Přejít na výpis diskuzí
Fanouškovský projekt World of Starcraft plní hráčské sny
18.1.2011 | Aleš Smutný
33 příspěvků
-
Nejdřív by bylo dobré kdyby jsi si něco zjistil o světu Starcraft a Warhammer, je kolem toho dost knížek na obouch stranách... případně když vyšlo StarCraft (myslim nějak koncem roku 97) tak samotní tvůrci vydávali hru založenou na světě Warhammeru40K. Ať už se podíváš do politiky lidí - terranu, nebo císařství, je to stejné.. nechci tu furt opakovat že oni ukradli to a oni zase to. Blizzard zezačátku čerpal z W40K, ale udělal si z toho tak dobře a funkční svět, že momentálně to jsou dva rozdílné světy, které každý má svojí historii a děj.
Takže pro tábor co hlásá BLIZZ, vykradl W40K: ANO, základní kámen byl "zkopírován" ale narozdíl Blizzard, kde jsou pouze 3hlavní rasy + - 2-3 vedlejší, tak ve Warhammer je přes tucet ras, od orků až po padlé stíny.
A pro tábor co hlásá, že je to všechno fuk: ANO, svět se nepřestane točit ;)
A pro magory do těchto světů: Nebojte Zergové, nebo Tyranydi se do naší soustavy nedostanou (snad). Případně nás zachrání SPACE MARINEs ;) -
RE Realtoltek :Tys to asi trochu nepochopil....to je amaterskej mod udělanej v Starcraft II editoru ne oficiální hrá od Blizzu......přemýšlej trochu....
-
Zase je to o tom jak zlý Blizzard vykradl hodny Workshop a jiná universa, který předtím vykradl ty co byli před ním....
Ja tu netvrdím, že Blizzard nemá inspiraci z Warhammeru, jen se snažím říct, že pokud si něco ze světa warhammeru vzali, tak je to ve výsledném produktu není skoro vidět. Wokshop nemá patent na power armor, který je inspirovaný hvězdnou pěchotou a středověkým brněním, kdokoliv dneska bude dělat opancéřovaný skafandr, tak bude vypadat nějak takto. Zergové můžou mít inspiraci v Tyranidech, hvězdné pěchotě, vetřelcích, predátorovi atd, ze stejných věcí čerpal i samotný Workshop. Protosové a Eldaři naopak nemájí vůbec nic společného, ať už o grafiku, tak hystorii jejich rasy.
Tvrdím tu, že Blizzard jednoduše nevykradl Warhammer, ale vzal si z něj inspiraci, tak jako si ji vzal ze stovek dalších scifi a fantasy světů, stejné jak to před ním udělal GameWorkshop, DnD, nebo samotný Tolkien, který měl inspiraci v mytologii ...
Když si někdo zahraje Starcraft 1/2 a pak třeba Dawn of War 1/2 a pak řekne, že ty světy (světy, ne styl hry) jsou stejné, nebo byt jen podobné, tak musí být úplně slepý. -
Vzhled. http://en.wikipedia.org/wiki/File:Collectors_figures_(StarCraft).jpg když se na tu fotku podíváš, tak tam je jasně vidět kopírování - Space Marine, Tyranid a Eldar.
-
ci je ci nie je, jedno ale uznat musis, tie svety sa podobaju viac nez je zdrave, a ked je tomu uz tak, tak jednoznacne, ked je nieco okopirovane tak to kopiroval blizzard z warhammeru a nie naopak
-
Prevzate rasy? Co mají terani spolecneho se space marines? az na to, ze tam maji jednotku pojmenovanou marines? Jedina podobnost mezi zergy a tyranidy je to, ze jsou jich miliony.
Protosove a Eldari? Taky tam asi neni jedina jednotka podobna. Pozadi obou svetu je uplne jine, jednotky jsou jine ... Ja nerikam, ze si z Warhammeru nevzali inspiraci, ale rozhodne to neni nejaka kopie, to uz vic vykradli mechwariora, dunu, atd. -
Není? To je zvláštní, že si lidé Starcraft a Warhammeru 40K stále pletou. Čím to bude? Tím, že ty 3 rasy ze Starcraftu jsou jenom převzaté rasy z WH40K. To samé je u Warcraftu. Navíc je známé, že chtěli dělat hru z Warhammeru a Warhammeru 40K, ale Games Workshop jim neposkytl licenci - očividně je to neodradilo. Takže ne, nebrali z více zdrojů, brali z jednoho zdroje - jde o ten základ a ten je převzat z Warhammerů...
-
Blizzard to zatraceně dobře umí s číslama a nejsou blbý, podle mého názoru zmiňované mmo od nich bude pro přesně opačnou sortu lidí kterou zajímá wow, teda aspoň bych to tak udělal já na jejím místě, zaujmout co nejširší část segmentu, takže mají světové mmo která prakticky pokryje jejich veškeré néklady jak úspěch tak i neúspěch o co jim půjde teď, bude v tom sláva a moc a blizzard se prostě snaži pohltit herní trh takže to bude podle mého něco pro jinou sortu hráčů, ale fakt o té jejich nové hře nic nevím pokud byly zveřejneny nejaké informace, takže bych to viděl asi tak že pokud bude někdo zklamanej tak mi to snad nebudem :)
-
re tl blade: si trosku mimo, Warcraft ani Starcraft není okopírovaný Warhammer (díky bohu), když ty tři universa srovnám, tak mají jen velmi malo společných věcí. Pokud by ses někdy zajímal o to jak Blizzard pracuje, tak bys pochopil, že oni si berou nápady a inspiraci ze všeho co se jim líbí, možná tam mají něco z Warhameru, ale jen dost malou část.
-
No to je des :O) tohlenc tak jedine free.
-
Nevidím jediný důvod, proč by jim měli právníci říkat, že by neměli šanci vyhrát, když je naprosto zřejmé, že celý Warcraft a Starcraft je obrovská kopie Warhammerů. Až na to, že propracovaností světa se Warhammerům ani hodně vzdáleně nepřibližují.
Nevím, co je na tom "hustého", celé to naráží na to, že by se do nich značná část lidí - fanoušků Warhammeru 40K a vlastně i Starcraftu - s obrovskou chutí pustila, stejně jako se tak stalo, když se jim nelíbilo, že Valve dělá na Dotě 2, na kterou si mysleli, že mají práva... -
Asi jim právníci řekli, že by neměli šanci vyhrát.
Hustě zní "ti by mohli zkusit pípnout!". Vypravíš se do Irvinu jim to vysvětlit? *1* -
to mozna jo ale neni nad zakony pr. čr takže pokud bys to delal v čr tak jim je do toho prd
-
Co na tom zní "hustě" ó velký stařešino? Pouze konstatuji, protože nechápu, že Games Workshop na ně stále nepodal žalobu, když oni hrotí kdejaký nesmysl.
-
No napad vskutku ambiciozni, tak snad to dotahnou do konce.
-
Jóóó, to zní hrozně hustě. Až budu velkej, chci bejt drsňák jako ty.
...jo počkat...já už vlastně velkej sem.
...kua *9* -
Divil bych se, jelikož EULA SC2 editoru jednoznačně specifikuje, že všechno v něm vytvořený je majetkem Blizzardu :). Takže co by vlastně žalovali? Že jejich vlastní produkt vykrádá jinej jejich vlastní produkt? *1*
-
Kdybych to věděl, tak bych se nechal u Blizzardu zaměstnat jako game designer *1* [/joke]
Nevim. Prostě nějak jinak. Nevim, co Blizzard chystá v tom novým next-gen MMORPG, ale bude to mít zatraceně těžký, aby překročil laťku, co si sám nasadil WoWkem. Hlavně v tom smyslu, že herní model bude muset bejt úplně jinej, jinak si bude WoW s tím novým projektem nutně lézt do zelí.
Abych pravdu řekl, jsem v tomhle trochu skeptickej, protože byť Blizz uznávám asi nejvíc ze všech herních společností, originalita nikdy nebyla jejich nejsilnější stránkou. Dotáhnout koncept k dokonalosti ano, ale to tady nepostačí. -
Ti můžou zkusit pípnout, že je někdo okrádá, když oni začali kopírovat před 17 lety ve velkém a měli za to peníze...
-
cakam kedy blizzard zazaluje autorov tohto projektu, kedze porusuju prakticky vsetko co chlapcov z blizardu tak pracne patentovali a velmi radi sa obracaju na sud aby si tieto patenty chranili.