Přejít na výpis diskuzí

Fallout 76 chystá úpravy přehnaně omezeného soubojového systému

20.12.2018 18:45
Václav Pecháček 16 příspěvků

Kromě plejády problémů technického rázu nový Fallout 76 trápí i zvláštní designová rozhodnutí. Patří k nim i systém PvP, který určuje, jakým způsobem můžete bojovat s ostatními hráči. A podle mnohých je až příliš omezující, což vede k tomu, že útočit na ostatní se většinou nemůže vyplatit. Bethesda...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak už jsem přišel na to kde je u hry Fallout 76 problém. Toto píšu pro každého čtenáře, který zvažuje hru koupit a nenechal se zmást lživými a neobjektivními recenzemi, kde jasně recenzent nesnáší Bethesdu.

    Tato hra si zaslouží MINIM´ALNE hodnocení 7/10. Já bych dal i více, ale momentálně jsem zaseklý a jak? Vysvětlím. Hra se hraje perfektně cca do 20 levelu, kdy procházíte mapou single a plníte questy. Pak, ale přijde zlom a najednou nemůžete pro velkou obtížnost dál a musí se tzv. levelovat - ve slovníku pařanů tuším grindovat. Toto je nepříjemná fáze hry, kdy musíte na stále stejná místa a získávat level a nemůžete pokračovat.

    Hru zatím hraji snad s jediným bugem, kdy mi zmizel základní tábor,a el to bylo asi proto, že ho už na mém místě měl někdo jiný na jiné mapě.

    Hru doporučuji pro milovníky akce. Díval jsem se na Red Dedad Redemption co je všude vychvalovaný a Fallout je jasně v soubojovém systému lepší - zábavnější (v akci rychlejší).

    Jinak zkoumal jsem ostatní open world hry - namátkou Fortinite, Anthem a jiné "populární pecky" a Fallout 76 má jasně nejhezčí vymodelovaný postapolaklyptický svět. Stačí jen chodit po krajině a kochat se nádhernou a kosit nepřátelské mutanty. Chápu ale že někomu to nestačí a potřebuje příběh.


  • Chápu, že může vyjít rozbitá nedodělaná hra. Co ale neodpustím, jsou ty kecy Todda, že na téhle hře spolupracovali úplně všichni ze zenimaxu, což je zjevna lež a hru vyvíjel nezkušený C team. Měli vydat jako early access a prezentovat to jako experiment. No ale jasný, upřímnost by jim tolik nevydelala a bethesdě se rychle promijí všechny přešlapy a že jich bylo!!! Namátkou: 

    Extrémně zabugovany daggerfell, který nešlo ani dohrát. Morrowind byl v době vydání nehratelný. Oblivion měl tak špatně udělanou trávu a s ní spojenou optimalizaci, že ho šlo hrát jen s fixem od fanouška. Skyrim měl ram leak na pc i konzolich a milion dalších chyb nikdy neopravených! Všechny jejich hry měly zásadní problémy se stabilitou a optimalizací. To nikdy neopravili. Až moddeři. Smutné, že asi technicky nejlépe jim v současné době funguje ESO, které ovšem nepoužívá jejich špatně modifikované gembryo. ESO bylo první měsíce také nicmoc, ale to se dá jako jejich prvnímu  mmo odpustit. I tak je tam příliš copy paste obsahu. 

    Snad F76 otevřel konečně lidem oči. 10/10 tady pro skyrim jsem vždy považoval za špatné hodnocení a to mám grygara fakt hodně v oblibě. 

    • Dohrál jsem Morrowind i Oblivion i Skyrim bez jediného BUGu či problému... co si tu vymýšlíš za virtuální problémy a bugy, které ve hrách nebyly?

  • booczech

    Já myslel že tahle "hra" která znesvětila značku Fallout, je již 10 stop pod zemí. :D

  • Maxianimal

    Tak kdepak je IlusiveMan, aby nám řekl, že to vůbec není potřeba a hra je i tak skvělá, perfektně  vybalancovaná a hlavně - že je to zábava a nikdo z nás to vlastně nehrál?

  • Derp_1337

    "Nic víc o něm zatím nevíme, ale hratelná verze... je prý zábavná"

    Hahaha, pěkný PR marketingový kec.

    Ale obávám se, že pro F76 je už pozdě, tuhle hru si vývojáři sami pohřbili. Snad se konečně Bethesda poučí a přestane vydávat nedodělané a zabugované hry.

    • Nepoučí. Jestli jejich údaje o 800k hráčů jsou pravdivé, tak 800 000 x 60 = 48 000 000 000 USD. Vzhledem k tomu, že 90% hry už měli z F4, tak si troufám říct, že na tom slušně vyrýžovali.

      • Razmir11

        48 miliard dolarů? 

        Ovšem s takovouhle matematikou by mohl být v balíku každý. Třeba i já.

      • Přesně tak. Asset flip s minimálními náklady (vytvořit novou mapu bez NPC nemohlo stát moc peněz. Vždyť ten jejich "lego" edtor je už od TES3 postavený k tomu, aby tam nové lokace dokázalo poskládat i dítě). Takže náklady minimální.

        A běží to na f2p modelu, který prostě vynáší bez ohledu na kvalitu her Vždyť kraviny na mobilu generují víc peněz, než konzolový a PC trh dohromady). Vůbec bych se nedivili tomu, když by brzo vyšla zpráva, že F76 už vygeneroval větší zisk, než všechny ostatní Fallouty za posledních 21 let dohromdy. Ne že bych si něco takového přál a fandil tomu, ale nepřekvapilo by mě to.

        • Zase tak jednoduché to není udělat krajinu v Morrowindu či dalších dílech. Co pises, je blbost, neznalost. Jsem modder všech dílů od Morrowindu. 

        • Derp_1337

          "Vždyť kraviny na mobilu generují víc peněz, než konzolový a PC trh dohromady"

          Ten odhad vycucaný z prstu se ti moc nepovedl, jsi fakt mimo!

          Ačkoliv je mobilové hraní na pomalém vzestupu, tak v současné chvíli market share mobilových her je okolo 40% ( ±6% , záleží na zdroji). PC a konzole si berou nějakých 26-28% oba, takže dohromady je to cca 55% (52-56%), což je nadpoloviční většina.

          • Jack1947

            Mobilní hry jedině kvůli hard cashgrab mechanikám, paywall a Freemiumu , doufejme že to pc nepotká nikdy v takové míře.

    • readyxx

      nepouci :)

  • KIMCID

    Jak to jednou pohřbíš, pohřbíš to na vždy

    • Jack1947

      Tak no, ani pověstná Svěcená voda by zde už neměla účinek.

    • Cest vyjimkam potvrzujicim pravidlo jako FF XIV.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit