Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • já se nezlobil, jen je to prostě dneska všechno prachách a místy mě to mrzí ;-)

  • Jack1947

    Taky si řikám jestli to mají zapotřebí...

  • Thanquol

    lol

  • U her bohužel jo. Těch dobrých v posledních letech moc nebylo. Respektive ono jich moc nebylo ani tak. Jenže problém je, že nějaký SW mod je na každou druhou hru, ale snad nikde jsem neviděl, že by byl plně funkční a dotažen do konce. Třeba Company of Heroes, jedna mapa a pár panďuláků a ještě rozbitý balac a AI s tím neumí hrát. Man of War je taky hodně omezený. Nejdál je snad Sins of Solar Empire, ale to bylo se SW modem nestabilní jak ožrala na jednokolce. Homewolrd taky jen rozpracovaný...

  • Taky prvni co me napadlo...

  • TheGGG

    nebýt fanouškovské tvorby je star wars mrtvá značka....

  • namelesswonder

    to všetko dáva perfektný zmysel, skôr som narážal na to, že mi to príde vyložene hnusne

  • Však on jim to Disney brzo stopne, pokud z toho nebude nic mít.

  • Tipuji že použijí mechaniky Falloutu aby je nemuseli budovat od 0, aspoň z videa je jasné že to je převlečený Fallout, navíc modeři mají všeobecně velkou zkušenost s enginem od Bethesdy-Microsoftu, modely, tvorbá nových questů atd...

    Tzn. jedná se jen o menší práci než začít na Unity od 0

    Ještě před rokem bych napsal že to je blbost, jelikož Bethesda byla kámoš dokud jste dělali assety do její hry, ale po půjčení enginu moddery na svůj projekt nedej bože polo-komerční už takový kámoši nebyli.

    Ale vzhledem k tomu že Bethesda už není (dle mě prostě už neexistuje a spadne do korporátních pravidel MS) tak MS má trošku vstřícnější politiku.

  • Podobné informace se objevují v posledním desetiletí často, jediné dotažené je Black mesa pro HL2, které se ovšem taky prodává za komerční cenu (svého času jsem odehrál většinu ve verzi zdarma), podobné výkřiky mě tedy nechávají chladné.

    Jedna je naplácat pár screenshotů s pár 3D scénami a čmi rozhovory, druhá je pořešit herní mechaniky, scénář a samotné skriptování.

    Fandím kždému kdo se o podobnou věc chce pokusit, ale v případě rozsáhlých 3D her a skromném týmu dobrovolníků, který se časem trousí a obměňuje to považuji za obvyklý pokus s velkým mediálním halo a za 5let výsledkem 0.

  • Morlang

    You speak the true true

  • namelesswonder

    je mi celkom záhadou prečo si niekto vyberie vytvárať hru v tomto engine. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit