-
"Strategií nabyté souboje" - To má být Strategií nabité souboje. Pokud mluvíme v tom smyslu, že je něco napěchováno, nacpáno, je tam toho hodně, píše se "nabít" (mám nabitý rozvrh). Nabýt znamená něco obdržet.
Bylo by mi to fuk, ale takhle v podnadpisu to celkem praští do očí. *3* Jinak pěkná recenze. -
Hra je to super jen jsem, až v polovině hry zjistil, že obtížnost je defalutně zapnutá na brutál :D
-
Konečně mi hra, po dnešním patchi, dovolila dokončit poslední souboj. Takže 35 hodin na medium a první průběh za mnou.
Ano, technická stránka hry je hnus fialovej, ale i tak za mně 10/10. Protože tohle je prostě moje krevní skupina, dlouho tu nic takového nebylo a nehrál jsem Conquistador, takže nemůžu porovnávat. Za 600,- podle mě super koupě.
Ale popravdě, během hraní jsem se porád nemohl zbavit myšlenky, kdyby tak nějaký AAA studio mělo zatmění a rozhodlo se udělat takovouhle hru s pořádným rozpočtem. Kde by všeho bylo prostě víc a tak na 150h. Jó to by se mi líbilo.
Nicméně mi bohužel nezbývá nic jiného, než to rozjet na novo a na vyšší obzížnost. Far vel. -
Osobně se přidávám ke kladnému hodnocení. Musím říct, že mě hra táhne více, jak například Pillars of Eternity, a to jsem vždy víc sázel na fantasy zasazení. A přesto, je to celkem zajímavé, hlavně jsem rád za ten tahový soubojový systém, který mi příjde daleko příjemnější než ten, který používají třeba vývojáři z Obsidianu.
Vzhledem k chybám je hodnocení sraženo a tak nějak odpovídá. Sám jsem se divil, když jsem se po nějaké době podíval do nastavení co na mě vyskočilo za obtížnost, jako "casual" jsem se přes pár soubojů dostal, ale pak už jsem to nevydržel. A také to padání mno... -
Pro me prekvapeni roku. Naprosto paradni hra. Jak odstrani bugy (mel jsem zatím 2x) tak pro me lepsi nez Tyranny a Torment. Questy jsou super mají hodne moznosti.
-
No, recenze vcelku odpovídá stavu, zakopaný pes je ovšem jinde - bugy, bugy, bugy bugy. Hlavní město (Ribe) je oblast, kde mi hra padá cca co minutu (jinde ne). A nejen mě, Steam recenze jsou plné nářků, protože kromě pádu občas hra zničí i savy (musím zaklepat, mě ještě ne). Vývojáři se už omlouvají a pracují na patchi. Dále obtížnost nastavená defaultně na Insane (taky bug) - a já si pořád říkám, proč mi 2 kamínky z praku vypálené z druhé strany pole složí vymakaného vikinga ve zbroji. Oproti Expeditions Conquistador je největší změna v cestování na mapě - nemůžu říct, že by to bylo jednoznačně pozitivní. Na jedné straně to má výhody v dalším zkoumání v lokacích, na druhé straně je pryč svoboda pohybu a pohyb na mapě je umožněn jen do lokací a nocovacích táborů, přičemž lovení a další interakce z mapy jsou částečně v lokacích a částečně se dějí při nocování. A ten obrázek mapy je fakt hnusný. Vůbec ovládání tábora se změnilo k horšímu. Prvky, které byly v prvním díle intuitivní a výrazné jsou nyní mdlé a hůř identifikované. Soubojový systém naštěstí autoři nezvrtali, víceméně odpovídá prvnímu dílu. Každopádně dokud neopraví bugy, je hra nehratelná. A to za cenu od 600.- výš fakt vyplatí.. Inu daň pro nedočkavé hráče za koupi hry hned po vydání.
-
Hra asi bude fakt dobrá, ale ty bugy..........já to třeba dotáhl do prvního rozhovoru ve hře, kde už to prostě nešlo jinak a odinstaloval jsem to. Na 4K monitoru mi to vypisuje nějaké rozlišení 1331x něco nebo tak nějak, ale písmenka jsou tak titěrná, že mě z toho po 15ti minutách rozbolela tak hlava, že to nešlo dál. Navíc mi to rozlišení ani nejde změnit, ať nastavím co nastavím, je to stále stejné, takže nezbývá než počkat na nějaké opravy a pak to zkusím znova. Rozhodně ale hru nehážu do pytle s paskvilama nebo tak něco, jen si prostě na nějaké hraní počkám o trochu déle....je to škoda.
-
Bez češtiny je mi tahle hra ukradená *10*
-
-
Čeština se začala dělat.
-
A nám je ukradené, že ti je hra ukradená, protože jsi nebyl schopnej naučit se anglicky.
-
-
Hlavní brána je past, rozhodně je lepší udělat díru do palisády.. laserem.. cool story :)
-
Odehrano nekolik hodin, a nejak se do toho nemohu dostat:
1. Osobne postradam magicke dovednosti. Sice tam je heal, povzbuzeni party / oslabeni nepritele ale to je asi tak vsechno. Jo a heal se nesmyslne sesila jenom na blizko (musite stat u healovaneho) coz je totalni kravina.
2 Skilly pro zbrane, luky, praky docela fajn. Kazdopadne ranged je OP - prakem davat prdu jak s kopim mi prijde minimalne divne.
3. Nevim jestli si musim jeste pohrat s grafikou (vsechno na max.) ale postavy hrozne splyvaji s okolim. Az me z toho boli oci.
4. Nevim jestli je to tak celou hru, ale v bitve se strida cela skupina A vs skupina B, ale nikdy ne po jednotlivych postavach na preskacku dle moralky nebo vule jednotlivych postav. -
-
Ještě že jsi to nerecenzoval. Posledně se tu nesla recenze na Transport Fever úplně ve stejném duchu. Recenzent chtěl sandbox a vyčítal hře, že tam jsou ekonomická pravidla, která ale on nechce... Úpřímě, pokud chceš draky a magii, tak můžeš sáhnout prakticky po čemkoliv a bude to tam. V horší situaci je druhý tábor, který by radši jen ty meče a šípy a magii jen součástí legend a vyprávění. Těch her moc není. Posledně mě lehce zklamaly Legends of Eiswald. Nejdřív se to tvářilo pěkně historicky. Z různých strašidel dle questů se vždy vyklubaly lidé (vykradači hrobů na hřbitově, bezdomovec, atd.) Kněze v armádě jako slabého buffera a bylinkářku jako léčitelku jsem uvítal, ale jak se levelovaly a přibývala jim kouzla, už jsem lehce znervozněl, nicméně včera už jsem napochodoval do armády zombíků a duchů. *9* Už chybí kouzelníci
-
Pokud si někdo u historické hry stěžuje na absenci magie, očividně si vybral špatnou hru.
-
Trochu nefér vyčítat historické hře, že tam nejsou kouzla, nemyslíš (třeba léčení na dálku, jak chceš realisticky léčit někoho na dálku)? Asi jako bys EuroTruck Simulatoru vyčítal, že v něm nemůžeš řídit K.I.T.T.
-
-
Ocenuji tvoji snahu obhajovat logicke navaznosti v necem jako hra. Urcite tam uz nebude zadny dalsi skill ktery by se nezakladal na realite.
-
-
První bod se trochu tluče s druhým, nemyslíš? Chtěl bys fantasy, ale stejné poškození kopí a praku ti přijde divné *4*
-