Přejít na výpis diskuzí
Fable, Black & White a další - na studio Lionhead se jen tak nezapomene
2.5.2016 | Petr Poláček
22 příspěvků
-
Že tě tvůj fotr raději nevystříknul ven, mohl nás tohoto ušetřit... *6*
-
Taky bych to měl radši bez těch zvířat.
-
nechcete dát radši v pátek Fabla, může te ho alespoň porovnat s Anniversary
-
řekl bych že PC hráč, jelikož 2 nevyšla na PC, což je škoda když vyjde první díl na PC a třetí, tak mi přijde že v sérii něco chybý
-
Moulyneux je hlavně dneska synonymum pro "overpromised & underdelivered" hru, pokud to chceš říct mírně. Pokud drsně, tak je to lhář.
-
No konečně. Black and White do dneška nenávidím. Krávu jsem musel vždycky střískat, až byla fialová jak Milka. Stejně neposlechla. A opice byla snad ještě blbější. Třetí zvíře si už nepamatuju, protože takovou frustrující stupiditu jsem odmítnul dál hrát. Čekal jsem něco o level výš než Populous. Nikdy jsem víc nelitoval utracených peněz než u Black and White.
-
vadí mi, že nikde nedostanu fable 3 na pc koupit... chci si to znova zahrát a nemůžu
-
Fable 1 RPG mého dospívání
-
Molyneux toho možná hodně "nakecal" (otázkou je co byl ústupek na úkor vývoje a času a co tehdejší technologii) ale i tak se podílel na velmi dobrých hrách mimo Lionhead studio pod Bullfrogem jsou to zejména Populous/Powermonger, Syndicate, Magic Carpet, Dungeon Keeper. Každá hra na x desítek hodin a ke každé jsem se kdysi uměl vrátit a zahrát si ji třeba i celou znova. O kolika hrách za posledních pár let tohle můžu říct? :(
-
je to mlíčňák, když jsme ty hry hráli my, tak ho měl táta ještě v pytlíku :) No a že je to troll je jasné už jen z jeho příspěvku "nic z toho jsem nehrál" což má informační hodnotu stejnou a stejně věcnou k článku jako info že "na záchodě došel toaleťák".
-
Diky moc za clanek, je hezky si obcas takhle pekne zavzpominat.
Tak R.I.P Lvi hlavy. *3* -
Lionhead byl po Fable těsně před krachem protože ani Fable ani B&W se moc dobře neprodávaly(kvůli "slibům" Molyneuxe).
Neviděl bych ten MS Studios jako katastrofu. Bungie si u nich udělalo jméno, Rare taky prospívá, Remedy na tom čpatně není taky, Playground s Forzou je na tom výtečně,
Bohužel ne každý dneska považuje Molyneuxe za toto vizionáře jakým byl když vydal Powermonger. -
Kdeže. Molyneux už v Bullfrogu blbnul. Senzační odhalení, snižování laťky v průběhu vývoje, nakonec totálně ořezaná hra.
Pamatuju jak vychvaloval Fable a nakonec tam bylo tak 20% toho co oznámil že tam bude.
B&W bylo pro mnohé taky jen nenaplnění slibů.
Tím neříkám že to nejsou dobré hry, to zas jo, jenže když ti někdo slíbí že ti dá 100% a pak ti dá sotva 20% tak je někde problém.
Nezapomeňte že sám Molyneux řekl "After Fable, there was a pretty dark time where people looked at the game and compared it with what I said in the press, and they felt cheated." -
Jednička je famózní, trojka je famózně špatná.
-
Ty jsi něco jako hlavní troll na games.cz?
-
Zrovna jsem přemýšlel nad tím, jak by se jim dařilo, kdyby bývali nebyli pod Microsoftem. Až si říkám, že studio, které vždycky experimentovalo a dělalo "trochu" jiné hry, muselo vlivem "norem a trendů" skončit zákonitě takhle. Ostatně už to, že byli nuceni dělat čtvrté (!) pokračování jedné hry... Ždímání značek nikdy nebyl jejich styl. Každopádně díky za ty klasiky, které tu po nich zůstanou.
-
Dungeon Keeper byl stejně tvůrčí vrchol toho pána s divným jménem.
-
To muselo bolet!
-
nikdy jsem od nich nic nehrál a když jsem se díval co vytvořili, tak jsem očividně ani o nic nepřišel...
-
Jo, ja som si tiez nedavno zaspominal na Lionhead (shameless advertising warning! ;)) cez retro letsplay The Movies :) https://youtu.be/GkA5rZvz0ZM
Lionhead este pred kupou Microsoftom mal cosi zo stareho Bullfrogu a bolo to citit i na tych hrach. V ziadnom pripade neboli dokonale, ale boli to zaujimave a casto krativne experimenty. Experimenty, ktore sa dnes uz bohuzial nenosia. Teda aspon nie v tom comu hovorime AAA sfera.