Přejít na výpis diskuzí
Epic odhalil Infinity Blade, první Unreal Engine 3 hru pro iOS
3.11.2010 | Petr Poláček
4 příspěvky
-
Mají, ale ne všechny. U Androidu je problém s roztříštěností platformy - různé verze OS na různě výkonných zařízeních s různým rozlišením displeje = více práce při vývoji. Nicméně třeba EA už vycítila, že by i tady daly trhnout nějaké peníze, tak začala portovat své tituly z i-zařízení; podle mě je to jenom otázka času, pokud si Android udrží stávající popularitu.
-
Ja len ze preco vyrobcovia hier zabudaju na android ? Ved android smartphony maju dokonca viac vykonu ako i-zariadenia. Vyslo par kvalitnych hier od gameloft ale to je uz strasne davno.
-
Podle aktuálního stavu maximálně 10 dolarů, po měsíci to klesne na 5, klidně ale můžou začít už na těch 5 dolarech
-
Super, další důvod pro iPod Touch. Jen by mě zajímala cena.