• "...hra by se dala bez problémů provozovat na gamepadu nebo kombinaci klávesnice + myš + myšák, protože na zaměřování je tu vždycky, včetně boje, spousta času."

skôr naopak, zameriavanie myšou a paradoxne(?) aj gamepadom je oveľa rýchlejšie a jednoduchšie ako pri tých pohybových srágorách
  • No jestli byla BEYOND GOOD AND EVIL skákačka, tak já jsem čingischán. Vždyť hlavní postava nedisponovala skákáním. Nechápu proč tenhle propadák všichni vynášej do nebes, tak nudný a infantilní svět se jen tak nevidí. Jo PSYCHONAUTS to byla jiná káva.
  • Nevím, proč autor píše, že Beyond Good and Evil byla skákačka. Ve skutečnosti to byla chodička mlátička, akční adventura s plížícími sekvencemi a la Metal Gear Solid (a samozřejmě, závody). Jinak, BGaE byla hezká hra, ale legendu z ní udělali spíš novináři a PR, o nějakém grálu se podle mě rozhodně nedá mluvit. Skutečně hezkou a temnou skákačkou byla naopak třeba hra Evil Twin, doporučuju i po letech.

Pokud jde o Mickeyho, je to klasická ukázka úpadku herního průmyslu. Spector, který kdysi dělal nejlepší hry na trhu, se plácá s nesmysly od Disneyho, zatímco za zády mu vzniká Deus Ex 3. Doufám, že se Mickey nebude prodávat a Warren se nad sebou zamyslí a udělá zase nějakou pořádnou hru. Nebo už všem těm matadorům ze starých časů hráblo? (Molyneaux, Meier, Spector)
    • Já jsem toho Mickeyho zkoušel a zatím největší podobnost byla podle mého s American McGee's Alice a právě s Evil Twinem. Proto nechápu, proč mluvíš o úpadku a podobně. Naopak Deus Ex 3 vypadá na typický pokus o vytěžení dolárků z poměrně známé značky. Ruku na srdce tvořit prequel, v němž je celý technologický pokrok mnohem dál než v původních dílech, je samo o sobě na hlavu.
      Doporučuju dát Mickeymu šanci. Sice mu nezemřeli rodiče v den jeho narozenin, ale i tak to není "veselá disneyovská skákačka".