Přejít na výpis diskuzí

Fantasy General II – recenze

7.10.2019 19:32
Jakub Kovář 3 příspěvky

Vydat druhý díl k třiadvacet let staré hře je samo o sobě poměrně odvážné. Když je ale daný titul navíc tahovou strategií pro specifickou sortu hráčů, jde už o velký risk a vy si musíte být jistí, co vlastně děláte. Tvůrci ze studia Owned by Gravity na to šli od lesa: Fantasy General II staví na mechanismech...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je tu nějaký veterán, který by mohl vypsat rozdíly od starého FG? Mě je tahle recenze k ničemu, to co je popsáno vypadá jako starý FG s kosmetickými změnami v nové grafice.

    • SixThe9th

      Rozhodne jde o hratelnejsi zalezitost. Jednicka mela hodne strmou krivku obtiznosti a pozdeji uz ani tolik nezalezelo na tom, kolik jednotek si hrac udrzel do pozdejsich fazi, ale spise rozhodovalo jejich slozeni. Tady tusim krom 4. mise, ktera pokud nema hrac k dispozici plnou skvadru, tak zaskripe nemalo zuby, je hratelnost vcelku plynula. RPG prvky, dialogove moznosti ovlivnujici spad a smerovani deje jsou velmi prijemnym zpestrenim oproti originalu. 


      Doplnovani stavu jednotek je taky reseno zajimaveji; zabite jednotky lze doplnovat za dukaty pouze v osadach, takze klasicky rest uzdravi jen zranenou cast druziny. 


      Dalsi masivni rozdil je upgrade stavajicich typu jednotek pavoukem do elitnejsich a vice specializovanych trid, coz mi taky prijde zajimavejsi, ale je to spise otazka vkusu. 


      Konecne je taky vyresen problem omezeneho poctu tahu na bitvu. Takze pomalejsi prijdou maximalne o penezni bonus namisto opakovani a nekonecneho nahravani pozice, coz je imho o dost elegantnejsi reseni. 

      • Super, díky. No asi se nechám nalákat :-). Starého FG občas pustím, takže tohle je asi pro mě taky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit