len dokonalost. Som fakt zvedavy..
  • je to uplne standardna vec, ktoru ma uz dlhe roku unreal engine a teda vsetky hry co na nom bezia
  • no registrace mne nefunguje tak že volim to co jsem nechtěl stahnu enhanced edici.diky všem za rady
  • victor
    Hmm a já měl celou dobu za to , že Kyro - PowerVR a pak Nvidia tuhle optimalizaci používali už dávno ...
  • Jack1947
    Tomu moc neverim, vzdyt to ma byt hra ktera snad uda smer vyvoji HW ne? Minimalne si to naplne nezapari dost lidi... pokud bude optimilizace ( coz nebude spatna).

    Samozrejme drzim palce at to vyjde, kdyz dneska jsou hry tak blbe HW neoptimilizovane.
  • Pokud si nepletu tak occluzi modelů (i zvuků) umělo OFP snad už v roce 2001, měl jsem za to že je to běžná technologie..
  • Keyz
    Jo, ale nesmíš si toho ve hře všimnout.
  • Stáhni tu jejich enhanced edici, odstraňuje nutnost registrace.
  • Pokiaľ som dobre pochopil,tak tu nejde o načítanie ale o rendering.
  • Pethulla
    zaregistruj si ji na GOGu, pak by to mělo jít v klídku.
  • Jenže je rozdíl aby bylo vygenerované na to na co se díváš, což věřím, že bude v zaklínači a aby se generovalo postupně co se na to díváš, což mi přijde jako totální hnus a často to mají právě gtačka.
  • Keyz
    Jde o to aby to hráč neprokoukl. Jestli se to bude načítat dříve než se hráč otočí a nebude vidět jak to doskakuje tak to bude dobré.

    Ale protože se lze otočit ve zlomku sekundy, tak nevím. LOD a jeho přeměny jsou často patrné a jestli se pak otočím a uvidím, jak tam něco vyroste, tak to bude vypadat pěkně blbě.
  • teď jsem z nostalgie nainstaloval jedničku.(mám origo) a co nezjistím už si ji nezahraji.nutnost registrace na nefunkčním serveru mě to neumožní. *16* *16* *16*
  • Hned mě napadá GTA, The Elder Scrolls, nebo Rage. (který byl taky dost špatné odladěný)
    V OpenWorld hrách se vždycky řeší dilema se zdroji.
    Pokud tento systém bude fungovat bez problému, tak ať už to je!
    Budeme mít zase o něco více polygonů pro bohaté scény, (nebo snížením nároků na grafiku)
  • Spades
    Tohle není na otáčení. To funguje ve hrách už mnoho let. Bez toho by 3D hry ani nešli udělat.
    Tohle je NErenderování věcí za jínýma věcma, což nešlo moc dobře vyřešit, aniž by se to zasekávalo, a tento framework to právě řeší.

    Navíc problém není v tom, že by se scéna načítala. Ona načtená je, ale jde o renderování. Stejnak se to renderuje 60x za vteřinu, ale s pomocí frameworku se jen řekne, že se renderuje méně objektů. To je jeden blbej if, takže prakticky žádná ztráta výkonu.
  • jasně že tam je ,slyšel sem že mozek je docela 'dělo' *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit