-
Nechat si predplatit vyvoj od fanousku a pak hru prodavat digitalni cestou. A vydavatele prijdou na buben, ha :)
-
-
Neprodávat, ale zdarma poskytovat.
-
-
a na to jsi přišel kde? řekl bych, že po dokončení se bude normálně prodávat, což je vcelku logické...
-
-
Pro ty, co zainvestovali vývoj, zadarmo a pro ty, co nepřispěli, samozřejmě za peníze.
-
-
Teo: Pokud jdu na online obchod a předplatím si tam nějakou hru před vydáním, tak to taky neznamná, že ji pak ten obchod zdarma poskytuje :-D Ti lidi to mají jen předplacený. Rozhodně ne zdarma.
-
-
Tak to je snad jasny :)
-
-
-
-
Pěkná story... teď nezbývá než držet palce, aby to stálo za to...a ono nejspíš bude.;)
-
No já jim držím palce. Aby to vyšlo, mohli to úspěšně zopakovat a chytla se toho další studia. Je pravda, že pro hráče je tohle hodně rizikový způsob financování. Ale pro vývojá nejlepší. Protože se nemusí upisovat distributorům a dalším nenažrancům, kteří potom vývoj korigují (jinak přestanou sypat prachy) a pak si z pradejů nahrabou co to jde. Takhle peníze hezky skončí přímo u vývojářů předem, takže jsou nezávislí a můžou vydat hru fakt podle svých představ a mít z toho i zisk bez prostředníků. Nemluvě o možnosti implementovat nové prvky, kteér si nikdo zatím netroufám. Při platbě předem se studio nemusí bát, že se investice nevrátí. Indie tituly už dávno existují. Tato cesta může přinést high-budget AAA indie hry. Což by bylo určitě zpestření.
-
O tomhle stylu financování přemýšlím už delší dobu. Vybrat od fanoušků připraované hry peníze, udělet ji co možná nejvíc podle jejich představ a pak ji poskytnout zdarma. A všichni jsou spokojení. Podle mě se tenhle model bude uplatňovat stále více. Hurá.
-
-
Ta hra nebude zdarma. Kdo neprispel si ji bude muset samozrejme koupit
-
Nikdy se nezavděčíš všem a stále je tu riziko, že budeš mít na konci tlupu nas*anejch hráčů, kteří předem zaplatili za něco, co se v lepším případě až tak nepovedlo. To si může dovolit opravdu Schaffer a jemu podobní, ale uznávám, že napsaný to zní moc pěkně.
-
-
Stejný riziko ti hrozí u jakékoli předobjednávky.
-
-
Jj máš recht, ale u předobjednávky už tak nějak tušíš, co si předobjednáváš:), kdežto tady tak žánr a možná hrubě zasazení. Ale nechme to, však ono by se to dalo nějak vychytat..je to prostě zajímavý nápad.
-
-
Základem je, aby naslouchali lidiem, kteří jim vývoj zaplatili *3*
-
-
Jj shodnem se.
-
Přesně, buď to dělat demokraticky a podle většiny, anbebo uplně podle svýho s tím, že příště žádný peníze být nemusí. Tak jako tak jde o nejsvobodnější způsob tvorby v tom smyslu, že vývoj už máš předem zaplacený a nemusíš řešit zisky.
-
Tak tak, to je přesně ono. Naslouchat lidem kteří zaplatili, jenže teď mě rychle nenapadá, jak dosáhnout nějakýho rozumnýho kompromisu. Zaplatí ti třeba plácnu 500 lidí a 300 z nich by rádo postapo adventuru, 100 by raději opuštěný ostrov ve fantasy světě, 100 by chtělo něco jako starej dobrej Maniac Mansion a zbytek pořádně neví, ví jen že chce pořádnou adventuru. Nejspíš nějaká forma hlasování? A nebo tohle prostě vůbec neřešit a dělat podle svýho, občas o něčem zásadním nechat hlasovat a platící ti prostě musí věřit, že to bude ok. A když holt nebude, tak příště žádný předplatný, jak jsi psal.
-
-
-
-
-
Jen aby to nedopadlo trošku jinak - vybereme pěknou sumičku, pak něco uplácáme za pár dní (nebo vytáhneme něco ze šuplíku), vypustíme to mezi lidi a odjíždíme na neurčitou dobu na Hawai :-)
-
-
A proto si tohle muze dovolit jen znama osobnost, ktera prakticky ruci svou dobrou povesti.
-
V tom případě příště žádný prachy nedostanou. Simply simple *5* Já v tom zkrátká vidím ideální příležitost, jak udělat hru, které už se dneska nedělají.
-
-
-
Docela fascinujici, ze pres 11 tisic lidi (vcetne me) zaplatilo za hru, kterou nikdy nevideli :)
-
-
A stiahlo ti peniaze z kreditky? Som nieco poslal doobeda, ale doteraz mi nedosla ziadna SMS o platbe, tak ze ci to je v poriadku.
-
-
lidi, to si nečtete ani základní info na stránce? peníze se strhnout až v tom březnu. nestrhávalo by se v případě, že by nevybrali dost peněz... navíc je zde možnost si to rozmyslet.
-
-
Aha dik, ja som konal podobne tomuto :)
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/574/1726009-shut_up_and_take_my_money_super.jpg
Do marca mozno este prihodim
-
-
-
A pak ze to nejde, prodavat hry. *2*
-
-
Tady se prodava slib na hru. Jsem zvedav, co za tuto castku vznikne.
-
-
jejdásek už bohužel vznikl, tak teď už může bejt jen líp.
-
-
-
-
Je to trochu zvlastne, ale mozno ze toto je cesta do buducna pre niektorych vyvojarov. Tiez som platil vopred project cars, kde mam moznost aj skusat nove buildy a moznost ovplyvnovat smerovanie hry aj svojimi napadmi, pretoze vyvojari s hracmi komunikuju a reaguju na ich feedback. Ak je cena nizka v porovnani s hotovym produktom, tak to za ten risk platby vopred stoji. Neviem preco z toho niekto robi problem, ked kupi drahu hru aj bez dema.
-
Taky v tom mám nějaké peníze, tak jim držím palce. I když reálně nevěřím, že se to může pokazit s lidma co za tím jsou. A hodně mě láká ten slíbený pohled do zákulisí (nejenom formou videa).
Tenhle způsob financování se mi hodně líbí. Už delší dobu mám příspěvek i v jednom crowdsourcingovém hororu (pokračování Leslieho Vernona), ale těm ty peníze tak rychle nepřibývají :( -
Tak uz tam maju nieco aj odomna :) Tesim sa co z toho bude.
-
Co blbne? Nedostal nahodou vcera nabidku na financovani vyvoje Psychonauts 2 ?? *8*
-
Double Fine věřím, že si za ty prachy dokážou koupit kvalitní zařízení na dělání podcastů a dokonce, že ho i zvládnou obsluhovat.