Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mohl bych poprosit o radu? Moc PC hry nahraji, ale tahle mě naprosto uchvátila a chtěl bych si ji pořídit, ale... jsem nehorázný amatér. Stačí, když si koupím hru nebo k tomu potřebuji ještš něco(čím bych řídil atd)? Co když mi to na počítači nebude fungovat? Hrozně se bojím, že ji koupím a ona mi potom nebude fungovat. Předem opravdu moc děkuji za odpověď a omlouvám se za svůj amatérismus v těchto věcech.
    • Ke hře určitě nic dalšího nepotřebuješ, ale faktem je, že s volantem je ten zážitek ze hry o dost lepší( čistě můj subjektivní názor). Jestli hru rozjedeš na svém počítači zjistíš zde: http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=23930&game=F1%202016 . Zadej tam informace o svém PC a web ti odpoví. *4*
  • Téměř vždy, když vidím novou F1, tak si se slzou v oku vzpomenu na Geoff Crammond GP 1-4.
  • Škoda, že když má codemaster licenci už od oku 2010, že neudělá něco podobného jako před mnoha léty EA se svým F1 Challenge.
    • Mart9
      Co přesně?
      • Víc ročníků a provázet tak kariéru. F1 Challenge měl sezonu 99-02, sice je neměl kariéru, ale tohle by hru hodně zvedlo.
  • Mart9
    Koupil jsem si před pár týdny ve slevě F1 2015 a musím vyzdvihnout, jak super hra to je. Jezdím teda s výchozím nastavením, takže je tam asi dost pomocníků, ale zatím mi to vyhovuje. Jde mi o pocit ze závodění a ten tam je výborný.
    • Tak ty F1-čky od Codies nejsou špatné hry, akorát měly čím dál horší renomé, páč sou tak nějak všechny stejné, a zrovna u 2015 prý chybí nějaké prvky kariéry co tam dřív byly (upřímně nevím jaké, poslední sem hrál 2013 myslim). Navíc v těch starých dílech měly formule pořád 2.4L motory, měl sem je tak nějak radši :)
      • Mart9