Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • romankubanektisc
    Hra je každopádně dobrá a nabízí adrenalinový zážitek. Koneckonců pokud si chce člověk opravdu zajezdit tak F1 je jasná volba. Je to prostě královna ježdění (myslím F1 obecně, ne jen recenzovanou sérii). Chce to ale trochu trpělivosti, než se člověk hru naučí dobře ovládat. Ideálně jezdit se solidním volantem s motory a řazením. To se pak snadno i zapotíte. Jakmile se naučíte jezdit, doporučuji začít si osvojovat taktiku. Ideální je v tomto díle série způsob tréninků, kde plníte jednotlivé části. Je to o tom pochopit, jak co ovládat a jak to zajet. Hlavně se nesmíte vzdát. Odměnou je pak čistá ryzí chuť pokračovat v kariéře a jezdit nové tratě. Můžu jedině doporučit.
    • Jack1947

      No ne že by měl fanoušek na výběr z nějakého přehršle titulů... stejně jako NASCAR je jen jeden.

  • SalemCZ

    Je to lepší než klasický závody, který už mě mnoho let nudí.

  • JakubT

    Souhlas, je to hodně solidní zlepšení oproti minulému roku. Za mě je jedno z největších plus začlenění ERS a jeho manuální kontroly. Konečně z toho vyplývá velký rozdíl mezi časem z kvalifikačního kola (kdy je palivo i ERS na max, ale nelze s takovým nastavením jet moc dlouho), a z normálního kola v závodě. 

    Zdá se mi, že UI ostatních jezdců taky dobře pokročila, nepůsobí už tak tupě a předvídatelně.

    Trochu divné mi jenom přijde, že na klávesnici se nedá moc dobře odstartovat, i když si člověk sníží výkon na nízký, stejně dojde k prokluzu kol - na vyšší AI obtížnost je těžké odstartovat slušně i s kontrolou trakce, a nejde s tím nic dělat (resp. slušně odstartovat je problém vždycky, ale na vyšší AI toho protivníci využijí).


    Zajímalo by mě, jak dobrý je model rozrušení vzduchu a snížení přítlaku, když se jede kus za protivníkem. Snížení odporu vzduchu a možnost předjetí s použitím slipstreamu tam určitě je, ale nemám pocit, že bych moc ztrácel přítlak v zatáčkách kus za jiným vozem, což přitom v realitě je problém zásadní. Na druhou stranu, když si člověk vezme, jak to ty závody někdy zabíjí, možná je pro zábavnost spíš dobře, že se to moc neprojevuje, simulace nesimulace....

    • Ber to tak, že F1 tituly od Codemasters nikdy nějaké moc komplexní simulace být neměly, spíš je to takové poježdění s oficiální licencí a pravidly na udělání dojmu na hráče.

      Já jako náročnější hráč si vychutnávám Assetto Corsa Competizione (posledních už asi tak 8 let všechno jedině se slušným volantem) taktéž s oficiální licencí a to Blancpain GT3, nyní v Early Access. Zatím není moc obsahu, ale rychle začne přibývat obsah i funkce, takže bude velice zajímavé vidět ten vývoj a čeho všeho vývojáři dosáhnou. Cítím velký potenciál - pro fanoušky motorsportů to bude zřejmě významný herní titul.

      • Duncan66

        spousta "narocnejsich" hracu se u serie F1 dobre bavi a je to pro ne i vyzva. V jinych hrach jako AC nemaji napr. karieru, nemaji tam tak propracovane vozy F1, zvlast ty soucasne, nemaji tam vsechny okruhy atp. Letosni rocnik ma jedine minus a tim je, ze nefunguje na VR, jinak si ho v podstate kazdy pochvaluje, vcetne jezdcu HC simulatoru. F1 pri vypnuti vsech asistentu uz davni neni jen pojezdeni s oficialni licenci. 

        A jenom proto, ze na aute nemuzes nastavit milionpetsettisic veci, jako v jine hre, automaticky neznamena, ze se auta nemuzou na trati chovat podobne realne, jako v AC Compentizione.

        • Toto opravdu není o vypínání asistentů, pak bych mohl mluvit o HC simulátoru i o Mariokart. Kde není komplexní a reálná fyzika ani pomocníky nic nemění a vozy F1 v Assetto Corsa jsou a poměrně aktuální - zrovna Ferrari SF70H z loňské sezony, vývoj AC byl ukončen, takže novější nebudou. A dál si troufnu nesouhlasit s tvrzením, že simulátory nejsou o milionpetsettisic nastavitelných věcí - právě o tom to je, jinak nechápu předchozí tvrzení, že AC nemá tak propracované vozy F1, právě naopak je propracované má a jde na nich nastavit komplet vše co v reálu. Naopak nechápu, jak v oficiálních F1 hrách mohlo do tohoto dílu tolik věcí chybět. O kariéře nemá cenu se bavit, o tom AC nebyl a neměl žádnou oficiální licenci co do šampionátů. To vše se však u ACC mění a troufnu si tvrdit, že pro příští rok to bude ACC, co bude jedničkou ve hrách s oficiální licencí.

      • Jack1947

        Nakonec to bude dědit osud FIFA/NHL furt starej engine soupisky taky nebudou nic moc ale hlavně že se koupí že 😀

        • Duncan66

          F1 se od hokeje a fotbalu zasadne lisi. pravidla a vozy se meni i o nekolik radu rychleji, nez jak se vyviji hokej a fotbal, takze tam dalsi rocnik ma casto sve opodstatneni a nejde jen o zmenu soupisek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit