Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sugyn

    Ja bych byl za komornejsi a promyslenejsi hru s neco ve stylu KOTOR2. Hlavne zadny open world, jak me navnadil zacatek Atomic Heart tak potom me to instantne prestalo bavit jen co jsem vylezl do otravneho sveta.

  • Derp_1337

    Hele, to je běžný. Je to komplikovaná situace.

    Když jsi mladý, tak všichni ti říkají, že se k "starším" lidem musíš chovat uctivě. Ale pak je většina lidí dotčená, že jsi k nim až moc uctivý. 😂

    Naše sociální normy mají mnoho pravidel, ale pak zase existují hromady vyjímek k těm pravidlům. Normální člověk (obzvlášť ti mladí) v tom má problém se vyznat. Však jsou taky lidi, co se celý život tomu věnují profesionálně a studují etiku chování.

  • tuco

    Outer Worlds jsem sice nehral, ale vim, ze na tom nepracoval Josh Sawyer ktery jako hlavni designer a vedouci projektu ma, dle meho, podstatnou zasluhu na uspechu FNV. 

    Tvrzeni, ze "dnešní Obsidian není starý Obsidian" je sice castecne pravdive, jelikoz dnes je Obsidian nejen vlastnen MS a pracuje na nekolika projektech soucasne, nicmene to neznamena, ze pro FNV 2 by nebyl schopen dat dohromady tym, ktery by udelal dobrou hru v duchu FNV.

    Jelikoz Josh Sawyer nedavno dokoncil praci na Pentimentu, a jak se zda (nedavno streamoval na Twitchi https://www.twitch.tv/jesawyer) tak v soucasne dobe jeste na nicem novym nepracuje, je teoreticky mozny, ze by se do vyvoje FNV 2 zapojit mohl.

  • Tanatonaut

    To je v pytli. Stačí že mě všichni mladí od sousedů v baráku zdraví dobrý den pane,  jako kdybych byl nějaký děda ( je mi 36 ), místo čus vole jako kdysi. Musím tohle zažívat i tady 😀 😂

    Přes trávník se neběhá. Ale kvůli tomu nejsem pán 🙂

  • Tanatonaut

    Dětinskou práci s motivy bych přežil, ale nudný gunplay a arénovitý styl lokací už ne. Nevím proč i starý Fallout3 ( od Howarda !!!! ) má pořád lepší pocit ze střelby nebo rpg prvky. 


  • toka

    Přesně na Groundbreaker jsem si vzpomněl taky, že tam úplně nesedí popis z toho původního komentáře. Osobně jsem tam taky žádný woke neviděl, ale rozumím tomu, že někdo to mohl mít jinak.

  • Psychotic

    Asi tak.

    Myslím, že pan Tanatonaut je ten typ, který "woke propagandu" vidí úplně všude.

    Ano, hlavními záporáky Outer Worlds byly korporace, ale anti-kapitalističtí revolucionáři byli zobrazováni jako neschopní LARPeři v lepším případě a oportunističtí teroristé v horším. Naopak rozumní kapitalisté z lodi Groundbreaker byli klaďasové.

    Nic moc woke jsem v té hře neviděl. Ano, první follower, kterého můžete rekrutovat, je indická autistická homosexuální asexuální žena-mechanička, ale to je vše - jako by si tvůrci všechnu nucenou diverzitu odškrtli jednou postavou a nemuseli tím plevelit zbytek hry.

  • Kverulant

    Antikapitalismus vůbec není nějaká současná móda, v herní kultuře s pesimistickým pohledem na svět řízený korporátním kapitalismem uspěla třeba série Bioshock nebo Deus Ex .

  •  Za New Vegas 2 bych velice rád ale ještě víc bych byl za NV remaster do Unreal Enginu a 4K.

  • toka

    Já si teda Outer Worlds hodně užil. A to včetně té politické agendy, ať už to byla satira nebo ne, já se u těch fórků leckdy dost zasmál. Ale rozumím tomu, že dneska je ta anti-kapitalistická propaganda tak vlezlá a rozšířená, že to člověk vidí už všude.

    Mimochodem obě DLC k tý hře byly scénáristicky i gameplayově skvělý.

  • Sem rad, ze nejsem jedinej, pro koho byl Outer Worlds zklamanim roku. Nudna, linearni, nedodelana a hlavne nevybalancovana sraj.a

  • Tanatonaut

    Jenže dnešní Obsidian není starý Obsidian. Outer Worlds byla plochá, politická agenda, kde se sluníčkový vývojáři snažili neumětelsky vyhlásit evil korporace. Jen jim na to chyběli kvalitní scénáristi, protože všechny starý páky už byli odejiti nebo prostě pryč. Takže raději ne.  

    Chytrá, podprahová satira je bohužel náročná disciplína a na univerzitách v Kalifornii se nevyučuje :(

  • Kverulant

    Já chci další Fallout od Obsidianu (spolupráce s očištěným Chrisem Avellone by taky nevadila) z jakékoliv oblasti, věřím, že by to stálo za to.

  • Nevim, opravdu chceme primo NV2, nebo neco noveho se stejnou kvalitou jako NV?

    Vidim v tom rozdil, protoze NV2 by podle me bylo vicemene primym pokracovanim, ale stejne kvalitni pocin ktery se Vegas tolik netyka ma podstatne vice volnosti. Treba by to mohlo byt neco co se opet dotkne bliz NCR, vcetne Vaultu 13, nebo pripadne Arroya.

    Priznam se ze kdyz nad tim premyslim, asi bych bral oboje, a jedinou tvrdou podminkou je proste kvalita.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit