Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no kokpit bych tam bral a hra je husta jen pro lidi co maj volanty od logitechu ktery maj 900 o otaceni jako mam ja pak je to teprve zazitek
  • Oficiální kokpit kamera bude DLC za 9.99$ :))
    • Tohle mě napadlo už když ohlásili, že nebude přítomen. Pak můžou jakože z dobré vůle pro oněch 5% vydat právě takové DLC *1*
  • giacobraza23
    At me cert vezme a uz se nechci o tom rozepisovat a kalit ty vody ale 5 % ze chce pohled s kokpitu.. Naprosta nepravda.. At ziji moderi!!!
    • ucho
      dodej prosím svou statistiku, rád se na ni podívám.
      • jeste te neprestalo bavit zastavat se hernich zmetku?
        • ucho
          proč tě ten herní zmetek zajímá? když vlezeš do restaurace, taky máš plná ústa kritiky na to, jaká jídla si mají smazat z jídelníčku, protože ti nechutnají? oni tě tu hru nenutí hrát, jestli se ti nelíbí, tak si ji nekupuj (no jo, to vy velcí kritici vlastně neznáte). stejně jako v restauraci tě nikdo nenutí, aby sis objednával ty jídla, co nemáš rád... máte smutnej život, když vás baví pořád něco hejtovat... slunce v duši.
          • Kdyz lezu do restaurace (kupuju si hru) jeste tak nejak nemuzu vedet co mi daji na talir, zvlaste, kdyz minule (Grid1) jsem byl naprosto spokojen. Pote, co jsem ochutnal a tentokrat dostal na taliri blivajz (Grid2) mohu snad vyjadrit svuj nazor, ze? Tolik k tvemu prirovnani. ale jinak mas pravdu ...to hejtovani uplne vseho maji nekteri jedinci asi vypalene ohnivym pismem v srdci :)
            • ja nikdy nepouzivam pohled z kokpitu, ale nekdo jo tak at ho tam daj ikdyby to bylo 1%! Ale hadat se jestli jeto 5% nebo 10 je uplne o nicem proste kdyz to u zavodni hry hraci vyzaduji MA to tam byt kor kdyz je to takova bezna a ocekavatelna vec jako pohled z kokpitu ja bych to nikdy nepouzil na zavodeni, ale rad se podivam a kdybych ridil volantem treba by mi to vyhovovalo lepe nez pohled zezadu, kazdopadne jestli to tam nedali protoze 5% hracu je pro ne malo tak jim preju jedine, at si to kazdy spirati a nedostanou nic!
          • smutny zivot ma podle me ten kdo naukor namitkam nekoho v priblble diskuzu nekde na internetu pridava ke svym jinak strasne FREE a objektivnim prispevkum zminky o tom jaky kdo ma zivot kdyz sem vleze a rekne (na zaklade vlastnich zkusenosti + za sr*cky opravdu neplatim NE) tohle stoji vazne za zlamanou backoru. Dekuji tedy za tvuj psychologicky rozbor. BTW netusil jsem ze charakter clovek ziska tim, ze bude podporovat spatne odvedenou praci nekoho, komou se v ocich honi jen $_$ a nakonec si mne ruce kolik se toho nedodelaneho blafu prodalo.
            To si jeste musim pridat do sveho kodexu aby muj zivot byl lepsi. *15* *3*
            • ucho
              pro lojzu: v diskuzi o Gridu 2 jsem se ohradil vůči jedinému a to tomu, když někdo nadával (zde autor vlákna) autorům hry. to prosím není kritika hry, to jen z dotyčného vyrostl ňouma. že se někomu hra nelíbí je jeho věc. nepodsouvej mi prosím výplody své choré mysli do úst... pouze se pak podivuji nad tím, že když někoho hra nebaví, že tráví tolik času hejtováním té hry. to je k zamyšlení...
            • Pro Ucho:
              1) to minus jsem ti nedal ja :) 2) ja tu hru hral 3) nekdo rekne ze se mu neco nelibi, ale ty jsi ten kdo chodi do disk. mu v tom zakazdou cenu oponovat, a u hry ktera by alespon v nejakem ohledu byla ocenitelna nereknu.. ale..
              3) myslel jsem ze z tebe vyleze neco mnohem inteligentnejsiho nez ten vyblitek ktery uz neba dale cenu pitvat :) ty moje slunicko *1*
              Ubohe.
            • ucho
              představ si, že jsem nikde tuhle hru nehodnotil (taky jsem ji nehrál). vůbec nikde jsem nepsal, jak je dobrá a jak je špatná... někoho ta hra bude bavit, někoho ne (je pár her, co mě nebavilo a přijdou mi špatné, ale vím, že někoho baví. fakt mě ale nikdy nenapadlo jít do diskuze dané hry a chrlit různá negativa na stranu autorů té hry. stejně jako mě nebaví fotbal a nechodím na fotbalová utkání vyřvávat, jak strašně hloupej je to sport a že by ho měli změnit, tenhle přístup by mi přišel trochu slaboduchý). když přesto přijdeš s tím, že mě ještě nepřestalo bavit se zastávat herních zmetků, lze na základě toho dojít k jistým závěrům a učinit tvůj psychologický rozbor... jedním z těch závěrů je, že jsi trochu mdlého rozumu a moc inteligence jsi nepobral. tvůj život zůstane stejně mizernej i nadále, piš si do svého kodexu, co chceš... *5* (btw ty žádnej charakter nemáš *3*)
        • smejki
          oponuje nepodloženým prohlášením. nepleť jabka s obrněnými transportéry.
  • Pohled z palubovky patri do simulatoru a ne do arkady jako je Grid 2 :))
    • a nutí tě někdo?
      • Ja to jezdim "z kufru". Ja to nekritizuu , jen rikam ze tenhle pohled bych videl jako nutnost u simulatoru.....
        • Tak ten kdo bere simulaci vazne si stejne ten pohled z kokpitu nastavi tak ze naznaky interieru jsou videt jenom po okrajich bez virtualniho volantu a rukou samozrejme. Jde hlavne o realny uhel pohledu na vozovku. K tomu jsou potreba jeste virtualni zrcatka protoze ty realne jsou zpravidla mimo dohled. A jisteze realnejsi FOV na dobry odhad vzdalenosti pro dobrzdovani.
          Pohled z kufru je spise pohled kamery umistene na zpetnym zrcatku ale pro arkadu urcite dobry.
          Ja myslim ze kdyz uz se Codies nechteli patlat s interierem tak mohli udelat alespon ten simulacni pohled. Jenomze tato hra je s volantem stejne nehratelna takze je to asi sumafuk.
        • tak určitě :)
    • aha

      diky
  • rancor1223
    Super, ale nechápu jedno věc. Proč se někdo s*re s modování hry, která za to nestojí. Skalní fanoušci to, řekl bych, být nemůžou, protože to je přesně ta skupina na kterou hra vůbec není mířená...
    • * kazdopadne si ta skupina moc dobre pamatuje Grid1, coz je bezpochyby pricinou tehle snahy
    • tuhle otazku si taky pokladam, ztrata casu sikovnych moderu kteri by se meli venovat radsi hram ktere za "vylepseni" opravdu stoji. Ne hram kterou vyvojari vylozene odflaknou, daji ji nalepku druheho dilu hry ktera diky tomu co dvojka nema vlastne ziskala jmeno... Docela kuriozni paradox. Alespon tim ale jista skupina lidi dava najevo co od hry v pocatku ocekavala. Osobne kdyby to bylo opravdove pokracovani Grid1 ktery dodnes radim mezi top 3 nej arkadove zavodni hry co jsem kdy hral tak bych si cely SP rad zahral. Ale vzhledem ktomu co si nam dovolili coddies predlozit by mi tech x euro museli za hrani tohodle blafu museli dat oni.
  • Smutné když si hráči musí hru sami dotvářet...
  • MickeyMutant
    Nechápu, proč si někdo výhled na silnici podstatně omezený monitorem chce ještě dobrovolně redukovat kokpitem na třetinu. Snad pro realističtější dojem, ale praktické to určitě není - výhled jak z tanku. Jinak ale samozřejmě budiž všem přáno.
    • Hanzales
      Já si dávám pohled z kapoty pouze pokud se v kokpitu zobrazuje volant absolutně jinak, než ten co držím v ruce, nebo pokud nejde ta animace volantu a rukou vypnout. Naopak pokud kokpit je a volant v něm jde vypnout, pak si nedokážu představit si dát pohled jiný. Ale chápu, že to nechápeš. Já zase nechápu, jak někdo může jezdit s pohledem zezadu a že takových lidí je taky spousta.
    • Divotvurce
      Tam, kde to jde, jezdím pouze v pohledu z kokpitu. To, že to zakryje kus okolí tratě mi nevadí, hlavně, že vidím, kam jedu. Problémem je periferní vidění. Při skutečném závodění člověk vnímá ostatní závodníky, jedoucí vedle něj, ve videohře ale ne. Tam se musí zmáčknout tlačítko pro otočení hlavy a to někdy trvá. Takový problém mám třeba ve Forze. U pomalejších aut se to dá, ale jakmile sednu do závoďáku, tak jsem v hajzlu. To samé v Dirt 2, v rallycrossu jsem nebyl schopen vyhrát a to ani když jsem měl při dolním okryji ty šipky. Proto mám raději závody proti času.
    • Ano, co treba pojmy jako vyzva? pocit?
      Jako automaticky se snazit vse si zjednodusit hmm.... toe teprve vzruso. Zvolit nejlepe kameru 20m za a 10m nad autem abys videl 10km pred sebe a nenastala nahodou ta situcace ze se budes muset treba snazit co.. to by byl hnus.
      Zajimava logika *1* Budes jeden z te cilove skupiny.
      • Se stejně nejvíc těším až budou střílečky jenom izometrické, protože se přece jako ho va do nebudeš omezovat na "vlastní oči" - to je přece jak koukat krávě z frdele! A ještě větší pecka bude až to bude samo střílet a ty jen budeš do rytmu samopalu mačkat správně klávesy aby to vypsalo nějakou kůůůůl hlášku!
        • MickeyMutant
          Neříkej, že něco takového ještě neexistuje!
      • MickeyMutant
        Podle mě si to spíš nesnažím ztěžovat tím, že si omezím výhled. Už takhle je i velký monitor docela slušné omezení.
        • tvoje uvazovani mi naprosto nedava smysl :) Toe jak dybys rekl ze kdyz jedes autem ses strasne omezenej tim ze vnem musis sedet v kabine a ze by sis rasi sedl na strechu....
          Ono spousta lidi si rado dopreje pohled z kokpitu protoze je to pocitovejsi a je jim uplne nekde ze toho vidi min :) Odbocim k simulacim kde jsou napr. u trid jako LMp1 doslova STŘÍLNIČKY nebo KUKÁTKA :D a to si vem ze clovek musi vynalozit asi o 10000000% vice soustredeni a snahy nezli v takove arkade, auto jede 350kmh a tihle lidi to jezdi proto ze to je proste conejblize realite, ono i v realu to maji piloti stejne tezke pro me az nepochopitelne co nekteri dokazou... Nekdo ma rad proste vyzvu a natolik zavodni hry a zavodeni takove ze si to dopreje. Nekdo si to nerad "ztezuje" a tak preferuje jednoduchost. Pokud te to takto bavi .. tak proc ne.
          • MickeyMutant
            http://www.youtube.com/watch?v=Zavsd6etz_Q&feature=player_detailpage#t=84s
            • presne takhle kuriozni mi prijde to co pises :) ale pobavil.
    • protoze tem co nebouraj do ostatnich staci koukat jen dopredu
      • Tj , ale zas ui s radosti boura do tebe. Ja pouzivam pohled "na kurf" a to mi vyhovuje :)
      • MickeyMutant
        Škvírou...
        • Taky jsem to nechápal. Ale pak jsem začal řídit v reálu...
          • MickeyMutant
            Právě kvůli mnohem většímu pozorovacímu úhlu v reálu nechápu dobrovolné oklešťování na monitoru. Ale jak říkám, proti gustu...
            • MickeyMutant
              Oči, mňame, oči. O pazourech nebyla řeč. Astigmatická patrona nebo preparovanej rys po babičce - tos měl napsat.
            • O ano! Kecy o tanku tu dlouho nebyly! To, že ty máš levý pazoury, neznamená, že to tak mají i ostatní.
            • MickeyMutant
              Chvíli jsem zkoušel i s kokpitem, zkusil jsem pohled z kapoty, od kola a podobně, jestli se nepletu. Pocit z jízdy je samosebou úžasnej, třeba od kola je to rozdíl, jako když jedeš na horský dráze, nebo se na ni díváš oknem z bufetu. Hubu jsem si ale spolehlivě rozbil nejpozději v druhý zatáčce, tak mě ty panoramata rychle přešly a pak už jsem jezdil s co nejlepším rozhledem.
            • Robotron3
              A hrál jsi Grid 1 s kokpitem? Na tu hru nedám dopustit a právě jedním z důvodů byl ten prvotřídní kokpit spolu s fyzikou a modelem poškození. V žádný jiný hře jsem neměl takovej pocit, když narazim, nebo někoho sejmu v zatáčce, že je to fakt hmota a masakr s čim se po tý silnici řítim. Takový traťe s destruction derby v Grid 1 už bylo fakt maso. Jasně neni to o tom, že by se to líp řídilo (i když podle mě ne zase hůř), ale pocit z jízdy byl uplně někde jinde, aspoň pro mě. To je třeba co mi chybí jinak v lepších simulátorech jako je Gran Turismo, kde kokpit taky je, ale ten pocit z jízdy je takovej sterilnější.
  • Tak ja nevim jestli ta hra za tu praci vubec stoji. *1*
    • no taky se ptám. Hra vypadá skvěle auta jsou skvělá tratě jsou super, ale jediná výzva pro hráče je prát se s ovládáním a bonus k tomu, že se ti z času na čas zasekne klávesa a stává se to prakticky neovladatelné. Tak si taky říkám škoda moderského času.
      • Se tesim az se trate zacnou objevovat jako addony pro rFactor. *3*
  • Radioaktivni_surikata
    Hm, já sem je stejně podezíral, že tam ten pohled nedali kvůli jízdním mudelu, protože se ty auta nechovaj jako auta. V novým NFS od Criterionu bych o pohled z auta třeba rozhodně nestál, stejně jako v Burnoutu (ne, že by to teď nebylo jedno a to samý). Tohle vypadá na podobnej případ...
    • Do tech ubohych NFS posledni doby od Criterionu nebo burnoutu ktery nekomentuju urcite ne, tam ovladni auta ztraci naprosto veskerou logiku takze z kokpitu by to bylo jako ovladat svuj vlastni vykal na vode, to ano.
      Ale v Grid1 takovej downhill s 350z v Japonsku, vnoci... Z KOKPITU to bylo neco co alespon z myho pohledu delalo grid gridem + ty auta se daly ovladat z kokpitu naprosto prirozene. Jedina nevyhoda je ze nevidis tak pred sebe a neni to tak jednoduche, co se ale pocitu tyka tam te to obohati daleko vice nez za autem. Proste na ucet Grid 2 bez kokpitu neberu naprosto zadny argumenty: )
    • presne tak, davat tam ten pohled je uplne zbytecny kdyz se to ridi jak flatout, tam to taky neni a nikomu to nevadi
      • No to pozor, Flatout má z těch arkád pořád jízdní model nejlepší *15* . A znám i pár lidí používajících pohled z čelního skla (z kapoty), že prý se jim tak hraje líp.
    • Robotron3
      Podle mě (a je to jen teorie samo) chtěli o něco vylepšit grafiku oproti jedničce a zjistili, že na PS3 a X360 už se jim to tam do paměti nevejde, tak kokpit vyhodili. A s PC verzí jak víme se nikdo extra ne*ere.
      • jiste, a proto to v FM nebo GT neni problem, ze jo?
        • Robotron3
          FM jsem nehrál, ale GT to poslední mělo problému až moc, co jsem to naposledy hrál, a zejména v grafice. Tam je strašně moc vidět, jak řešili grafiku kde se dalo, aby byl výkon na to ostatní. Třeba příkladně tam stromy vypadají jak z Abíčka, nebo z roku prvních grafických akcelerátorů (když někdo zastaví a zrovna se na ně podívá :)
  • Kein
    Musím se smát. Hlavně, že dle tvůrců o pohled z kokpitu není zájem...
    • Myslim, ze neskor napisali, ze statistiky vychadzali z multiplayeru. Je pravda ze v singly mi to chyba, ale v MP pouzivam bud pohlad z naraznika (race), alebo zvonku (drift).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit