Přejít na výpis diskuzí
Evropská verze GTA: San Andreas jede v emulaci na PS4 hůř než americká
10.12.2015 | Adam Homola
28 příspěvků
-
neumíš nic jiného než plácat hovadiny sašku
-
lidske oko stejne nerozezna vic jak 24 fps.
-
No spíš je otázka proč tyhle hry hrát na PS4 , když jsou už i pro android.
-
Rozdeleni na PAL a NTSC byl cert dluzen. Tolik zmrvenych portu do PALu v ere PS2 svet nezazil, a tohle jsou porad následky. Když si vzpomenu na totalne zmrvenou PAL verzi Final Fantasy X tak ještě ted bych za to nejradši nekomu nakopal zadek.
-
licence
-
ty mas z tech PC normalne komplexy *1*
-
Lidi to ale zblajzly tak vo co go ne?
-
PAL standard strikes BACK! :))) Have that sh*t on 25fps and upscale it to a locked 30fps!
Brilantní nápad ... tady se na to prostě někdo vyblajz. -
To musí dost nadávat když asi před týdnem dvěmi, vyšla GTA SA na X360/PS3 *4*
Emulace jsou naprd... -
Vtipálku
-
Není to emulace.
-
To budou ty gddr5 na ps4. Na 60fp u staré hry musí mít gddr10 *1*
na pc to šlo snadno řešit a zde to asi neumí. Nebo to je pro milovníky filmových zážitku -
Protože "dirty console peasants". :D
-
Četl jsem, že to není emulace původní PS2 verze, ale upravená Android verze, co je na tom pravdy?
-
No jo a přitom plynuleji než leckterá vyhlazená (nejčastější příčina framepacingu) hra v 60fps na tvém počítači.
-
Nechápu proč probůh nepoužili stejnou verzi, to mi hlava nebere.
-
2004 *1* *1*
-
Hra z roku snad 2006 jde na nejnovější konzoli v 30 fps. *15*
-
přesně tak, z 30 FPS Veskoslav a LV kolabují, takže není možné, aby to hráli v 30FPS, to by mezi námi už nebyli...
-
next gen :D